Shownieuws is bijna failliet gegaan heb ik gehoord........quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
hoeveel hadden ze betaald?
Jawel, maar een Spyker is wel wat exclusiever dan een Carreraquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef Spooky4u het volgende:
PON is ook persoonlijk sponsor van CA he.
das modequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Rory78 het volgende:
Wat vonden jullie van de gekreuktheid van het jasje van dhr. Kolles? *proest*
Dat ie een doodnormale vent is en niet een of andere playboy a la Briatore.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Rory78 het volgende:
Wat vonden jullie van de gekreuktheid van het jasje van dhr. Kolles? *proest*
Omdat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds een vervelend mannetje.
Nee. BliksemSchigt is gefrustreerd dat Doornbos geen zitje heeft en botviert daarom zijn frustratie hierover op Albers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef sanger het volgende:
Ligt het aan Albers dan dat Doornbos geen zitje heeft??
Je bent niet alleenquote:
Inderdaad, wil je op dat niveau meedoen dan moet je egoistisch zijn en dan boeit het geen reet of de andere toevallig ook een Nederlander isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee. BliksemSchigt is gefrustreerd dat Doornbos geen zitje heeft en botviert daarom zijn frustratie hierover op Albers.
Albers =![]()
Lag jij maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Lag me dood als Chris direct punten haalt in Melbourne
Ik bedoel het niet lullig, hoor namelijk op div sites mensen die ik als Chris-fans ken zeuren dat het niks word enzo. Maar ik begin er steeds meer in te geloven dat Spyker dit jaar gaat verbazen en al zou dat pas vanaf Turkije zijn. Las laatst een stukje met Mike en die zei dat ze in het begin wellicht niet sterk zullen zijn, wel slim en in de openingsraces vliegen er nogal eens wat auto's uit dus waarom zou Chris mits hij uiteraard wel heel blijft geen punten kunnen scoren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Lach jij maar
Ik lach wel gewoon oke
Ik doelde meer op je spelfoutjequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, hoor namelijk op div sites mensen die ik als Chris-fans ken zeuren dat het niks word enzo. Maar ik begin er steeds meer in te geloven dat Spyker dit jaar gaat verbazen en al zou dat pas vanaf Turkije zijn. Las laatst een stukje met Mike en die zei dat ze in het begin wellicht niet sterk zullen zijn, wel slim en in de openingsraces vliegen er nogal eens wat auto's uit dus waarom zou Chris mits hij uiteraard wel heel blijft geen punten kunnen scoren?
Hij had dan ook een probleem met zijn wagen, Albers is echt niet 2,6 s langzamer dan Sutilquote:Op zondag 18 maart 2007 19:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tot nu toe heeft hij Sutil nog niet verslagen..
Omdat er grind achter hun oren zit?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond het ook heel gek eruit zien. Zelfs als hij te laat remde, had ik toch het idee dat het nog wel te redden was. Maar goed, er waren er wel wat meer die zich even achter de oren moeten krabben.
Ook in de vrije trainingen was Sutil snellerquote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had dan ook een probleem met zijn wagen, Albers is echt niet 2,6 s langzamer dan Sutil
Volgens mij was die nog te redden maar daar zullen andere het wel niet mee eens zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vond het ook heel gek eruit zien. Zelfs als hij te laat remde, had ik toch het idee dat het nog wel te redden was. Maar goed, er waren er wel wat meer die zich even achter de oren moeten krabben.
er stond op teletekst dat ie zat te prutsen met een uitgevallen oorplug en daardoor zijn rempunt mistte!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Halvor het volgende:
Wat een prutser is die Albers zeg. Te laat remmen en je wagen in de banden parkeren. Altijd zeggen dat ie full-attack gaat rijden enzo, maar hij bakt er nooit wat van![]()
Omdat Albers toen met diezelfde auto (met probleempje) reed. In de race was Albers zwaarder en sneller met de T-car.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ook in de vrije trainingen was Sutil sneller
Idd, maar een fout die hij ook gewoon zelf toegeeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan er allerlei draaien aan geven, maar dit weekend heeft Albers gewoon verprutst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |