Ja was goed te doen... beetje jammer dat de vakantie over is... het is echt druk op de weg..quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Ha die Appel. Lekker gewerkt vandaag ?
Ja, vooral naar Amsterdam toe (daar werk je toch?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja was goed te doen... beetje jammer dat de vakantie over is... het is echt druk op de weg..
Yup helemaal.... Maar goed de radio aanzetten en we komen er welquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral naar Amsterdam toe (daar werk je toch?)
OKee, met muziek aan is het wel redelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal.... Maar goed de radio aanzetten en we komen er wel
Ja, ik heb lekker gewerkt, maak best wel veel uren de laatste weken.quote:Jij nog een beetje lekker gewerkt (hoe ga jij naar je werk? )
Is een schuifwandje geen idee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen morgen op bezoek. Dus kan ik weer de hele avond mn kamer opruimen
M'n ouders kwamen gister op bezoek.. Nu kan ik opruimen voor de volgende keerquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen morgen op bezoek. Dus kan ik weer de hele avond mn kamer opruimen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n ouders kwamen gister op bezoek.. Nu kan ik opruimen voor de volgende keer
Alle puinhoop in een grote doos geflikkerd, die op de gang gezet met een doek eroverheen, zo even stofzuigen en afstoffen en Boezzie's mammie kan tevreden zijnquote:
dan maar morgen met die auto van jequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Nooit problemen gehad met internet
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuiptquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en ik heb zelfs 2 soorten brood, kaas, vlees, jam, eitjes en melk in huis voor mn lieftallige ouders![]()
Nu moeten ze wel weer van me houden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan maar morgen met die auto van je![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
zo ff oliebollen gehaald op de kermis
Het gaat allemaal om het ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |