niet eens een dvdtje kijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
weer wennen hoor s'avonds internetten![]()
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
ik gooi er wel weer een therapietje tegenaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt het aan Bjoor, dat weet ik zeker
Watjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoor![]()
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef dndiek het volgende:
Watje
Ajax leert je ook wel omgaan met tegenslagen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen worden![]()
Wat wil je, met zo'n vader?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
Dirk's dochtertje is niet echt knap, zeg maar !
val je op jonge meisjes danquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
dat Feyenoord tenuetje is wel lachen trouwens !
Weinig haar ook, voor een meissie van bijna 2. Tenuetje was cute inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
dat Feyenoord tenuetje is wel lachen trouwens !
ben ik ook meteen homo als ik zeg dat jij niet de knapste man van Nederland bent ?quote:
wat jij wilquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ik ook meteen homo als ik zeg dat jij niet de knapste man van Nederland bent ?
Ik zie hem twee keer nu.quote:
Moest Noca weer even?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Slik...
Zo zie ik vrouwen het liefstquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Slik...
quote:
je staat toch zo graag in het middelpunt !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, gaat het nu ineens over mij?
Bjoortje, doe jij deze week een columnpie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je staat toch zo graag in het middelpunt !
Heerlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je staat toch zo graag in het middelpunt !
ga er morgen mee aan de slag !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bjoortje, doe jij deze week een columnpie?
oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |