Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan Albers misschien eens een keer voorblijven.
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Welke wagen zit Sutil nu in dan?? Aangezien Albers al in de T-car zit na z'n uitstapje in VT2?? Ik had wel iets begrepen over een extra chassis dat ze voor zaterdag uit Engeland hadden laten komen, dat is nu de wagen waar Sutil in zit?? Nee, de oude wagen van Albers dus (wat ik begrijp van Olav net..), maar die had toch een beschadigde monococque??
Mwa, laatste rondje weer iets sneller...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.
Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoen
Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.
Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..
Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bentquote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel.
Over het algemeen rijdt Sutil stukken beter dan Christijan.
En van die smoesje over het niet passen van de auto bij zijn rijstijl en zijn banden...
Maximum Attack
ALS had ik ff gemist... nouja, dan horen we het later wel.. Iig zal er dus naast de oorspronkelijke T-car nog een extra chassis aanwezig zijn geweest..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook niet
Maar dan weet je nog steeds niet of de T-car op Albers of Sutil was afgesteldquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht![]()
In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Ik heb het gelezen. tnx.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht![]()
In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Jupquote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
Totaal gemist trouwens dat Sutil Albers voorbij is, had Ollie dat wel gemeld?
Nadat ik m'n berichtje had getyptquote:
Ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
Jups, zijn allebei nog niet binnen geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |