Heerlijk nummerquote:
Jahquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Het weekend zit er weer bijna op...
Ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Hey, valt me nu pas op, de nieuwe mascotte is de 2e op rij met een streepje. Wie maakt de hattrick?
Nee, ik noem mn kind Demouge die heeft geen streepje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Hey, valt me nu pas op, de nieuwe mascotte is de 2e op rij met een streepje. Wie maakt de hattrick?
Ach, er fikken in Den Bosch in elk geval wat minder auto's af op jaarbasis.quote:
ik niet in ieder geval....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "Omagh"?
Die begint dadelijk en die duurt tot een uur of 3.quote:
waarschijnlijk z'n DVD's aan het ordenen/poetsenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Waar is Pascalheister als je hem nodig hebt he?
Trusten en succesquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Het zou me niets verbazenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk z'n DVD's aan het ordenen/poetsen
Trusten, succes morgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
Geef ze van katoen met je doedelzak!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
Ga dan op de hometrainer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook pitten![]()
Morgen weer een gigantische hoeveelheid takkenweer in het verschietleuk op de fiets
Een gast die ik sinds kort kende van het uitgaan, een gast waar je echt wel mee kon lachen!quote:Dode bij brand in Maastrichtse wijk Amby
Bij een uitslaande brand in een woning in Maastricht is zondagochtend een 18-jarige man om het leven gekomen.
De brand in een hoekwoning aan de Berkenhoven in de wijk Amby brak door onbekende oorzaak rond 5.00 uur uit. De brandweer kon het slachtoffer pas na het blussen bereiken. Rond 6.30 uur werd het sein brand meester gegeven. De ouders van de jongeman en zijn zus konden op tijd in veiligheid komen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag eens wat eerder naar bed, morgen begin het weer allemaal.
.
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Wat is van den Heerik toch een vieze vuile gladaal. Lult zich overal uit maar is wel verantwoordlijk voor het failisement van Feijenoord. Ze eten uit z'n hand terwijl ze hem moeten fileren.
Heb je dan WEL een Amerikaanse TV? Zo'n ding van 3 meter breed en 5 meter diep?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.
Zo, vrouw naar boven verbannen, geen Emmy's award show op mijn televisie.
HD all the way baby.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je dan WEL een Amerikaanse TV? Zo'n ding van 3 meter breed en 5 meter diep?
Gelukkig maar. Zit je in Amerika heb je nog niets, maar dat valt mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
HD all the way baby.
Zelfs hier in de jungle.
Ik zit hier niet voor m'n lol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zit je in Amerika heb je nog niets, maar dat valt mee.
Ik kan nu met een gerust hart slapen.
ik ook nog, maar daarna wel 2 tentamensquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen nog vrij.
Lefgozer dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee was saai. Het enige interesante is dat hij iemand kent die veel geld in Feyenoord zou willen steken a la abrahomovic.
Jaap Stamcellen, dat wil je toch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een wazige shit zeg:
'Britse voetbalprofs gebruiken stamcellen'
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Zomergastenfilm bekeken. Nu nog Studio Voetbal op de video, maar misschien stel ik dat uit tot later.![]()
Was dat de gast van vanavond?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.
Jij bent een echte Semihquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef popolon het volgende:
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.
Zo, vrouw naar boven verbannen, geen Emmy's award show op mijn televisie.
Hoezo? Hij had tenminste een weerwoord... Had zijn zaakjes voorbereid, en leende zich niet voor het losse floddergedoe van Van Gelder... Interviewtechnisch gezien een pluim voor vd Herikquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.
Herkansingen he, nog 2 daagjes van mn zomervakantie zeg maar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu al? hoe lang ben je al bezig dan?
Een wat.quote:
quote:
Semih, vrouwen-onderdrukker in BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef popolon het volgende:
Een wat.
Maar goed, ik ben dan wel zo dat ik haar wat te drinken breng.
kwam er ook net achter....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[url=Tsja]Semih, vrouwen-onderdrukker in BB[/url]
Shit ik mis weer wat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Semih, vrouwen-onderdrukker in BB
vanzelfsprekendquote:
Minder erg als die racistische Etienne die in BB zit met zijn Lonsdale truien en zijn Hollands Pride ideeen.quote:
op dat moment zat ik gister op een verjaardag, de rest van het weekend geen internet thuis, vandaag maar weer eens dreigen bij upcquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Vertel mij watquote:
Ik kwam daardoor in de file terechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vertel mij watAltijd als ik net een minuut op de fiets zit
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslagquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Mijn paraplu kon de wind niet echt aan op de fietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslag.
* Da_Sandman is naar Tilburg. Duim voor me!
Gezellig kom je nog bij de RAI langs ?quote:
Moet jij geen feest vieren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Och arme stakker, moeten we een giro nummer voor je openen?quote:
Nee. Gewoon werken en zelfs het vuurwerk plus gedoe mis ik vanavond, door een vergadering. Daarbij, Noca is er niet dus alleen feesten heb ik ook niet zo'n zin inquote:
vergeet je paraplu nietquote:
Gewoon de noord-zuidlijn de schuld geven, doen we met alles tegenwoordigquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef appelsientje het volgende:
ZO bij de rai kwam net het water gewoon UIT de putten... in plaats van dat het erin gaat
Het is dan lekker als je binnen aan het werk bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef appelsientje het volgende:
ZO bij de rai kwam net het water gewoon UIT de putten... in plaats van dat het erin gaat
hehe is goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewoon de noord-zuidlijn de schuld geven, doen we met alles tegenwoordig
Vertel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Vanavond een leuk TV-avondje.
zekers, veel mooi gebouwen e.d. gezellige buurtjes (bijvoorbeeld vlakbij de Notre Dame). En niet te geloven hoe zuinig ze zijn op de stad. ipv bijvoorbeeld langs de seine de boel vol te rammen met dure kantoren bouwen ze daar een enorm prachtig museumquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad in
Big Broher Live, Expeditie Robinson, Voetbal Insite.quote:
Dat meen je niet he ? Kijk jij naar die onzin ? Ik stop er wel weer een DVD'tje in of zo. Ik heb dit wekend Munich gekocht, maar nog niet gekeken, komt mooi uit voor vanavond dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Big Broher Live, Expeditie Robinson, Voetbal Insite.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
hij gaf tenminste netjes overal antwoord op terwijl er af en toe belachelijke vragen werden gesteld. Als je dan vragen over geldkwesties stelt, lees je dan fatsoenlijk inquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Wat is van den Heerik toch een vieze vuile gladaal. Lult zich overal uit maar is wel verantwoordlijk voor het failisement van Feijenoord. Ze eten uit z'n hand terwijl ze hem moeten fileren.
Ohja, Big Brother Live vanavond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
de buienradar bekekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Nog steeds aan het geilen op de TT ?quote:
Valt mee, alleen vanochtend even. De rest gaat boven me langs. Het is hier nu droogquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de buienradar bekekentis goed raak in het noorden
Blij dat ik met de auto gaquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de buienradar bekekentis goed raak in het noorden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
En deze slag moet zijn ingeslagen ergens! Voelde hem gewoon!!
Vet zolang die niet bij jezelf inslaat jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VET![]()
Hopelijk dat het hier ook gaat onweren
Ja iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vet zolang die niet bij jezelf inslaat ja
Ja, we hebben het er maar druk meequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ga gewoon altijd buiten bij ze kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEB SCHOUWBURGKAARTJES VOOR DE LAMA's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net is de vrije voorverkoop begonnen, wij hadden toen pech met de loting, maar er waren al kaartjes teruggegeven en die hebben wij nu![]()
Wie van de 4?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb naast die gozer van de lama's in de trein gezeten.
kaal of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ruben ofzo?
Best leuke gozer. Als ik homo was.
Welke van de twee?quote:
dan is het ruben Nikolaiquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
leuk om te zien. Dus nee hij was niet kaal![]()
Ja, hoor. Vandaag was het gelukkig redelijk rustig op het werk.quote:
Primaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hoor. Vandaag was het gelukkig redelijk rustig op het werk.
Met jou ook alles goed?
Leuke stageadres / collega's / opdracht?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste dag stage zit erop, was wel te doen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
in Eindhoven moeten ze Patrick nie
Tja, ik heb ook mijn twijfels over zijn komst. Als hij gewoon weer zijn oude vorm terugkrijgt is het gewoon een erg goede aanwinst. Maar ik ben juist bang dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
Hé Van Bueren, ben je al fit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Hathor het volgende:
Het is echt perfect weer voor glazenwassers, ik hoef zelf helemaal niks te doen.![]()
tja hij scoorde iets op te jonge leeftijd een goal en werd een beetje gekquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook mijn twijfels over zijn komst. Als hij gewoon weer zijn oude vorm terugkrijgt is het gewoon een erg goede aanwinst. Maar ik ben juist bang dat dat niet gaat gebeuren.
Vraag even wie er kampioen wordt volgens Matty....quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Patrick Kluivert.
Vanavond naar de "bobo-avond" bij ASWH. Wel grappig, selectie wordt voorgesteld, tapasbuffetje en Matty Verkamman als gastspreker.
Feyenoord. En dat kan ie uitleggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vraag even wie er kampioen wordt volgens Matty....![]()
![]()
Van Bueren ?quote:
Glazenwasser, glazenwasser, glazenwasser olé olé!quote:
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuke stageadres / collega's / opdracht?
mwah, meningen erg verdeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
quote:Bert Kuizinga gaat weg bij de TROS, we zullen hem niet missen
Ja was goed te doen... beetje jammer dat de vakantie over is... het is echt druk op de weg..quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Ha die Appel. Lekker gewerkt vandaag ?
Ja, vooral naar Amsterdam toe (daar werk je toch?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja was goed te doen... beetje jammer dat de vakantie over is... het is echt druk op de weg..
Yup helemaal.... Maar goed de radio aanzetten en we komen er welquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral naar Amsterdam toe (daar werk je toch?)
OKee, met muziek aan is het wel redelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal.... Maar goed de radio aanzetten en we komen er wel
Ja, ik heb lekker gewerkt, maak best wel veel uren de laatste weken.quote:Jij nog een beetje lekker gewerkt (hoe ga jij naar je werk? )
Is een schuifwandje geen idee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen morgen op bezoek. Dus kan ik weer de hele avond mn kamer opruimen
M'n ouders kwamen gister op bezoek.. Nu kan ik opruimen voor de volgende keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen morgen op bezoek. Dus kan ik weer de hele avond mn kamer opruimen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n ouders kwamen gister op bezoek.. Nu kan ik opruimen voor de volgende keer
Alle puinhoop in een grote doos geflikkerd, die op de gang gezet met een doek eroverheen, zo even stofzuigen en afstoffen en Boezzie's mammie kan tevreden zijnquote:
dan maar morgen met die auto van jequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Nooit problemen gehad met internet
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuiptquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik heb zelfs 2 soorten brood, kaas, vlees, jam, eitjes en melk in huis voor mn lieftallige ouders![]()
Nu moeten ze wel weer van me houden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan maar morgen met die auto van je![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
zo ff oliebollen gehaald op de kermis
Het gaat allemaal om het ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuipt
mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuipt
Dat zeg ik ook altijd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om het idee![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denken
Vrouwen zijn zo simpel, die doorzien het meest doorzichtige nog nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denken
Mwa. geef mij maar een suikerspinquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]die zijn echt zo lekker.. vooral als je nog warm zijn.... yummie
Jij woont toch in een vrouwenhuis, jij kan het wetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo simpel, die doorzien het meest doorzichtige nog niet
Die vind ik echt te zoet gewoon... tijdens het 'eten' heb je het gevoel dat je tanden eruit vallen....quote:
Daar heb ik eigenlijk geen last vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die vind ik echt te zoet gewoon... tijdens het 'eten' heb je het gevoel dat je tanden eruit vallen....
Klopt... Gek word je ervan..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij woont toch in een vrouwenhuis, jij kan het weten![]()
post eens wat foto's van je huisgenootjesquote:
als je iemand condoleerd....dan is de kans vaak groot dat hij dood isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef appelsientje het volgende:
Ludo ????
Wat is daarmee ?? van goede tijden slechte tijden?
hij heeft geen digitale cameraquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huisgenootjes
En hun tietuhhhhquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huisgenootjes
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je iemand condoleerd....dan is de kans vaak groot dat hij dood is
net als Faas Wilkes zeg maar..........WIE
Hard op weg, alleen een gekke limburger boven me die toch niet weet wat hij doet en de nummer 3 van vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
Stomme klaas.. moet eens gaan scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Stomme klaas.. moet eens gaan scoren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland 2
Klaas Jan schiet man van fiets onder leiding van Vermeegen!
Jij kent me écht niet hèquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de Viva?
alsof jij het verschil weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef appelsientje het volgende:
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?
Tina dan?quote:
Ik heb het ook een X aantal jaren gevolgd, maar vond het te onrealistisch worden. Dus ben afgehaakt. Zelfde geldt voor ONMquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Superheld, de Tina![]()
onzin ? GTST is toch waar gebeurdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Das Ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef borisz het volgende:
GTST kan je je goed mee schoonmaken
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.quote:
ssshhhhhiiiiiiiiittttttttttttttttttt....wat vertel je me nu ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.
niet eens een dvdtje kijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
weer wennen hoor s'avonds internetten![]()
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
ik gooi er wel weer een therapietje tegenaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt het aan Bjoor, dat weet ik zeker
Watjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoor![]()
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef dndiek het volgende:
Watje
Ajax leert je ook wel omgaan met tegenslagen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen worden![]()
Wat wil je, met zo'n vader?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
Dirk's dochtertje is niet echt knap, zeg maar !
val je op jonge meisjes danquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
dat Feyenoord tenuetje is wel lachen trouwens !
Weinig haar ook, voor een meissie van bijna 2. Tenuetje was cute inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
dat Feyenoord tenuetje is wel lachen trouwens !
ben ik ook meteen homo als ik zeg dat jij niet de knapste man van Nederland bent ?quote:
wat jij wilquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik ook meteen homo als ik zeg dat jij niet de knapste man van Nederland bent ?
Ik zie hem twee keer nu.quote:
Moest Noca weer even?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Slik...
Zo zie ik vrouwen het liefstquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Slik...
quote:
je staat toch zo graag in het middelpunt !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, gaat het nu ineens over mij?
Bjoortje, doe jij deze week een columnpie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je staat toch zo graag in het middelpunt !
Heerlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je staat toch zo graag in het middelpunt !
ga er morgen mee aan de slag !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bjoortje, doe jij deze week een columnpie?
oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |