En dat zegt iemand die in een callcenter werkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:07 schreef Tommeke het volgende:
Albers![]()
Wat een uitstalingsloze piemel zeg
Ten 1e heeft dat niets met uitstraling te maken, ten 2e werk ik daar niet eens meer en ten 3e Albers blijft een rare kwast!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die in een callcenter werkt.
Whehe je werkt bij een callcenter!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ten 1e heeft dat niets met uitstraling te maken, ten 2e werk ik daar niet eens meer en ten 3e Albers blijft een rare kwast!
Een 1-stop strategie is inderdaad aanvallend, of je het er nou mee eens bent of niet. Doordat hij maar 1 stop maakte gingen zijn banden naar de klote en kon hij een goede klassering wel vergeten, het was een gok. Reken Albers niet af op zijn race van gisteren.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef Remzz het volgende:
Albers:
"Het belangrijkste is dat ik de race vandaag heb uitgereden, zeker na Canada. Ik reed op een aanvallende strategie, waarbij ik maar één pitstop had gepland. "
Een aanvallende strategie![]()
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef sanger het volgende:
Albers gokte op een 1-stopsstrategie.
Hij verloor in de eerste stint (totdat hij gelapt werd) per ronde 0,3 seconden ten opzichte van Sutil.
73 ronden maal 0,3 seconden = 21,9 seconden wat hij hierdoor zou verliezen.
De gemiddelde tijd in pits en eruit was meer dan 23 seconden als ik het goed begrepen heb. Er is dus wel sprake van een aanvallende strategie.
Te snel gelapt worden is het probleem geweest. Op het vuil, seconde of 2 per ronde verlies en dan komt de volgende er alweer aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...
Sutil werd pas veel later gelapt dan Albers. Bovendien is Albers 3 keer gelapped en Sutil 2 keer. Dat maakt enorm veel verschil, geen 70 seconden hoor, maar wel heel veel.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...
Daaruit bleek dus dat de strategie niet goed werktequote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf was het ruim 70 seconden..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Sutil werd pas veel later gelapt dan Albers. Bovendien is Albers 3 keer gelapped en Sutil 2 keer. Dat maakt enorm veel verschil, geen 70 seconden hoor, maar wel heel veel.
Het was om en nabij de 74 seconden, Albers werd nog net niet gelapped.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf was het ruim 70 seconden..
Ja ok, het is de Telegraaf natuurlijk, niet echt een serieuze krant
http://nl.youtube.com/watch?v=EtGEV1OIbAUquote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Filmpje?
ach beter als massaquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef Libris het volgende:
Wat een eikel, hopelijk krijgt ie nu de zak
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:zal dit zijn laatste wedstrijd zijn
Ik dacht allemaal het zelfde toen ik de radio hoorde *Langs de Lijn*...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef dronkeykong het volgende:
Goed hoor, je wordt zoek gereden door Sutil en geef hem nog ff de schuld
Hij geeft Sutil helemaal niet de schuld maar sommigen willen dat gewoon horen. Sutil kwam te snel binnen, chaos bij het team en bij Albers zelf en hij gaf zelf gewoon toe dat het zijn fout was. Hij probeerde alleen een beetje te verklaren waarom het mis heeft kunnen gaan...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht allemaal het zelfde toen ik de radio hoorde *Langs de Lijn*...
Wat een prutser, ik denk niet dat hij nog lang bij Spyker rijdt *sorry voor alle(?) fans....*
Dat interview ga ik nog eens luisteren/kijken *net als 'het voorval'* op de video. Als hij idd Sutil de schuld geeft, heefite helemaal afgedaan bij me.
D'r zit toch een steekje onder water in zijn betoog. Ja hij neemt de schuld opzich, maar zegt er wel bij dat hij die fout maakt omdat Sutil te vroeg binnen komt waardoor het chaos en hektiek is...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij geeft Sutil helemaal niet de schuld maar sommigen willen dat gewoon horen. Sutil kwam te snel binnen, chaos bij het team en bij Albers zelf en hij gaf zelf gewoon toe dat het zijn fout was. Hij probeerde alleen een beetje te verklaren waarom het mis heeft kunnen gaan...
Ik wil ook een zak geld erbij!!!! Voor Albers kan ik namelijk niks meer krijgen op de f1-marktquote:Op zondag 1 juli 2007 16:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Jezus wat een domme fout.
Ik neem hem alleen van je over als ik geld toe krijg.
Dat is toch ook zo? Als Sutil niet binnen was gekomen, was er geen chaos geweest in de pits bij Spyker. Hij geeft echter wel toe dat het zijn eigen schuld was dat hij te vroeg weg reed. Is dat niet voldoende?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r zit toch een steekje onder water in zijn betoog. Ja hij neemt de schuld opzich, maar zegt er wel bij dat hij die fout maakt omdat Sutil te vroeg binnen komt waardoor het chaos en hektiek is...
Hij mag niet wegrijden als de Lollypop omlaag is. Dat heeft er niks mee te maken of Sutil wel of niet eerder binnenkomt en of het wel of geen chaos is.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Als Sutil niet binnen was gekomen, was er geen chaos geweest in de pits bij Spyker. Hij geeft echter wel toe dat het zijn eigen schuld was dat hij te vroeg weg reed. Is dat niet voldoende?
Door de chaos maakte hij waarschijnlijk deze domme fout. Had hij nooit mogen doen. Hij verklaart alleen waarom hij deze fout maakte, hij geeft Sutil niet de schuldquote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij mag niet wegrijden als de Lollypop omlaag is. Dat heeft er niks mee te maken of Sutil wel of niet eerder binnenkomt en of het wel of geen chaos is.
Probeer je te verplaatsen in de situatie; er was een hoop paniek, hij moest wachten, wil als een gek weg, fokt zichtzelf op en maakt een grote fout... jammer, kan gebeuren.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij mag niet wegrijden als de Lollypop omlaag is. Dat heeft er niks mee te maken of Sutil wel of niet eerder binnenkomt en of het wel of geen chaos is.
Kennen is een groot woord, ik heb wat vervelende dingen met hem meegemaakt maar dat is al jaren geleden.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Sally het volgende:
Hoezo 'persoonlijke vete'? Ken je 'm persoonlijk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |