Jammer, ik vind hem wel vermakelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn![]()
Met of zonder slang?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:!
Nog een geluk dat het ditmaal bij een drive through penalty blijft
Wie? Albers?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het net gemist, hoe is die naast de baan gekomen?
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??quote:
Ontslag papieren liggen vast nu bij de grote baas van het teamquote:Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.
Ik ben benieuwd hoelang die nog bij Spyker rijdt niet lang denk ik.
Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit momentquote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Stormloop topic![]()
Oh ja waar blijft Albers?? Is ie weer een smoes aan het verzinnen om te vertellen tegen Allard![]()
![]()
![]()
![]()
Albers had gewoon geen zin meer om te stoppen en wou voldoende brandstof hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit bij het Spyker team
Ik hoop iig dat ie volgende keer weer gewoon in de wagen zit.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??
Voorgaande races was het wel degelijk waar... Dit is gewoon een stomme fout van Christijan waarover het laatste woord zeker nog niet gesproken is. Het team en de lollipopman staan ongelovelijk te kloten, maar hij mag natuurlijk nooit weggaan wanneer dat bord nog niet helemaal weg is.
Volgens mij was ie een commercial aan het inspreken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit moment![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.
Reed iets te vroeg de pits uit en nam de halve tankinstallatie meequote:Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef duncannn het volgende:
Ik zag het niet.. wat gebeurde er met Albers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |