En dat zegt iemand die in een callcenter werkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:07 schreef Tommeke het volgende:
Albers![]()
Wat een uitstalingsloze piemel zeg
Ten 1e heeft dat niets met uitstraling te maken, ten 2e werk ik daar niet eens meer en ten 3e Albers blijft een rare kwast!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die in een callcenter werkt.
Whehe je werkt bij een callcenter!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ten 1e heeft dat niets met uitstraling te maken, ten 2e werk ik daar niet eens meer en ten 3e Albers blijft een rare kwast!
Een 1-stop strategie is inderdaad aanvallend, of je het er nou mee eens bent of niet. Doordat hij maar 1 stop maakte gingen zijn banden naar de klote en kon hij een goede klassering wel vergeten, het was een gok. Reken Albers niet af op zijn race van gisteren.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef Remzz het volgende:
Albers:
"Het belangrijkste is dat ik de race vandaag heb uitgereden, zeker na Canada. Ik reed op een aanvallende strategie, waarbij ik maar één pitstop had gepland. "
Een aanvallende strategie![]()
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef sanger het volgende:
Albers gokte op een 1-stopsstrategie.
Hij verloor in de eerste stint (totdat hij gelapt werd) per ronde 0,3 seconden ten opzichte van Sutil.
73 ronden maal 0,3 seconden = 21,9 seconden wat hij hierdoor zou verliezen.
De gemiddelde tijd in pits en eruit was meer dan 23 seconden als ik het goed begrepen heb. Er is dus wel sprake van een aanvallende strategie.
Te snel gelapt worden is het probleem geweest. Op het vuil, seconde of 2 per ronde verlies en dan komt de volgende er alweer aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...
Sutil werd pas veel later gelapt dan Albers. Bovendien is Albers 3 keer gelapped en Sutil 2 keer. Dat maakt enorm veel verschil, geen 70 seconden hoor, maar wel heel veel.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch ruim 70 seconden achter Sutil over de finish komen rollen.... Dan doe je toch iets niet goed...
Daaruit bleek dus dat de strategie niet goed werktequote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf was het ruim 70 seconden..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Sutil werd pas veel later gelapt dan Albers. Bovendien is Albers 3 keer gelapped en Sutil 2 keer. Dat maakt enorm veel verschil, geen 70 seconden hoor, maar wel heel veel.
Het was om en nabij de 74 seconden, Albers werd nog net niet gelapped.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf was het ruim 70 seconden..
Ja ok, het is de Telegraaf natuurlijk, niet echt een serieuze krant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |