Het wordt elke race triester bij spijkerquote:
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bent
Ze hebben nog een installatiequote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn![]()
Vond jequote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef pingu_ het volgende:
Wel wazig, waarom kon hij vorig seizoen wat normaler racen?
Nee joh, die stopt gewoon een paar honderd meter verderquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
Jammer, ik vind hem wel vermakelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn![]()
Met of zonder slang?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:!
Nog een geluk dat het ditmaal bij een drive through penalty blijft
Wie? Albers?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het net gemist, hoe is die naast de baan gekomen?
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??quote:
Ontslag papieren liggen vast nu bij de grote baas van het teamquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.
Ik ben benieuwd hoelang die nog bij Spyker rijdt niet lang denk ik.
Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit momentquote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Stormloop topic![]()
Oh ja waar blijft Albers?? Is ie weer een smoes aan het verzinnen om te vertellen tegen Allard![]()
![]()
![]()
![]()
Albers had gewoon geen zin meer om te stoppen en wou voldoende brandstof hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij het Spyker team
Ik hoop iig dat ie volgende keer weer gewoon in de wagen zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??
Voorgaande races was het wel degelijk waar... Dit is gewoon een stomme fout van Christijan waarover het laatste woord zeker nog niet gesproken is. Het team en de lollipopman staan ongelovelijk te kloten, maar hij mag natuurlijk nooit weggaan wanneer dat bord nog niet helemaal weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |