Shownieuws is bijna failliet gegaan heb ik gehoord........quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
hoeveel hadden ze betaald?
Jawel, maar een Spyker is wel wat exclusiever dan een Carreraquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef Spooky4u het volgende:
PON is ook persoonlijk sponsor van CA he.
das modequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Rory78 het volgende:
Wat vonden jullie van de gekreuktheid van het jasje van dhr. Kolles? *proest*
Dat ie een doodnormale vent is en niet een of andere playboy a la Briatore.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Rory78 het volgende:
Wat vonden jullie van de gekreuktheid van het jasje van dhr. Kolles? *proest*
Omdat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds een vervelend mannetje.
Nee. BliksemSchigt is gefrustreerd dat Doornbos geen zitje heeft en botviert daarom zijn frustratie hierover op Albers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef sanger het volgende:
Ligt het aan Albers dan dat Doornbos geen zitje heeft??
Je bent niet alleenquote:
Inderdaad, wil je op dat niveau meedoen dan moet je egoistisch zijn en dan boeit het geen reet of de andere toevallig ook een Nederlander isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee. BliksemSchigt is gefrustreerd dat Doornbos geen zitje heeft en botviert daarom zijn frustratie hierover op Albers.
Albers =![]()
Lag jij maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Lag me dood als Chris direct punten haalt in Melbourne
Ik bedoel het niet lullig, hoor namelijk op div sites mensen die ik als Chris-fans ken zeuren dat het niks word enzo. Maar ik begin er steeds meer in te geloven dat Spyker dit jaar gaat verbazen en al zou dat pas vanaf Turkije zijn. Las laatst een stukje met Mike en die zei dat ze in het begin wellicht niet sterk zullen zijn, wel slim en in de openingsraces vliegen er nogal eens wat auto's uit dus waarom zou Chris mits hij uiteraard wel heel blijft geen punten kunnen scoren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Lach jij maar
Ik lach wel gewoon oke
Ik doelde meer op je spelfoutjequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, hoor namelijk op div sites mensen die ik als Chris-fans ken zeuren dat het niks word enzo. Maar ik begin er steeds meer in te geloven dat Spyker dit jaar gaat verbazen en al zou dat pas vanaf Turkije zijn. Las laatst een stukje met Mike en die zei dat ze in het begin wellicht niet sterk zullen zijn, wel slim en in de openingsraces vliegen er nogal eens wat auto's uit dus waarom zou Chris mits hij uiteraard wel heel blijft geen punten kunnen scoren?
Hij had dan ook een probleem met zijn wagen, Albers is echt niet 2,6 s langzamer dan Sutilquote:Op zondag 18 maart 2007 19:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tot nu toe heeft hij Sutil nog niet verslagen..
Omdat er grind achter hun oren zit?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond het ook heel gek eruit zien. Zelfs als hij te laat remde, had ik toch het idee dat het nog wel te redden was. Maar goed, er waren er wel wat meer die zich even achter de oren moeten krabben.
Ook in de vrije trainingen was Sutil snellerquote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had dan ook een probleem met zijn wagen, Albers is echt niet 2,6 s langzamer dan Sutil
Volgens mij was die nog te redden maar daar zullen andere het wel niet mee eens zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond het ook heel gek eruit zien. Zelfs als hij te laat remde, had ik toch het idee dat het nog wel te redden was. Maar goed, er waren er wel wat meer die zich even achter de oren moeten krabben.
er stond op teletekst dat ie zat te prutsen met een uitgevallen oorplug en daardoor zijn rempunt mistte!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Halvor het volgende:
Wat een prutser is die Albers zeg. Te laat remmen en je wagen in de banden parkeren. Altijd zeggen dat ie full-attack gaat rijden enzo, maar hij bakt er nooit wat van![]()
Omdat Albers toen met diezelfde auto (met probleempje) reed. In de race was Albers zwaarder en sneller met de T-car.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook in de vrije trainingen was Sutil sneller
Idd, maar een fout die hij ook gewoon zelf toegeeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan er allerlei draaien aan geven, maar dit weekend heeft Albers gewoon verprutst..
Ja tuurlijk, dat ben ik ook met je eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan er allerlei draaien aan geven, maar dit weekend heeft Albers gewoon verprutst..
Ik heb tijdens de race de live timing erbij gehad. De eerste ronden was Albers zelfs iets trager, maar na de eerste drie ronden waren de rondetijden van Albers beter. Zeker weten of Albers vol zat doe ik niet, maar er is wel op gezinspeeld, en het lijkt me logisch gezien de startpositie (vanuit de pits).quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Rory78 het volgende:
Ik wacht eerst even af op de feiten via f1matrix.it om zomaar te zeggen dat Chris sneller was... Sowieso heeft hij maar weinig vergelijkbare ronden gereden (eerste ronde had hij al achterstand en is de timing niet hetzelfde; derde ronde had Sutil een aanvaring met Davidson, dus die kun je ook schrappen); bovendien: hoe weet je zeker (!) dat Chris vol zat en Sutil niet?
Anyway, een ramp-weekend voor Chris, die constant achter de feiten aanliep en langzamer was dan zijn teamgenoot. Dat is een feit; de oorzaak zou kunnen zijn (!) dat er iets mis was met zijn wagen. Aannemelijk, want 2,6s is wel heel erg veel en volgens ooggetuigen lagen de wagens van de beide heren ook totaal verschillend op de weg.
Jammer dat een domme fout zijn race eindigde, want ik had Chris graag het verschil in de race willen zien maken. N.B.: dat snoertje van zijn oorplug is niet de oorzaak van de crash; dat is het te laat remmen voor de bocht...
Volgende keer beter; daar vertrouw ik op! Chris is altijd al een slow starter geweest (getuige zijn zuivere hattrick eerste uitvaller van het seizoen) en dat heeft hij ook altijd netjes vereffend met een knap vervolg gedurende het seizoen.
Komt wel goed.
Wat weer komt omdat hij met dat snoertje bezig was ipv op de baan te letten (volgens het AD).quote:Op maandag 19 maart 2007 13:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
N.B.: dat snoertje van zijn oorplug is niet de oorzaak van de crash; dat is het te laat remmen voor de bocht...
[..]
Nederland 2, 22:50-00:10 uurquote:NCRV Dokument: Family one - en/of snel naar de hel
Pitspoezen, megadeals op miljoenenjachten en ontmoetingen met de dood in iedere haarspeldbocht. De opkomst van onze Christijan Albers in de wereld van de Formule 1-racesport.
Albers’ carrière in de wereld van snelle auto’s begint in de jaren negentig met het rijden in karts. Via de Formule 3-races in Duitsland en de internationale Formule 3000 komt hij in 2001 terecht in de DTM, de Deutsche Tourenwagen Masters. Maar de beslissing om hem op te nemen in de familie van Formule 1-rijders wordt niet genomen en Christijan blijft doorzetten, én successen behalen, in de DTM-klasse. In 2004 probeert hij het opnieuw. Ook nu krijgt hij niet de felbegeerde plek.
Uiteindelijk komt het verlossende woord van Minardi. Met veel spektakel toont Christijan zijn auto aan het publiek, midden op het Rembrandtplein in Amsterdam. De successen blijven echter uit en Christijan stapt over naar team Midland F1 Racing. Halverwege het seizoen wordt Midland gekocht door Spyker en wordt zo het eerste Nederlandse team met een Nederlandse coureur in de Formule 1-geschiedenis.
Lijkt mij wel een interessante doku, ik ga zeker even kijken.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef roelofjan het volgende:
Vanavond trouwens een doku over hem op Ned 2..
[..]
Nederland 2, 22:50-00:10 uur
Wedden van niet?quote:
Echt wel, Albers was sneller van de baanquote:
Ja, wat is dit nou weer? Vaag dit..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef Rover het volgende:
Volgens mij zenden ze vandaag een andere docu uit...
Laten ze dan meteen de naam van Spyker F1 veranderen in Lotus F1. Krijg je meteen meer aanzien in de pitsstraat et zo'n legendarische naam. En dan nog een ontwerper die in de voetsporen van Chapman kan treden en we zijn rijp voor een wereldtitel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lees net dat Spyker ook plannen heeft om Lotus over te nemen
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6170
Ja, dat gaan ze vast doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Laten ze dan meteen de naam van Spyker F1 veranderen in Lotus F1.
Ik hoop dat Spyker het waar kan maken..........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik lees net dat Spyker ook plannen heeft om Lotus over te nemen
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6170
Ja hoop ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spyker het waar kan maken..........
Ja, in beslag genomen door de AIVD.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:10 schreef Coelho het volgende:
Er is ook nergens een reden te vinden waarom ze die docu nou ineens niet uitzonden. Misschien beursgevoelige info erin over Spyker?
klopt Dus misschien komt de docu helemaal niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef sanger het volgende:
Albers was het trouwens niet helemaal eens met de inhoud van de documentaire. Er schijnen een aantal bedrijven in genoemd te worden waar CA nooit iets mee t emaken heeft gehad.
sportiefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan de TT niet aangepast worden in : Albers, een blijvertje aan de achterkant van de grid!!!
RD neerlands hoop in Amerika ofzo lijkt me wel goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:45 schreef sanger het volgende:
Zullen we de titel van het RD topic dan ook maar aanpassen????
Zat meer te denken aan: RD, kansloos in de F1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
RD neerlands hoop in Amerika ofzo lijkt me wel goed.
Sorry zat me te vervelen vanmorgen![]()
Ja zou ook kunnen. Want laten we wel wezen er zat veel meer in dan testrondjes en 9 races rijden................quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan: RD, kansloos in de F1
Of iets in die trant........
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen. Want laten we wel wezen er zat veel meer in dan testrondjes en 9 races rijden................
Ik hoorde, wat er van waar is is een 2de, dattie ook naar Williams, Toyota en Honda als 3de man kon eind 2005......maargoed het gaat hier over Spykerman niet over RDquote:
De gesprekken waren in 1ste instantie voor tweede coureurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Albers kon ook naar Williams als 3de man.
Met RD ook maar al snel werd Rosberg binnengehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef sanger het volgende:
[..]
De gesprekken waren in 1ste instantie voor tweede coureur
Je bedoeld Wurz gepromoveerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met RD ook maar al snel werd Rosberg binnengehaald
Nee, een jaar eerder toen Rosberg binnenkwam als tweede coureur. Zowel Albers als Rosberg waren toen ook (theoretisch) in de race voor deze positie.quote:
Ik doelde juist op afgelopen Silly Season. Albers is toen ook in gesprek geweest met Williams.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, een jaar eerder toen Rosberg binnenkwam als tweede coureur. Zowel Albers als Rosberg waren toen ook (theoretisch) in de race voor deze positie.
Ik doelde op de winter ervoor. Maar weet niet 100% zeker of RD en CA toen als 2de man gevraagd zijn. Maar meen zoiets ooit gehoord te hebben!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doelde juist op afgelopen Silly Season. Albers is toen ook in gesprek geweest met Williams.
Laten we realisitisch blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef HPoi het volgende:
Albers! Canada! Puntjes!
Negatief realistisch: Kwalificeert zich als 21. En valt in de race uit met defecte remmen.quote:
Negatief realistisch: Kwalificeert als 22ste, en valt bij de start uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Negatief realistisch: Kwalificeert zich als 21. En valt in de race uit met defecte remmen.
Positief enigzins realistisch: Kwalificeert zich op plaats 16 en finished op plaats 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |