Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 15:22 |
![]() Website Christijan Albers Wie is Christijan Albers Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979. Hij is op jonge leeftijd begonnen met autoracen in de vorm van karten. In 1997 werd hij Nederlands kart kampioen (ICA 100cc). In datzelfde jaar won hij ook nog diverse andere prijzen waaronder kampioen in de Renault Megane Marlboro Masters en hij werd ook kampioen in de Formule Ford 1800 in Nederland en België. Christijan heeft in 1999 de Duitse Formule 3 gewonnen. Hij is in 2000 begonnen met de DTM. In 2004 werd hij derde in de DTM en haalde hij zes podiumplaatsen. In 2005 maakte Christijan zijn debut in de Formule 1 bij Minardi. In 2006 rijdt Christijan bij Midland F1 racing. Carriere: 1997: Champion - Dutch National Kart (ICA 100cc) Champion - Formula Ford 1800 (Holland) Champion - Formula Ford 1800 (Belgium) Champion - Renault Megane Marlboro Masters 1998: Entry German F3 (5th place, 2 wins, 5 podiums) 1999: Champion - German F3 (6 wins, 10 poles) 2000: International F3000 (European Arrows) 2001: DTM Mercedes in Team Persson (best result 3rd in training, 2nd in race) FIA Formula One Test and Reserve driver-European Minardi F1 2002: DTM Mercedes in Team Rosberg (5 points) Test driver KL Minardi F1 Team 2003: DTM Mercedes in Team HWA. 1st win Adria, 2nd win, NürburgrinG, 3rd win Norisring, 4th win Zandvoort, Vizemeister DTM championship 2003 with most victories 2004: DTM Mercedes in HWA works team 1st win, 6 podiums, 3rd in dtm championship 2005: Christijan Albers First Driver Minardi F1 Team 2006: CHRISTIJAN ALBERS FIRST DRIVER MIDLAND TOYOTA F1 TEAM Team: Midland Nationality: Dutch DOB: 16/04/1979 Place: Eindhoven Grand Prix entered: 33 World Championships: 0 Highest race finish: 5 (x1) Highest grid position: 13 (x1) Podiums: 0 Points: 4 ![]() Al het nieuws omtrent Christijan Albers | |
SaintOfKillers | maandag 28 augustus 2006 @ 15:26 |
Als hij echt een blijvertje wil zijn, dan moet hij toch snel bij Midland weg, want eigenlijk is een tweede jaar bij zo'n kneusjesteam al een jaar te veel. Ofwel ben je daar meteen terug weg en op naar betere dingen, anders blijf je maar wat in de achtergrond aanmodderen om terug in de obscuriteit te verdwijnen. | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 15:28 |
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad. | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 15:32 |
quote:Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1). | |
HassieBassie | maandag 28 augustus 2006 @ 15:43 |
quote:Teon was Jordan nog een team dat races kon winnen ![]() Maar goed, Alonso is ook begonnen bij Minardi, dus er is nog hoop. Er wordt in ieder geval genoeg geld in Midland F1 gepompt ![]() | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 15:54 |
Spyker F1 ![]() | |
multatuli | maandag 28 augustus 2006 @ 15:55 |
Spyker F1 | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 15:57 |
Spyker Squadron | |
MPmad | maandag 28 augustus 2006 @ 16:03 |
Zeker een blijvertje. Hij doet het erg goed. Alleen krijgt hij naar mijn mening niet het respect wat hij verdient. De meesten lijken maar voor die gladde Doornbos te zijn met z'n gezwam over hoe hij zit te genieten achter het stuur en hoe leuk het laatste feestje van Red Bull wel niet was. Maar die rijdt volgend jaar geen races. | |
SaintOfKillers | maandag 28 augustus 2006 @ 16:04 |
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen. Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen. | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 16:06 |
quote:Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben. | |
THCees | maandag 28 augustus 2006 @ 16:09 |
quote:deze gaf ook Jos een kans ! | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 16:10 |
quote:Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn....... | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 16:34 |
Haai! *Zwaai* ![]() *tevens lekkere vette TVP* ![]() Edit: On topic: Altijd leuk om de achtergrond achter een coureur te lezen! Enne: Spooky4u: ![]() | |
WEST | maandag 28 augustus 2006 @ 16:50 |
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok. | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 17:59 |
quote:Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet. De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT. | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 18:08 |
quote:Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn. Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer. ![]() | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 18:17 |
quote:Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt. Andere tips was: iedereen uti je MSN lijst een topic laten openen over auto/motor sport, misschien dan een kansje? | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 18:18 |
![]() | |
kriele | maandag 28 augustus 2006 @ 18:24 |
quote:Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken. Met Rothengattertjes of Varrisou(of hoe je dat ook schrijft) kun je het wel vergeten. | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 18:27 |
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren. Chris is in de F1 nog echt niet oud. | |
kriele | maandag 28 augustus 2006 @ 18:31 |
quote:Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens. Albers aast op testdag bij McLaren ©xpb.cc Daar waar Giedo van Garde zojuist in het tv-programma SBS Autosport liet weten eind dit jaar de toezegging te hebben om een testdag te mogen rijden bij het team van McLaren, is ook Albers ontzettend gewillig zo’n test bij een topteam af te dwingen. “Chris aast op een testdag bij een van de topteams, dat is zijn vurige wens”, verklapte Varossieau tegenover de Telegraaf. „Hij wil zich per se een keer meten met een echte topper en dat kan alleen wanneer je in een van de topauto’s kunt rijden.” Na vandaag zouden die kansen behoorlijk zijn toegenomen. Albers heeft het hele weekend laten zien met de ‘groten’ mee te kunnen rijen. Het is logisch dat Albers en Varossieau daarbij vooral denken aan een testmogelijkheid bij Mercedes, gezien de goede banden die Albers dankzij zijn DTM-verleden met dat merk heeft. „Geloof me, Chris zeurt iedere dag om een test bij een fabrieksteam en daar zijn we dan ook heel hard mee aan de gang”, aldus Varossieau. „We gaan daar overigens geen cent voor betalen, we hopen dat een van de fabrieksteams van mening is dat Chris zo’n kans verdient en hem de mogelijkheid ook daadwerkelijk biedt.” | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 20:04 |
quote:Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum..... ![]() [.. zelfcensuur: te ver Off topic...] [ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 28-08-2006 21:06:42 ] | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 20:12 |
quote: ![]() Pasta was het toch? | |
ixio | maandag 28 augustus 2006 @ 20:17 |
quote:Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic. | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 20:23 |
quote: ![]() Je hebt gelijk.... | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 21:03 |
quote:Lees er dan overheen... BTW, ik was wel on topic bezig, ik heb alleen iets extra's gepost... Ik zal m'n posts wel aanpassen... En overigens: ik heb geen msn | |
Evil_Jur | maandag 28 augustus 2006 @ 21:04 |
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller. | |
Spooky4u | maandag 28 augustus 2006 @ 22:44 |
quote:Verstappen heeft echter in zijn gehele F1 Carierre niet 1 keer mogen spreken van het feit dat hij naar een beter team ging. Hij begon bij het kampioensteam en eindigde bij de rode lantaarn. Chris gaat het hopelijk de andere kant opdoen, dus die carrieres zijn in geen mogelijkheid te vergelijken. | |
WEST | maandag 28 augustus 2006 @ 22:46 |
quote:ik heb het ook al eens aangekaart, maar ik denk dat er echt nog wel veel annimo voor is en dat de post aantallen echt niet lager worden. | |
SaintOfKillers | maandag 28 augustus 2006 @ 22:47 |
Maar zou zo'n jonge kerel niet meer hebben (vooral qua toekomstperspectieven) aan een rol als testcoureur of derde rijder bij een serieus team i.p.v. wat rond te tuffen als mobiele chicane? | |
flubub | maandag 28 augustus 2006 @ 23:14 |
In het begin vond ik Chris echt een zeur, maar dat vind ik nu nog wel grappig ![]() ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:01 |
Ik heb ooit het genoegen gehad om met Chris te mogen chatten, inmiddels een jaar of 4 terug, maar daarin liet hij blijken altijd voor een racestoeltje te zullen kiezen. Hij wil gewoon racen namelijk. Zo kan ik me niet voorstellen dat een Badoër bij Ferrari een zielsgelukkige coureur is. Ja, hij werkt bij Ferrari, Ja, als Ferrari de constructeurstitel binnenhaalt heeft hij er natuurlijk ook een groot aandeel in. Maar als autocoureur wil je toch wat je als klein mannetje in je kart al deed, racen tegen anderen en alles willen winnen? En dan heb ik het nu over de best betaalde meest rijdende testcoureur, dus voor alle andere moet dit toch nog frustrerender zijn. | |
Spooky4u | woensdag 30 augustus 2006 @ 14:55 |
Wat vinden jullie eigenlijk van Christijan Albers? vergelijk hem daarbij niet met andere coureurs maar probeer te beschrijven welke gedachte je bij hem hebt. Zal ik eens beginnen: Ik volg Chris nu al sinds hij in de 1-jarige wagens reed in de DTM en was blij als een kind toen het nieuws kwam dat hij naar HWA kon promoveren. Hij heeft daar de kans met beide handen aangegrepen door meteen superresultaten te laten zien en mooie acties op de baan uit te voeren, de inhaalactie die hij uitvoerde op Ekstrom en nog iemand door buitenom in de eerste bocht van 1 naar 3 te vliegen staat op mijn netvlies gebrandt. Hij zal zijn wagen nooit sparen, maar mishandeld de wagen eerder en lijkt echt te racen ipv de verplichte rondjes te maken zonder een fout te riskeren. Dat mensen zeggen dat Chris een arrogant ventje is kan ik niet beamen. Een coureur op niveau moet gewoon denken dat hij de beste is of kan worden, en dat hoef je van mij niet stil te houden. Een persoon zonder persoonlijkheid en zelfvertrouwen redt het natuurlijk nergens. Nu heb ik ff zitten denken aan wat ik minder leuk vind, maar ik kan maar niets verzinnen. Jullie? | |
sanger | woensdag 30 augustus 2006 @ 15:02 |
Ik volg hem eigenlijk pas sinds zijn HWA periode. In die tijd heeft hij mooie dingen laten zien. Het verbaasde me dan ook niks dat hij uiteindelijk bij Minardi terecht is gekomen. Ook daar heeft hij laten zien dat het een getalenteerde coureur is in meerdere opzichten. Hij heeft veel bijgedragen aan het ontwikkelen van de Minardi zodat de Jordans bijgehaald konden worden. Hij heeft zijn teamgenoten allebei weten te verslaan. Nu hij bij Midland rijdt lijkt hij volwassener geworden. Denkt beter na over wat hij zegt en tegen wie. De laatste weken bewijst hij opnieuw dat hij over een goede snelheid, motivatie en mentaliteit beschikt door snel te zijn op de baan, ondanks Toyo blow-ups. Dat hij arrogant is weet ik niet, al komt hij wel enigsinds zelfverzekerd en gesloten over. Niet iedereen is even spontaan en open. CA is een serieuse coureur die altijd bezig is met zijn werk. Formule 1! In mijn ogen een coureur die een kans verdient bij bv. BMW tegen een bekende subtopper (Heidfeld). Hier kan hij laten zien een hele goede te kunnen worden. | |
TJDoornbos | donderdag 31 augustus 2006 @ 09:20 |
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn. CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word). | |
sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 09:26 |
quote: ![]() Tuurlijk zijn er meerdere die een dergelijke kans verdienen. Maar die moeten eerst maar eens in de F1 zien te komen. CA is er al, dat is zijn voordeel. Hij heeft al getoont over het talent, doorzettingsvermogen en management te beschikken. Hij heeft ook bewezen met een mindere auto snel te kunnen zijn. En hiermee bewijst hij WEER dat hij nuttig is in het ontwikkelen van een auto. Allebei de teams waar hij zat brengen dit ook naar buiten, dat hij daar een heel erg belangrijk aandeel in heeft. En dat is juist wat BMW nodig heeft om een subtopper te worden. Een onervaren coureur als Kubica en Vettel kan hierin minder bijdragen in mijn ogen. Kan me ook indenken dat BMW om die reden Villeneuve heeft " gehouden", vanwege zijn kennis en ervaring. | |
TJDoornbos | donderdag 31 augustus 2006 @ 09:33 |
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt! | |
sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 09:38 |
quote:Als ik eerlijk moet zijn denk ik niet dar RD hier iets zou kunnen betekenen. Ondanks zijn rol als testcoureur. Hij staat er namelijk niet echt bekend om dat hij een auto kan ontwikkelen itt CA en Zonta. | |
TJDoornbos | donderdag 31 augustus 2006 @ 09:45 |
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken! | |
sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 10:26 |
quote:Denk dat dat voornamelijk komt omdat RD dezelfde setups rijdt als DC, waardoor er op zijn setup veel meer info komt. Dit verklaard ook de mindere prestaties van CK in mijn ogen. Misschien effe crossposten naar het RD topic? | |
sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 10:46 |
Effe crossposten uit de F1 nieuwtjesquote: | |
Spooky4u | maandag 4 september 2006 @ 14:31 |
quote:bron | |
DarkShine | donderdag 14 september 2006 @ 01:57 |
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!! | |
Spooky4u | donderdag 14 september 2006 @ 06:47 |
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen! ![]() | |
DarkShine | donderdag 14 september 2006 @ 07:44 |
quote:Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt! ![]() | |
sanger | maandag 25 september 2006 @ 13:43 |
quote:Jij misschien wel....de niet bevooroordeelde F1 fans waarschijnlijk niet...... | |
kriele | dinsdag 26 september 2006 @ 19:07 |
quote:Misschien vind hij dat van jou ook wel! ![]() | |
sanger | dinsdag 26 september 2006 @ 19:34 |
quote:Wat ik me na de eerdere reactie wel kan voorstelen ![]() | |
WEST | dinsdag 26 september 2006 @ 20:31 |
quote:jup maar dat vond ik al toen hij nog DTM reed en zelf in de audi S spinde ![]() | |
Rory78 | woensdag 27 september 2006 @ 13:44 |
Ehm... Bij mijn weten werd hij er toen vanaf getikt door Patrick Huisman. ![]() | |
Spooky4u | woensdag 27 september 2006 @ 13:47 |
quote:Ja, die 2 zijn grote vrienden geworden in de DTM ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 07:48 |
quote:bron ![]() ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 08:03 |
Yes! Dus toch bij Spyker. En terecht. Hij wordt ook steeds sneller. Het lijtk erop dat Spyker een goed pakket aan het samenstellen is. Gascoine is ook een goede, jammer dat hij niet veel meer voor de 2007 auto kan betekenen. Nu alleen de motorendeal afwachten. Wordt het Ferrari of Cosworth? Weet iemand toevallig of Ferarri de capaciteit heeft aan 2 klantenteams te leveren? En CA is nu dus ook geen paydriver meer, wat alleen maar goed is voor zijn imago naar andere teams toe! | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 08:31 |
Alles lijtk erop te wijzen dat Ferrari de nieuwe krachtbron zou worden. Is sportief en commercieel de beste optie, al zou het nog van enkele kleine zaken afhangen. | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 08:34 |
quote:zou mij verbazen als het ferrari zou worden. UIt commercieel belang dat een spyker op de markt een concurrent is van ferrari lijkt het me niet verstandig. Voor het F1 team zou het natuurlijk wel goed zijn. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 08:41 |
Het idee is tweeledig he. Om meer Spykers te verkopen, moet je F1 team het gewoon goed doen! Maar om het goed te doen als F1 team, heb je en een financieel sterke omgeving om je nodig, en een krachtige motor. Met een ferrari motor heb je meerdere bedrijven die zich daarmee willen associeren. De gedachte bij een ferrari spreekt voor zich, terwijl bij vele een Cosworth benaming niet verder gaat als Ford. Vanuit Spyker dus helemaal te snappen dat ze liever een Ferrari hebben dan een Cosworth. Anderzijds, waarom zou Ferrari in zee willen gaan met Spyker? Dat vind ik dan weer vaag. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:02 |
quote:Duidelijk verhaal inderdaad. Ik vraag me alleen af waarom Ferrari bang zou zijn dat Spyker marktaandeel van hun afpakt. Om op je vraag terug te komen (Waarom zou Ferrari in zee gaan met Spyker): aandeelhouders bepalen nog altijd wat er gebeurt. En daar zit een overeenkomst en connectie. | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 09:05 |
ik denk dat er op de sidepod volgend jaar weer het trust logo staat. wat ik me nog wel afvroeg. CA heeft een persoonlijke sponsor en dat is volgens mij porsche, zal dat nu vervangen gaan worden door spyker ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:11 |
Ja ok. Die link is ook duidelijk. Maar elke verkochte Spyker is toch een verkochte Ferrari minder... Dat het Ferrari misschien helemaal geen pijn doet kan ook natuurlijk. | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 09:16 |
Op korte termijn zal ferrari er niets van merken. ze moeten toch eerst naamsbekendheid krijgen. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:23 |
quote:Tenzij er ook Ferrari in de straatauto's (en Le Mans) komt. Dan verdienen beiden ![]() Denk dat Spyker een net wat ander segment aanspreekt dan Ferrari. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:26 |
Ik denk dat Spyker wel graag in het segment van Ferrari zal willen zitten hoor. Oliesjeiks zijn er niet zoveel. | |
Klonk | vrijdag 29 september 2006 @ 09:27 |
ik denk dat Ferrari en Spyker idd slechts op papier concurenten zijn, Ferrari is in vergelijking met Spyker toch wat meer een massa product. | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 09:31 |
uiteraard, maar dat lijkt me ook het lange termijn doel van spyker. anders maken ze nooit winst. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:32 |
quote:Dat is een ander verhaal! | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:35 |
Hetzelfde verhaal toch? Alleen meer op lange termijn. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:50 |
quote:Maar nu niet ![]() ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:56 |
blablabla... ok ok ok... je hebt gelijk ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 10:25 |
![]() | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 10:29 |
je geniet er van he! | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 10:40 |
quote: ![]() ![]() | |
Dirk-Kuijt | vrijdag 29 september 2006 @ 13:59 |
Kwalbers | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 14:30 |
Zeg dan niets. | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 14:46 |
quote:Dirk-ku(ij)t ![]() | |
4-elements | vrijdag 29 september 2006 @ 15:07 |
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics... ![]() In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig. | |
Sally | vrijdag 29 september 2006 @ 15:09 |
Hoeven we niet meer te wachten tot 8 oktober, iig! ![]() | |
HPoi | vrijdag 29 september 2006 @ 16:11 |
Volgend seizoen weer bij Spyker!! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
staticdata | vrijdag 29 september 2006 @ 21:22 |
quote:ik denk dat ze goede kans maken. red bull rijd nu natuurlijk ook met ferrari motoren en haalt regelmatig punten. waarom zou het bij spyker dan niet kunnen. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 22:37 |
Het zal voor iedereen weer afwachten zijn wie de nieuwe rege;s het best geinterpreteerd heeft. Maar de nieuwe regels zijn natuurlijk wel in het voordeel van Spyker. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 23:43 |
quote:Dat ontwerp zal nog niet van Gascoine zijn denk ik. Als ik het goed gevolgd heb (ondanks vakantie) zijn ze daar al mee aan het bouwen. | |
Rory78 | maandag 2 oktober 2006 @ 09:17 |
Yep, maar de eerste schetsen zijn rondom een verwachtte deal met Cosworth getekend. Ik weet niet in hoeverre die ontwerpen dan van tafel kunnen. Mocht dat zo zijn, dan is de komst van Gascoyne natuurlijk een gouden greep! Maar goed, het blijft afwachten, want zelfs met Adrian Newey als ontwerpchef is een Ferrari-motor geen garantie voor succes.. ![]() | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 10:09 |
quote:Inderdaad is dat allemaal rond de Cosworth motor getekend. Dit lijkt erop dat er eerder met Cosworth gepraat werd door (toen nog) Midland. Oftewel alsof MF1 zelf van de Toyota af wilde. De combi Adrian Newey-Ferrari kan nog niets over gezegd worden. De RBR auto is namelijk niet door AN ontworpen. De 2007 auto zal dat wel zijn. | |
Rory78 | maandag 2 oktober 2006 @ 15:39 |
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is... | |
NEGERZOEN | maandag 2 oktober 2006 @ 15:58 |
quote:En dan is de vraag in hoeverre RBR dit heeft voorzien. Oftewel of het ontwerp is gebouwd rondom Ferrari motoren of Renault motoren. | |
kriele | maandag 2 oktober 2006 @ 23:30 |
quote:En het 2006 chassis van Red Bull zal ook wel weer naar Toro Rosso gaan wat het voor Spyker nog moeilijker maakt om te concurreren met dat team. Het chassis waar Toro Rosso dit jaar mee rijdt is ook al een klapje beter dan het Midland chassis. Daarnaast denk ik dat Super Aguri volgend jaar ook veel beter voor de dag zal komen. Al dan niet met behulp van Honda. | |
DarkShine | dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:42 |
Een Ferrari motor is leuk, maar met een waardeloos chassis ben je nog nergens. Nou ben ik ook niet kapot van Albers dusja... | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:41 |
quote:Ik weet haast wel zeker dat STR het RBR2006 chassis krijgt. SuperAugurken krijgen het Honda2006 chassis. Dit maakt de uitdaging voor Spyker inderdaad enorm, maar met behulp van de Ferrari motoren en de snelheid waarmee ze zich dit seizoen hebben ontwikkeld moet dat te doen zijn. Vergeet niet dat Gascoyne er ook komt te zitten. | |
Rory78 | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:26 |
Ik weet niet of we er zomaar vanuit mogen gaan dat die teams het chassis van hun grote broer gaan krijgen. Allereerst is zoiets pas vanaf 2008 toegestaan en bovendien; als dat werkelijk zo zou zijn: waarom zou Spyker dan geen kans maken om met het huidige Ferrari-chassis te gaan rijden? | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:48 |
quote:Goed punt ![]() Het is regelementair niet toegestaan, maar als je de ontwerpers van dat chassis een maand inleent bij het kleine broertje dan is het zo gepiept natuurlijk. Of ze maken een kleine aanpassing waardoor het een ander chassis wordt. | |
Rory78 | dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:00 |
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, want ik schat de kans dat het niet gebeurt misschien wel 100x zo groot in. Ik vind het alleen raar dat men van de andere teams dit zomaar aanneemt, maar een voordeeltje in het oogpunt van Spyker blijkbaar niet durft/weet te voorspellen... | |
Spooky4u | donderdag 12 oktober 2006 @ 10:13 |
quote:bron Leuk stukje zelfreflectie | |
sanger | donderdag 12 oktober 2006 @ 10:14 |
leuk stukkie inderdaad. De eigenschap kenmerkt wel doorzettingsvermogen van een topsporter ![]() | |
Spooky4u | maandag 13 november 2006 @ 09:14 |
quote: ![]() bron | |
TJDoornbos | maandag 13 november 2006 @ 09:23 |
Wat moet ik op dit nieuws zeggen?? Have fun together! | |
sanger | maandag 13 november 2006 @ 09:25 |
Hulde voor het bruidspaar! | |
Spooky4u | maandag 13 november 2006 @ 09:47 |
O ja. Ook van deze kant gefeliciteerd! | |
Spooky4u | dinsdag 14 november 2006 @ 08:23 |
quote:bron | |
sanger | dinsdag 14 november 2006 @ 11:08 |
Gisteren nog wat foto's gezien van de bruiloft. Zag er wel leuk uit. | |
Spooky4u | dinsdag 14 november 2006 @ 11:10 |
online? | |
sanger | dinsdag 14 november 2006 @ 11:12 |
nope, shownieuws ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 14 november 2006 @ 11:12 |
hmmm, das toch weer jammer! | |
TJDoornbos | dinsdag 14 november 2006 @ 11:13 |
hoeveel hadden ze betaald? | |
Rory78 | dinsdag 14 november 2006 @ 12:51 |
@ Spooky4u -> foto's van de bruiloft kun je vinden op http://duifje2407.spaces.live.com/. | |
sanger | dinsdag 14 november 2006 @ 12:54 |
quote:Shownieuws is bijna failliet gegaan heb ik gehoord........ ![]() Had eigenlijk wel een Spyker als trouwauto verwacht. | |
Spooky4u | dinsdag 14 november 2006 @ 13:05 |
PON is ook persoonlijk sponsor van CA he. | |
sanger | dinsdag 14 november 2006 @ 13:28 |
quote:Jawel, maar een Spyker is wel wat exclusiever dan een Carrera ![]() | |
Rory78 | dinsdag 14 november 2006 @ 16:46 |
Wat vonden jullie van de gekreuktheid van het jasje van dhr. Kolles? *proest* | |
sanger | dinsdag 14 november 2006 @ 18:39 |
quote:das mode | |
SimtekF1 | dinsdag 14 november 2006 @ 18:52 |
Nog maar een tvpje dan. ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 14 november 2006 @ 19:26 |
quote:Dat ie een doodnormale vent is en niet een of andere playboy a la Briatore. | |
Rory78 | woensdag 15 november 2006 @ 14:34 |
hehe, het is geen playboy inderdaad, maar [RTLboulevard] hij had toch wel gestreken voor de dag mogen komen, niet?[/RTLboulevard] [;)] | |
TJDoornbos | woensdag 15 november 2006 @ 14:58 |
Kan er niet mee zitten dat die gozer zn jasje gekreukt heeft! | |
SimtekF1 | woensdag 15 november 2006 @ 15:35 |
Ik ook niet, lekker boeie. | |
Rory78 | donderdag 16 november 2006 @ 08:44 |
Hehehe... ...het is toch Silly Season? ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 16 november 2006 @ 11:28 |
dit is bekant net zo silly als SGP als grootste partij van NL voorspellen! | |
NEGERZOEN | woensdag 10 januari 2007 @ 16:08 |
Is het al bekend wanneer Albers voor het eerst gaat testen in de nieuwe Spyker? Sutil heeft gezegd 7 februari in de nieuwe auto te testen. | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 16:43 |
Het nieuwe seizoen in aantocht! Dit topic verdient wel een kickje ![]() | |
HPoi | dinsdag 27 februari 2007 @ 16:56 |
Albers!!!!!!!!!!!!!!! ![]() | |
BliksemSchigt | dinsdag 27 februari 2007 @ 17:24 |
Ik vind het nog steeds een vervelend mannetje ![]() | |
Vakkie_W | dinsdag 27 februari 2007 @ 17:24 |
TVP | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 18:17 |
quote:Omdat? | |
HPoi | dinsdag 27 februari 2007 @ 19:02 |
quote:Doornbos ernaast gehengeld heeft. ![]() | |
wolferl | dinsdag 27 februari 2007 @ 19:51 |
quote:Het leven bestaat uit leven en overleven. | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 19:52 |
Ligt het aan Albers dan dat Doornbos geen zitje heeft?? | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:22 |
* Spooky4u heeft er zin in ![]() | |
HPoi | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:23 |
quote:Nee. BliksemSchigt is gefrustreerd dat Doornbos geen zitje heeft en botviert daarom zijn frustratie hierover op Albers. Albers = ![]() | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 22:35 |
quote:Je bent niet alleen ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 08:35 |
Lach me dood als Chris direct punten haalt in Melbourne ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door TJDoornbos op 28-02-2007 09:52:38 (foutje) ] | |
Gitanki | woensdag 28 februari 2007 @ 08:52 |
quote:Inderdaad, wil je op dat niveau meedoen dan moet je egoistisch zijn en dan boeit het geen reet of de andere toevallig ook een Nederlander is ![]() ![]() | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 09:18 |
quote:Lag jij maar ![]() Ik lach wel gewoon oke ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 09:42 |
quote:Ik bedoel het niet lullig, hoor namelijk op div sites mensen die ik als Chris-fans ken zeuren dat het niks word enzo. Maar ik begin er steeds meer in te geloven dat Spyker dit jaar gaat verbazen en al zou dat pas vanaf Turkije zijn. Las laatst een stukje met Mike en die zei dat ze in het begin wellicht niet sterk zullen zijn, wel slim en in de openingsraces vliegen er nogal eens wat auto's uit dus waarom zou Chris mits hij uiteraard wel heel blijft geen punten kunnen scoren? [ Bericht 1% gewijzigd door TJDoornbos op 28-02-2007 09:53:14 ] | |
Spooky4u | woensdag 28 februari 2007 @ 09:44 |
Gaat helemaal goedkomen met je TJ. Je schrijft Spyker al goed! ![]() Binnenkort zien we dus een TJAlbers? | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 09:52 |
Nee dat kan je vergeten maar wellicht dat ik wel Spykerkleding koop mits het uiteraard mooi is ![]() | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 10:05 |
quote:Ik doelde meer op je spelfoutje ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 10:14 |
zag het na mn reactie pas hahahaha maaruh spelfoutje is weg alleen in je quote niet ![]() | |
Tazz | zondag 11 maart 2007 @ 21:53 |
Albers: laaste jaar in F1? Laatste jaar zonder punten? Eerste jaar bij Spyker, Eerste jaar op het podium? | |
sanger | maandag 12 maart 2007 @ 16:38 |
Zolang Albers zijn teamgenoot blijft verslaan zal hij recht van spreken hebben in de F1. Als Sutil hem dit jaar verslaat misschien niet, misschien ook wel. | |
Automatic_Rock | zondag 18 maart 2007 @ 19:34 |
Tot nu toe heeft hij Sutil nog niet verslagen.. ![]() | |
4-elements | zondag 18 maart 2007 @ 19:39 |
quote:Hij had dan ook een probleem met zijn wagen, Albers is echt niet 2,6 s langzamer dan Sutil ![]() Maar in de race, tja, niet zo slim om de wagen in de banden te parkeren. Slecht voor de lak. | |
Halvor | zondag 18 maart 2007 @ 20:36 |
Wat een prutser is die Albers zeg. Te laat remmen en je wagen in de banden parkeren. Altijd zeggen dat ie full-attack gaat rijden enzo, maar hij bakt er nooit wat van ![]() | |
Vitalogy | zondag 18 maart 2007 @ 21:56 |
Ik vond het ook heel gek eruit zien. Zelfs als hij te laat remde, had ik toch het idee dat het nog wel te redden was. Maar goed, er waren er wel wat meer die zich even achter de oren moeten krabben. ![]() | |
4-elements | zondag 18 maart 2007 @ 22:00 |
quote:Omdat er grind achter hun oren zit? ![]() | |
Automatic_Rock | zondag 18 maart 2007 @ 23:06 |
quote:Ook in de vrije trainingen was Sutil sneller | |
TJDoornbos | maandag 19 maart 2007 @ 07:47 |
quote:Volgens mij was die nog te redden maar daar zullen andere het wel niet mee eens zijn ![]() | |
staticdata | maandag 19 maart 2007 @ 07:50 |
quote:er stond op teletekst dat ie zat te prutsen met een uitgevallen oorplug en daardoor zijn rempunt mistte! ![]() | |
TJDoornbos | maandag 19 maart 2007 @ 07:51 |
Ja dat zei die op RTL ook...... | |
sanger | maandag 19 maart 2007 @ 09:06 |
quote:Omdat Albers toen met diezelfde auto (met probleempje) reed. In de race was Albers zwaarder en sneller met de T-car. | |
Automatic_Rock | maandag 19 maart 2007 @ 09:26 |
Je kan er allerlei draaien aan geven, maar dit weekend heeft Albers gewoon verprutst.. | |
Spooky4u | maandag 19 maart 2007 @ 09:33 |
quote:Idd, maar een fout die hij ook gewoon zelf toegeeft. Toch jammer, al die eerlijkheid in de winter, en dan toch hogere verwachtingen hebben, including me. ![]() | |
sanger | maandag 19 maart 2007 @ 09:45 |
quote:Ja tuurlijk, dat ben ik ook met je eens. Maar wat mij verbaasde was dat Albers met de T-car en meer brandstof sneller was dan Sutil. In mijn ogen klopt het verhaal van Albers dat er iets mis is met zijn eigen bolide dan ook wel. Kan me een soortgelijk verhaal van vorig seizoen ook herinneren. Ik denk dat iedereen te hoge verwachtingen heeft gehad. Toch valt de achterstand me nog reuze mee. | |
Rory78 | maandag 19 maart 2007 @ 13:02 |
Ik wacht eerst even af op de feiten via f1matrix.it om zomaar te zeggen dat Chris sneller was... Sowieso heeft hij maar weinig vergelijkbare ronden gereden (eerste ronde had hij al achterstand en is de timing niet hetzelfde; derde ronde had Sutil een aanvaring met Davidson, dus die kun je ook schrappen); bovendien: hoe weet je zeker (!) dat Chris vol zat en Sutil niet? Anyway, een ramp-weekend voor Chris, die constant achter de feiten aanliep en langzamer was dan zijn teamgenoot. Dat is een feit; de oorzaak zou kunnen zijn (!) dat er iets mis was met zijn wagen. Aannemelijk, want 2,6s is wel heel erg veel en volgens ooggetuigen lagen de wagens van de beide heren ook totaal verschillend op de weg. Jammer dat een domme fout zijn race eindigde, want ik had Chris graag het verschil in de race willen zien maken. N.B.: dat snoertje van zijn oorplug is niet de oorzaak van de crash; dat is het te laat remmen voor de bocht... ![]() Volgende keer beter; daar vertrouw ik op! Chris is altijd al een slow starter geweest (getuige zijn zuivere hattrick eerste uitvaller van het seizoen) en dat heeft hij ook altijd netjes vereffend met een knap vervolg gedurende het seizoen. Komt wel goed. | |
sanger | maandag 19 maart 2007 @ 13:11 |
quote:Ik heb tijdens de race de live timing erbij gehad. De eerste ronden was Albers zelfs iets trager, maar na de eerste drie ronden waren de rondetijden van Albers beter. Zeker weten of Albers vol zat doe ik niet, maar er is wel op gezinspeeld, en het lijkt me logisch gezien de startpositie (vanuit de pits). Zeker een rampweekend. 2,6 seconden verschil dat komt niet door het verschil in coureur. Althans niet op dit niveau, en niet bij een coureur die zich al twee jaar heeft bewezen in de F1. Ik heb op tv gehoord dat wat er ook aan de auto van Albers werd aangepast de wagen toch weer hetzelfde reageerde. Als je Albers zijn eerste kwalirondje ziet dan valt ook op hoe onrustig de wagen was. Je kunt het een domme fout noemen, maar reken maar dat het je belemmert als je niet goed meer naar links kunt kijken. Sowieso vreemd dat het plugje los is gegaan, dat moet volgens mij niet zomaar kunnen. Wel onverstandig van Albers om op dat punt te besluiten het snoertje weg te trekken. Dat hij zijn rempunt mist omdat hij met het snoertje bezig is kun je een logisch gevolg noemen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Albers dit seizoen weer de snellere is bij Spyker. Sutil heeft niet bepaald indruk gemaakt. | |
sasquatsch | maandag 19 maart 2007 @ 13:11 |
quote:Wat weer komt omdat hij met dat snoertje bezig was ipv op de baan te letten (volgens het AD). | |
HPoi | maandag 19 maart 2007 @ 13:45 |
Albers is echt wel sneller dan Sutil. Probleem was dat aan die 1ste wagen iets niet goed was. En in de race een shitsnoer die in de weg zat. Shit happens. Albers kan zich lekker gaan voorbereiden op Maleisie! ![]() | |
Gitanki | maandag 19 maart 2007 @ 16:29 |
Ik ontdekte net dat Albers in de 3 seizoenen telkens de eerste uitvaller was in race 1 ![]() | |
roelofjan | maandag 19 maart 2007 @ 17:01 |
Uitvallen Albers veroorzaakt door een weerbarstig draadje MELBOURNE - Christijan Albers wil voor de volgende race in ieder geval een ander boordradiosysteem. Of we het maar niet verder wilden vertellen in Nederland. ‘Schrijf maar dat ik te laat remde’, zo verklaarde Christijan Albers na zijn gedetailleerde uitleg over het waarom van zijn stupide uitvallen tijdens de Grote Prijs van Australië, op het circuit in Melbourne. De coureur van Spyker had zojuist uitvoerig uitleg gegeven over zijn geworstel met het snoertje van zijn boordradio. Die radio, voor de verbinding tussen de teamleiding en coureur, functioneerde niet goed en Albers wilde de stekker uit de helm trekken. Maar de draad bleef haken en trok in de bochten het hoofd van de rijder scheef. ‘Ik kon mijn hoofd, toen niet meer goed naar links bewegen. Drie ronden heb ik liggen te klooien met die draad.’ Toen Albers in de tiende ronde echt naar beneden keek om gericht aan het weerbarstige draadje te trekken, werd hij meteen de eerste uitvaller van de dag. ‘Ik remde dertig meter later dan normaal. En die dertig meter had ik niet.’ Hij knalde rechtuit de roodgekleurde grintbak in en eindigde tegen een stapel oranje banden, van de Nederlandse racesponsor ING. Het ongeluk, een van de weinige opwindende zaken op een zonnige middag, zag er ongelooflijk suf uit. Het was alsof de remmen van zijn Spyker dienst weigerden. Het was veel erger: de coureur vergat het rempedaal te beroeren. Alsof hij zijn jetlagpilletjes was vergeten te nemen of op jacht was naar een vlieg achter zijn helmvizier. Het was het dieptepunt van een weekend vol tegenslagen. Alle optimistische praat die traditiegetrouw in de winterpauze van de Formule 1 wordt gedebiteerd, kon voor nieuwkomer Spyker bij het vuilnis. De training was voor Albers al dramatisch verlopen. Bij de kwalificatie in de middaguren kreeg hij zijn banden niet op temperatuur en werd hij 22ste en laatste. Albers zal het de komende weken niet gemakkelijk krijgen. Hij doet geen tests voor de GP van Maleisië. Hij moet zich verlaten op de gebruikelijke optimistische praat over de resultaten uit de vele windtunneltesten van Spyker. De auto zal sneller zijn, meer grip en bochtensnelheid hebben. Blabla, hoorde je hem bij zijn napraatje in de hospitality-ruimte van zijn team denken. Eén ding wil hij zeker: een ander boordradiosysteem. http://www.volkskrant.nl/(...)g_draadje?source=rss Ook lekker voor hem dat 'ie niet kan testen.. ![]() | |
roelofjan | maandag 19 maart 2007 @ 17:40 |
Vanavond trouwens een doku over hem op Ned 2..quote:Nederland 2, 22:50-00:10 uur | |
-Hans- | maandag 19 maart 2007 @ 17:52 |
quote:Lijkt mij wel een interessante doku, ik ga zeker even kijken. ![]() | |
SimtekF1 | maandag 19 maart 2007 @ 19:39 |
Ik heb laatst een voorstukje gezien van die docu. Je ziet hem oa tijdens de GP van Monaco, daar zie je hem dollen met Liuzi die in z'n boxershort staat. ![]() Ga wel ff kijken, volgens mij is het wel een leuke docu. | |
sasquatsch | maandag 19 maart 2007 @ 21:03 |
quote:Wedden van niet? | |
4-elements | maandag 19 maart 2007 @ 21:18 |
quote:Echt wel, Albers was sneller van de baan ![]() | |
Rover | maandag 19 maart 2007 @ 22:58 |
Volgens mij zenden ze vandaag een andere docu uit... ![]() | |
-Hans- | maandag 19 maart 2007 @ 23:01 |
quote:Ja, wat is dit nou weer? Vaag dit.. Dit is voor mijn zoon lou, terwijl ik gisteren nog een spotje zag voor de doku over CA. | |
roelofjan | maandag 19 maart 2007 @ 23:29 |
Wegens omstandigheden konden ze het nu niet uitzenden.. Zoiets was het. ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 20 maart 2007 @ 07:27 |
ow dan heb ik geluk ik was het vergeten ![]() | |
SimtekF1 | dinsdag 20 maart 2007 @ 09:07 |
Wat een gelul, zat ik me voor niks te verheugen op die reportage. Wanneer wordt het nu uitgezonden dan? | |
4-elements | dinsdag 20 maart 2007 @ 09:37 |
Zondag zag ik nog reclame voor die documentaire, het stond ook in de tv-gids. En wat zag ik? Een of andere reportage over een kutkind, daar zat ik niet op te wachten... ![]() | |
sanger | dinsdag 20 maart 2007 @ 09:51 |
![]() | |
Spooky4u | dinsdag 20 maart 2007 @ 09:53 |
![]() ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 20 maart 2007 @ 10:22 |
Ik lees net dat Spyker ook plannen heeft om Lotus over te nemen ![]() http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6170 | |
sasquatsch | dinsdag 20 maart 2007 @ 19:37 |
quote:Laten ze dan meteen de naam van Spyker F1 veranderen in Lotus F1. Krijg je meteen meer aanzien in de pitsstraat et zo'n legendarische naam. En dan nog een ontwerper die in de voetsporen van Chapman kan treden en we zijn rijp voor een wereldtitel. | |
TJDoornbos | dinsdag 20 maart 2007 @ 20:35 |
dan moet chris er eerst uitgegooid worden!! | |
roelofjan | dinsdag 20 maart 2007 @ 21:00 |
quote:Ja, dat gaan ze vast doen. ![]() | |
sanger | woensdag 21 maart 2007 @ 07:20 |
quote:Ik hoop dat Spyker het waar kan maken.......... ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 21 maart 2007 @ 08:34 |
quote:Ja hoop ik ook ![]() | |
Coelho | woensdag 21 maart 2007 @ 15:10 |
Er is ook nergens een reden te vinden waarom ze die docu nou ineens niet uitzonden. Misschien beursgevoelige info erin over Spyker? | |
Automatic_Rock | woensdag 21 maart 2007 @ 15:37 |
quote:Ja, in beslag genomen door de AIVD. | |
roelofjan | woensdag 21 maart 2007 @ 16:05 |
Voordat de NCRV de documentaire Family One kon uitzenden, was de goedkeuring nodig van de hoofdpersoon, de Formule 1 coureur Christijan Albers. Deze goedkeuring is - mede door de start van de Grand Prix in Melbourne - helaas niet op tijd binnengekomen. Zodra de goedkeuring binnen is, wordt de documentaire alsnog uitgezonden. Deze uitzending wordt ruim van te voren aangekondigd in de pers en op deze site. Met vriendelijke groet, redactie NCRV Dokument | |
sanger | woensdag 21 maart 2007 @ 16:07 |
Albers was het trouwens niet helemaal eens met de inhoud van de documentaire. Er schijnen een aantal bedrijven in genoemd te worden waar CA nooit iets mee t emaken heeft gehad. | |
HPoi | woensdag 21 maart 2007 @ 21:43 |
quote:klopt Dus misschien komt de docu helemaal niet. ![]() | |
TJDoornbos | zaterdag 24 maart 2007 @ 08:28 |
Kan de TT niet aangepast worden in : Albers, een blijvertje aan de achterkant van de grid!!! | |
sanger | zaterdag 24 maart 2007 @ 10:45 |
Zullen we de titel van het RD topic dan ook maar aanpassen???? | |
Vitalogy | zaterdag 24 maart 2007 @ 13:28 |
quote:sportief ![]() ![]() | |
TJDoornbos | zaterdag 24 maart 2007 @ 17:04 |
quote:RD neerlands hoop in Amerika ofzo lijkt me wel goed. Sorry zat me te vervelen vanmorgen ![]() | |
sanger | dinsdag 27 maart 2007 @ 08:30 |
quote:Zat meer te denken aan: RD, kansloos in de F1 Of iets in die trant........ | |
TJDoornbos | dinsdag 27 maart 2007 @ 08:34 |
quote:Ja zou ook kunnen. Want laten we wel wezen er zat veel meer in dan testrondjes en 9 races rijden................ | |
sanger | dinsdag 27 maart 2007 @ 08:51 |
quote:Blijkbaar niet ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 27 maart 2007 @ 08:57 |
quote:Ik hoorde, wat er van waar is is een 2de, dattie ook naar Williams, Toyota en Honda als 3de man kon eind 2005......maargoed het gaat hier over Spykerman niet over RD | |
SimtekF1 | dinsdag 27 maart 2007 @ 10:24 |
Albers kon ook naar Williams als 3de man. | |
sanger | dinsdag 27 maart 2007 @ 10:50 |
quote:De gesprekken waren in 1ste instantie voor tweede coureur ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 27 maart 2007 @ 10:59 |
quote:Met RD ook maar al snel werd Rosberg binnengehaald | |
sanger | dinsdag 27 maart 2007 @ 11:03 |
quote:Je bedoeld Wurz gepromoveerd? | |
sasquatsch | dinsdag 27 maart 2007 @ 12:07 |
quote:Nee, een jaar eerder toen Rosberg binnenkwam als tweede coureur. Zowel Albers als Rosberg waren toen ook (theoretisch) in de race voor deze positie. | |
sanger | dinsdag 27 maart 2007 @ 13:13 |
quote:Ik doelde juist op afgelopen Silly Season. Albers is toen ook in gesprek geweest met Williams. | |
TJDoornbos | dinsdag 27 maart 2007 @ 15:38 |
quote:Ik doelde op de winter ervoor. Maar weet niet 100% zeker of RD en CA toen als 2de man gevraagd zijn. Maar meen zoiets ooit gehoord te hebben! | |
HPoi | vrijdag 8 juni 2007 @ 14:19 |
Albers! Canada! Puntjes! | |
sanger | vrijdag 8 juni 2007 @ 14:22 |
quote:Laten we realisitisch blijven ![]() | |
HPoi | vrijdag 8 juni 2007 @ 14:25 |
quote:Negatief realistisch: Kwalificeert zich als 21. En valt in de race uit met defecte remmen. Positief enigzins realistisch: Kwalificeert zich op plaats 16 en finished op plaats 11. | |
sanger | vrijdag 8 juni 2007 @ 14:35 |
quote:Negatief realistisch: Kwalificeert als 22ste, en valt bij de start uit. Positief enigzins realistisch: Kwalificeert zich op plaats 19 en finished op plaats 15. | |
sanger | vrijdag 8 juni 2007 @ 15:40 |
F1 Meet @ locatie. Suggestie-topic! | |
Snatsie | maandag 18 juni 2007 @ 09:10 |
Albers ![]() | |
SimtekF1 | maandag 18 juni 2007 @ 09:12 |
quote:Feyenerd. ![]() | |
Mikkie | maandag 18 juni 2007 @ 09:31 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:46:46 ] | |
TJDoornbos | maandag 18 juni 2007 @ 09:35 |
quote:En volgend jaar zittie thuis naast Joske op de bank ![]() | |
Tommeke | maandag 18 juni 2007 @ 11:07 |
Albers ![]() Wat een uitstalingsloze piemel zeg ![]() | |
SimtekF1 | maandag 18 juni 2007 @ 11:42 |
quote:En dat zegt iemand die in een callcenter werkt. ![]() | |
Bernard0s | maandag 18 juni 2007 @ 11:50 |
Ik vind het raar. Gister is Albers bijna op een rondje gereden door Sutil. Ik snap dat niet want Albers en Sutil zitten toch echt in dezelfde wagen. En nee hoor, het ligt heus niet aan de rijderskwaliteiten dat Albers zo om zijn oren werd gereden. Ik weet niet wat het is, is het dan toch zijn rijstijl dat hem parten speelt ofzo? Ik vind het maar een raar verhaal. Gelukkig staat Albers nog wel voor in onderlinge raceduels maar hij moet gaan oppassen. Als hij weg zou moeten hoop ik echt op Giedo van der Garde! | |
Tommeke | maandag 18 juni 2007 @ 11:59 |
quote:Ten 1e heeft dat niets met uitstraling te maken, ten 2e werk ik daar niet eens meer en ten 3e Albers blijft een rare kwast! | |
Baklap | maandag 18 juni 2007 @ 12:01 |
quote:Whehe je werkt bij een callcenter! | |
Bernard0s | maandag 18 juni 2007 @ 12:06 |
Ik lees net dat Albers niet zo goed ging vanwege de combinatie veel brandstof/bandenslijtage. Ja, daar zit wel wat in. En al die achterblijvers voorlaten, daar wordt je ook gek van natuurlijk. Ik hoop dat de test in Silverstone Spyker goed zal doen. | |
Remco | maandag 18 juni 2007 @ 13:49 |
Albers: "Het belangrijkste is dat ik de race vandaag heb uitgereden, zeker na Canada. Ik reed op een aanvallende strategie, waarbij ik maar één pitstop had gepland. " Een aanvallende strategie ![]() ![]() | |
Bernard0s | maandag 18 juni 2007 @ 14:28 |
quote:Een 1-stop strategie is inderdaad aanvallend, of je het er nou mee eens bent of niet. Doordat hij maar 1 stop maakte gingen zijn banden naar de klote en kon hij een goede klassering wel vergeten, het was een gok. Reken Albers niet af op zijn race van gisteren. | |
sanger | maandag 18 juni 2007 @ 15:23 |
Albers gokte op een 1-stopsstrategie. Hij verloor in de eerste stint (totdat hij gelapt werd) per ronde 0,3 seconden ten opzichte van Sutil. 73 ronden maal 0,3 seconden = 21,9 seconden wat hij hierdoor zou verliezen. De gemiddelde tijd in pits en eruit was meer dan 23 seconden als ik het goed begrepen heb. Er is dus wel sprake van een aanvallende strategie. | |
Automatic_Rock | maandag 18 juni 2007 @ 15:26 |
quote:En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed... | |
Spooky4u | maandag 18 juni 2007 @ 15:28 |
quote:Te snel gelapt worden is het probleem geweest. Op het vuil, seconde of 2 per ronde verlies en dan komt de volgende er alweer aan. | |
Bernard0s | maandag 18 juni 2007 @ 15:29 |
quote:Sutil werd pas veel later gelapt dan Albers. Bovendien is Albers 3 keer gelapped en Sutil 2 keer. Dat maakt enorm veel verschil, geen 70 seconden hoor, maar wel heel veel. | |
sanger | maandag 18 juni 2007 @ 15:34 |
quote:Daaruit bleek dus dat de strategie niet goed werkte ![]() De banden bleken niet bestand tegen een lange run met een zware auto. En dan ook nog eens het tijdverlies tijdens het gelapt worden. | |
Automatic_Rock | maandag 18 juni 2007 @ 15:59 |
quote:Volgens de Telegraaf was het ruim 70 seconden.. Ja ok, het is de Telegraaf natuurlijk, niet echt een serieuze krant ![]() | |
Bernard0s | maandag 18 juni 2007 @ 16:03 |
quote:Het was om en nabij de 74 seconden, Albers werd nog net niet gelapped. | |
voyeur | maandag 18 juni 2007 @ 20:12 |
De lach hier Albers uit touristen lezen al die dingen echt niet hoor ![]() | |
Mikkie | dinsdag 19 juni 2007 @ 01:14 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:46:46 ] | |
sanger | donderdag 28 juni 2007 @ 11:42 |
[F1] Spa-Francorchamps testsessie 10/11/12 juli! | |
-skippybal- | zondag 1 juli 2007 @ 14:44 |
![]() ![]() ![]() | |
wimderon | zondag 1 juli 2007 @ 14:45 |
quote: ![]() ![]() | |
ReMCoDijKSTRa | zondag 1 juli 2007 @ 14:45 |
Wat een amateur xD | |
SCH | zondag 1 juli 2007 @ 14:46 |
![]() ![]() | |
nipeng | zondag 1 juli 2007 @ 15:01 |
Heeft ie eindelijk iets voor aan de muur. ![]() | |
MrX1982 | zondag 1 juli 2007 @ 15:04 |
Optimistische TT. Albers maakt het zichzelf erg lastig. | |
Tommeke | zondag 1 juli 2007 @ 15:16 |
Hij zorgt in ieder geval voor spektakel... ![]() | |
Googolplexian | zondag 1 juli 2007 @ 15:53 |
quote:Whahahaha ![]() | |
WEST | zondag 1 juli 2007 @ 16:11 |
[TK]Christijan Albers incl. Tankinstallatie | |
PizzaSalami | zondag 1 juli 2007 @ 16:12 |
Filmpje? | |
WEST | zondag 1 juli 2007 @ 16:29 |
quote:http://nl.youtube.com/watch?v=EtGEV1OIbAU | |
Antonio_Azzuri | zondag 1 juli 2007 @ 16:42 |
Kimi Raikkonen ![]() | |
PizzaSalami | zondag 1 juli 2007 @ 16:43 |
![]() Wat een prutser. | |
WEST | zondag 1 juli 2007 @ 16:58 |
quote:ach beter als massa | |
HPoi | zondag 1 juli 2007 @ 19:21 |
mja. | |
Sally | zondag 1 juli 2007 @ 19:25 |
quote: quote: quote: quote: quote:Ik dacht allemaal het zelfde toen ik de radio hoorde *Langs de Lijn*... Wat een prutser, ik denk niet dat hij nog lang bij Spyker rijdt *sorry voor alle(?) fans....* Dat interview ga ik nog eens luisteren/kijken *net als 'het voorval'* op de video. Als hij idd Sutil de schuld geeft, heefite helemaal afgedaan bij me. | |
vingerplant | zondag 1 juli 2007 @ 19:29 |
quote:Hij geeft Sutil helemaal niet de schuld maar sommigen willen dat gewoon horen. Sutil kwam te snel binnen, chaos bij het team en bij Albers zelf en hij gaf zelf gewoon toe dat het zijn fout was. Hij probeerde alleen een beetje te verklaren waarom het mis heeft kunnen gaan... | |
DarkShine | zondag 1 juli 2007 @ 19:39 |
quote:D'r zit toch een steekje onder water in zijn betoog. Ja hij neemt de schuld opzich, maar zegt er wel bij dat hij die fout maakt omdat Sutil te vroeg binnen komt waardoor het chaos en hektiek is... | |
Sally | zondag 1 juli 2007 @ 19:42 |
Helaas is het topic [TK]Christijan Albers incl. Tankinstallatie gesloten maar:quote:Ik wil ook een zak geld erbij!!!! Voor Albers kan ik namelijk niks meer krijgen op de f1-markt ![]() ![]() | |
4-elements | zondag 1 juli 2007 @ 19:43 |
quote:Dat is toch ook zo? Als Sutil niet binnen was gekomen, was er geen chaos geweest in de pits bij Spyker. Hij geeft echter wel toe dat het zijn eigen schuld was dat hij te vroeg weg reed. Is dat niet voldoende? | |
DarkShine | zondag 1 juli 2007 @ 19:45 |
quote:Hij mag niet wegrijden als de Lollypop omlaag is. Dat heeft er niks mee te maken of Sutil wel of niet eerder binnenkomt en of het wel of geen chaos is. | |
4-elements | zondag 1 juli 2007 @ 19:52 |
quote:Door de chaos maakte hij waarschijnlijk deze domme fout. Had hij nooit mogen doen. Hij verklaart alleen waarom hij deze fout maakte, hij geeft Sutil niet de schuld ![]() | |
vingerplant | zondag 1 juli 2007 @ 19:53 |
quote:Probeer je te verplaatsen in de situatie; er was een hoop paniek, hij moest wachten, wil als een gek weg, fokt zichtzelf op en maakt een grote fout... jammer, kan gebeuren. Ik vind Albers een grote lul (hij is onze persoonlijke vete begonnen ![]() | |
Sally | zondag 1 juli 2007 @ 20:27 |
Hoezo 'persoonlijke vete'? Ken je 'm persoonlijk? | |
vingerplant | zondag 1 juli 2007 @ 20:31 |
quote:Kennen is een groot woord, ik heb wat vervelende dingen met hem meegemaakt maar dat is al jaren geleden. | |
4-elements | zondag 1 juli 2007 @ 22:24 |
Details willen we horen ![]() | |
Sally | zondag 1 juli 2007 @ 22:35 |
quote: ![]() | |
WEST | zondag 1 juli 2007 @ 22:41 |
quote:toevallig in zandvoort? want daar heb ik ook vervelende dingen mee gemaakt met albers | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 08:59 |
Vertel op WEST. | |
SimtekF1 | maandag 2 juli 2007 @ 09:50 |
Toekomst Albers in F1 onzeker MAGNY COURS - Formule 1-coureur Christijan Albers staat onder steeds grotere druk bij het Nederlandse Spyker-team. Zijn positie maakte hij er gisteren in de Grand Prix van Frankrijk niet beter op door op even gevaarlijke als spectaculaire wijze weg te rijden na zijn pitstop, terwijl de tankslang nog in zijn bolide hing. Spyker's technische baas Mike Gascoyne was voor de buitenwacht mild in zijn oordeel maar achter de schermen had hij de heren van Spyker (Albers en Sutil) de oren gewassen. "Wat ik gezegd heb blijft in de privésfeer. Met Adrian heb ik 'een klein onderhoud' gehad en hem verteld dat hij op de pitborden moet letten als de radio niet werkt", glimlachte de Brit. Ten aanzien van Albers zei Gascoyne diplomatiek dat zo'n voorval kan gebeuren. "Maar we zijn een professioneel team en dan begrijp je dat we niet blij zijn met dergelijke incidenten. En wat Christijan betreft? Ik zou niet weten wie ik anders zou moeten blameren." Teamchef Colin Kolles bleef na de race lachen, maar verklaarde: "Als ik woedend ben, lach ik altijd. Dus dan weet je wel hoe ik me voel." Hij heeft Sutil heel hoog zitten en voorspelt hem een grote toekomst. Daarentegen vindt hij dat Albers niet levert waarvoor hij is gecontracteerd. "Kijk maar naar de rondetijden", wees hij naar de raceanalyse waarin Sutil in de eerste 28 ronden liefst twintig keer snellere ronden klokte dan zijn teamgenoot. Bovendien was de Duitser 'drie ronden' zwaarder geladen met benzine geweest. Kolles deed dan ook heel geheimzinnig over de toekomst, wellicht zelfs de naaste toekomst van Albers. "Wait and see", sprak hij enkele malen wat raadselachtig. Hoewel de resultaten zwaar tegen vallen zou ik het toch wel erg jammer vinden als hij weg zou moeten. | |
RoodWitBlauw | maandag 2 juli 2007 @ 09:53 |
Ik heb me rot gelachen toen ie wegreed door de lollypop heen... Die gast.. ..van mij mag Jos weer aantreden!! | |
Kleffe_Dop | maandag 2 juli 2007 @ 10:10 |
SimtekF1 wat is je bron van dat bericht? | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 10:34 |
quote:Staat op de sportpagina van de Telegraaf. Vanmorgen ook gelezen. | |
Proud2beDiepfries | maandag 2 juli 2007 @ 10:47 |
Kolles is volgens mij de grootste huichelaar van allemaal, ik heb echt helemaal niks met die man.. die ziet alleen maar dollars en euro's in Sutil.. Dat Albers niet levert waarvoor hij is gecontracteerd heeft Spyker ook ten dele aan zichzelf te danken, hopelijk zal het met de B-spec beter gaan en leert het team van blunders zoals gister. Terecht dat Gascoyne ook Sutil een pak op z'n donder heeft gegeven, in principe is hij met z'n verkeerd getimede pitstop 'de oorzaak' van alle chaos. Laten ze het intern maar even goed uitspreken en komend weekend er weer vol tegenaan ![]() | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 11:05 |
Zowel Gasgoyne en Kolles hebben bij mij alle krediet verspeeld. Als ik Albers was geweest had ik allang ontslag genomen ![]() Ik zou niet kunnen leven met de kritiek van hun kant, terwijl ze zelf ook fout op fout stapelen (Canada voorvleugel niet vervangen bij pitstop). En dan ook nog eens weigeren de auto aan te passen naar de rijstijl en wensen van de coureur, maar wel verwachten dat hij in diezelfde auto goed rijdt. Laat ze zelf eens gaan hardlopen op te kleine schoenen. | |
SimtekF1 | maandag 2 juli 2007 @ 11:34 |
quote:Sorry, ja was idd de telegraaf. ![]() | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 11:49 |
quote:Dat "auto aanpassen aan de coureur" moet toch eens afgelopen zijn, he! - Het is nog altijd de coureur die aan moet geven hoe de auto afgesteld moet worden. - Auto en coureur moeten naar elkaar toe groeien. Een goede coureur geeft mee. - Van F1-coureurs mag je godver toch wel verwachten dat ze goed auto kunnen rijden!!! - Geef mij maar kleine schoenen en een paar miljoen euro. Ik loop me uit de naad voor je. | |
Slein83 | maandag 2 juli 2007 @ 11:59 |
quote: quote: ![]() quote:Nee, en Montoya die over een monteur heen reed, of McLaren die het wiel niet vast zet. Of Schumachre die Villeneuve en Hill de baan moedwillig afbeukt. Dat is allemaal niet stom! Nee meneer Lauda, je bent pas echt stom als je uit de bocht vliegt en al je haren van je hoofd schroeit. En om maar niet te spreken van zijn zoontje ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 2 juli 2007 @ 12:01 |
Ik ben het er niet mee eens dat Gascoyne alleen kritiek levert op zijn coureurs. In de Wegener kranten staat vanochtend een groot artikel waarin Gascoyne ook heel nadrukkelijk aangeeft dat er binnen het team veel fout gaat en dat dit opgelost moet worden wil Spyker een serieus team worden. Dit alles neemt echter niet weg dat Albers bezweek onder de druk en een fatale fout maakte. Daarnaast was hij 20 van 28 rondes een flink stuk trager als Sutil die notabene in een reservewagen reed met een regen setup. Ik ben niet pro of anti Albers, maar hij moet z'n shit wel voor elkaar gaan krijgen komende wedstrijden. Anders ben ik niet verrast als z'n contract ontbonden wordt. | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 12:07 |
quote:Waarom zou dat dan? Waarom wordt een Ferrari wel naar wens van Raikkonen gemaakt, en een McLaren naar Alonso??? Juist ja, omdat die teams begrijpen hoe je het beste presteert. - Een coureur kan afstellen wat hij wilt, maar er zijn beperkingen met afstelmogelijkheden. - Een goede coureur geeft mee, zodat ze naar elkaar toegroeien. Maar daar is hier geen sprake van. Albers geeft mee, de auto/Spyker niet. - Albers kan ook goed auto rijden, dat heeft hij al bewezen in de voorbije seizoenen. - Tuurlijk loop je, maar je loopt lang niet zo goed en snel als met goed passende schoenen. Juist het feit dat Sutil consequent sneller is geeft m.i. aan dat het niet aan Albers ligt. Dan had Albers zo nu en dan ook sneller moeten wezen. Het verschil is te groot om aan een (bewezen F1-waardige) coureur te wijten. Neemt niet weg dat Albers niet presteert en daardoor gewoon onder druk staat en hoort te staan. En ik ben er ook van overtuigd dat CA dit seizoen voor het laatst in de F1 actief is, wat het voor ons Nederlanders minder leuk maakt om naar te kijken. Als hij het seizoen al afmaakt overigens. Maar goed, daar denken de Albers-bashers niet over na. | |
Slein83 | maandag 2 juli 2007 @ 12:14 |
quote:Zo goed zijn als de B versie in het voordeel uitpakt voor Albers en Sutil daar flink problemen mee heeft. | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 12:20 |
Of beiden geen problemen en Albers regelmatig sneller of gelijkwaardig. Dan laat hij in ieder geval zien dat het echt aan de auto lag. | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 12:21 |
quote:Je wilt echt die coureurs met Albers vergelijken? Of die teams met Spyker? Vergelijk dan met Liuzzi/Speed/STR of Sato/Davidson/SA quote:Als de andere laat zien dat het beter kan zijn de beperkingen nog niet gehaald quote:Waarom testen ze dan? Om Albers te laten wennen aan hun nieuwe bedenksels of om Albers feedback te kunnen laten geven? Alle coureurs miepen dat het team niet de perfecte auto voor ze heeft gemaakt als het slecht gaat. Alle coureurs weten ook dat er een punt is dat je dat niet meer als excuus moet/kan gebruiken. quote:In voorbije seizoenen heeft Albers laten zien dat hij vaak trager is dan z'n teamgenoot. Zeker als het erom spant. Een goede coureur moet ook met druk omkunnen. Lekker veel heb je aan een Albers als je 'm in een top-team douwt en de druk is steeds maar te groot. quote:Maar men zou zien dat ik hard m'n best doe. Ik check of m'n veters nog vast zitten aan de schoenendoos voor ik ga lopen, ik kijk niet naar de touwtjes van m'n trainingsbroek om zo in een vangrail te lopen en ik ga ZEKER niet jou voor kak zetten. Want je geeft me nog steeds de schoenen om mee te lopen, al zijn ze klein. quote:Dit slaat werkelijk als een tang op een varken of het is nog te vroeg voor mij om te begrijpen. Dus als je mij naast Schumacher in een auto zet en hij is elke keer sneller dan moet dat aan de auto liggen anders had ik ook een paar keer sneller moeten zijn? Uitleg gewenst. quote:De Albers-fans denken ook niet echt na over waar ze trots op zijn. Sorry hoor maar ik ben ook niet trots op een hoop stront omdat 'ie uit Nederland komt. Onvoorwaardelijk fan zijn is wel één van de domste dingen die er is, imo. Albers exit is een andere NL coureur erin, lijkt me en da's een stap vooruit, hoe je het ook bekijkt. [/quote] [ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 02-07-2007 16:51:07 ] | |
Proud2beDiepfries | maandag 2 juli 2007 @ 12:22 |
quote:Dat is voor Albers wel te hopen inderdaad.. Ik neem ook aan dat die B-spec ook tot op zekere hoogte voor hem, als eerste rijder en 'ervaren' (langst zittende) coureur bij het team, is ontwikkeld. En verder sluit ik me volledig aan bij sangers post van hierboven. Maar afijn, gaatjes schieten is altijd al gemakkelijker geweest dan ze weer te dichten, wat dat betreft zullen de 'bashers' altijd wel in de meerderheid blijven (totdat 'ie opeens een resultaat neerzet..) | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 12:26 |
Ik zal het eens anders voorleggen: Wie is er nog trots op dat andere Nederlandse F1 spul? Spyker F1 ofzo. Als Albers gelijk heeft en Spyker is echt zo'n kut team dan heb je zelfs een grote kans dat Spyker EN Albers er volgend jaar niet zijn. Want wie sponsort nou losers die elkaar de schuld geven van alles? Zeker geen Gr8 bedrijf dat achter je gaat staan. Ik ben meer Spyker fan dan Albers basher. En helaas is het een kwestie van kiezen, imo. edit: Ik zal het nog anders voorleggen: Wie is belangrijker? Mike Gascoyne of Christijan Albers? quote:Iedereen die Gascoyne basht om Albers te verdedigen moet niet vergeten uit welke hoek Mike komt en waarom hij bij Spyker is. En dat de B-spec wagen waar Albers zo op wacht het product is van de persoon wie hij de schuld geeft dat z'n huidige auto niet aan hem wordt aangepast. ![]() [ Bericht 56% gewijzigd door Googolplexian op 02-07-2007 12:37:56 ] | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 12:44 |
Toekomst Albers onzeker | |
kriele | maandag 2 juli 2007 @ 12:51 |
quote:Albers zit totaal niet op z'n plek bij Spyker. Die blunders die hij maakt zijn de acties van een man die bezwijkt onder de druk. Hij doet het ook ronduit slecht, terwijl hij wel beter kan. Ik vind hem nu minder dan Monteiro vorig jaar. Maar al met al is hij , in mijn optiek, te licht bevonden voor de F1. Hij is een prima rijder voor de DTM of de WTCC. De media brandt hem nu ook volledig af. Arme Chris, want die zou nu het liefst door de grond zakken, kan ik me zo voorstellen. Ter bescherming van Albers zouden ze hem er nu ook uit moeten halen. Dit is geen dip meer, maar structureel. Is jullie wel opgevallen hoe snel Sutil het gat naar Chris dicht reed......In de reserve auto? Hij was er zo voorbij. Pijnlijk hoor. | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 12:53 |
Geen zin om je te quoten Googol ![]() We verschillen hier duidelijk over mening, en dat mag. De toekomst zal uitwijzen wie er gelijk heeft/krijgt denk ik. Overigens bash ik Gasgoyne zeker niet. Ik geef alleen aan dat hij op mij ook niet het meest geloofwaardig meer overkomt door zijn recente uitlatingen. En jouw vergelijking tussen jouzelf en Albers gaat ook niet helemaal op. Jij bent geen ervaren coureur namelijk (in de F1 dan ![]() Overigens ben ik fan van beide, al doen beiden langzaamaan hun best om dat weg te gooien ![]() Ik wacht af tot de B-spec iig. | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 12:56 |
Lachen om de blunder van Spyker : meer uitleg edit : van het AD zelf ![]() ![]() | |
Slein83 | maandag 2 juli 2007 @ 13:09 |
quote:Verstappen fans ![]() quote: ![]() ![]() | |
kriele | maandag 2 juli 2007 @ 13:13 |
Ach Verstappenfans. Daar kan je geen discussie mee hebben. | |
Kleffe_Dop | maandag 2 juli 2007 @ 13:15 |
quote: quote:Toeval of neukt die van der Garde gewoon z'n carriere flink omhoog? ![]() | |
kriele | maandag 2 juli 2007 @ 13:19 |
quote:Daar lijkt het op, want van z'n prestaties moet hij het niet hebben. | |
SimtekF1 | maandag 2 juli 2007 @ 13:28 |
Ja wat een reacties daar. En dan nog lui die zeggen dat Jos er in moet, alsof die in het verleden niet heeft bewezen ook zulke fouten te kunnen maken. | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 13:36 |
pfff ... de Nederlandse Wiki over Albers is ook al aangevuld met dit feit. Talk of the day, zeg. Edit : HAHAHA ... terwijl ik het zeg is het ook weer weggehaald ![]() | |
PogueMahone | maandag 2 juli 2007 @ 13:40 |
quote:Vrij smakeloos | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 13:42 |
quote:Ach | |
MrX1982 | maandag 2 juli 2007 @ 13:46 |
Albers krijgt het flink over zich heen in de media. Je zou bijna medelijden gaan krijgen ![]() | |
Slein83 | maandag 2 juli 2007 @ 13:49 |
quote:Het is niks anders dan een hypocriet naar mannetje, die eerst eens naar zichzelf moet kijken of zijn eigen zoontje. quote:eh, fout! Ik ben neutrale toeschouwer! | |
Shakes | maandag 2 juli 2007 @ 13:56 |
quote: | |
SimtekF1 | maandag 2 juli 2007 @ 13:59 |
Waar bemoeit Lauda zich mee. Die gast liep ook altijd te zeiken over Verstappen. | |
sanger | maandag 2 juli 2007 @ 14:00 |
Bron? Overigens heeft Lauda niets te eisen imo | |
Proud2beDiepfries | maandag 2 juli 2007 @ 14:08 |
quote:Staat op nu.nl | |
lobotomie | maandag 2 juli 2007 @ 14:44 |
was ook wel een behoorlijke blunder moet ik zeggen | |
kriele | maandag 2 juli 2007 @ 15:11 |
quote:Met de echte fans kan je geen redelijke discussie hebben. Maakt niet uit van wie ze fan zijn, maar het Verstappenforum slaat echt alles. | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 15:11 |
quote:Ja, true ![]() | |
henk111 | maandag 2 juli 2007 @ 15:16 |
toch nog even een replay ![]() http://www.yomedia.nl/yom(...)albers_pitstop_drama | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 15:23 |
quote: | |
TJDoornbos | maandag 2 juli 2007 @ 15:33 |
boete hahahahaha licentie afpakken lijkt me beter | |
Spooky4u | maandag 2 juli 2007 @ 15:36 |
Jeeeuj, wat wordt het allemaal weer opgeblazen ![]() En ja, ik ben een Albers fan, en nee, ik ben niet blij met de gang van zaken. Maar ik blijf vertrouwen houden. Vraag me niet waarin hoor ![]() | |
Stereotomy | maandag 2 juli 2007 @ 15:45 |
Tja, Albers was natuurlijk opgefokt en wilde asap wegrijden. Dan is een kleine beweging van de lollipop al voldoende. First Gear --> VRRRRRRROEM ![]() | |
Walter_Sobchak | maandag 2 juli 2007 @ 16:49 |
Zo..hoe kan ik dit topic nu gemist hebben..? ![]() | |
Googolplexian | maandag 2 juli 2007 @ 16:55 |
quote:Het hypokriete mannetje is wel drievoudig wereldkampioen uit een tijd dat de fouten van Albers fataal waren geweest. | |
eNaSnI | maandag 2 juli 2007 @ 19:39 |
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.... ![]() ![]() | |
Bernard0s | maandag 2 juli 2007 @ 20:04 |
Blunder. Jammer, want CA was op de goede weg dit weekend. Hij kwalificeerde beter en had op zich geen hele slechte tactiek voor de race, hij gokte duidelijk op regen. Wel verschrikkelijk dom en onhandig dat dit overkwam in de race, niet goed voor zijn marktwaarde of reputatie. Jammer. | |
mbn | maandag 2 juli 2007 @ 20:11 |
Dit incident is dom en zal zeker zijn waarde voor sponsors doen dalen, maar het is contractueel veel dodelijker voor hem dat hij in de gereden rondes zo werd weggereden door Sutil. Andere teambazen zullen daar als eerste naar kijken en zo'n incidentje vergeven ze een goede coureur wel. Alleen in het seizoen dat Albers zich zou gaan bewijzen, laat hij voorlopig nog niet zien een goede coureur te zijn. | |
Walter_Sobchak | maandag 2 juli 2007 @ 20:16 |
En misgegokt, want het heeft niet geregend. Twee keer jammer dus. Het wordt ernstig tijd dat CA zich 's wat positiever in het F1-nieuws nestelt. Na eerste uitvaller van het seizoen nu ook de lulligste uitvaller van het seizoen. | |
Slein83 | maandag 2 juli 2007 @ 22:25 |
quote:Dus? Shumacher is ook een arrogant en hypocriet mannetje. Het heeft dus geen enkele bal te maken of je goed of slecht rijd. |