Tina dan?quote:
Ik heb het ook een X aantal jaren gevolgd, maar vond het te onrealistisch worden. Dus ben afgehaakt. Zelfde geldt voor ONMquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Superheld, de Tina![]()
onzin ? GTST is toch waar gebeurdquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden
Kreeg altijd ruzie met m'n zus, die keek al die onzin ook altijd
Das Ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef borisz het volgende:
GTST kan je je goed mee schoonmaken
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.quote:
ssshhhhhiiiiiiiiittttttttttttttttttt....wat vertel je me nu ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bjooohoor. Gek. Zal ik je uit de droom helpen? Ga maar even zitten. Het is niet echt lieverd, niet...sorry.
niet eens een dvdtje kijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
weer wennen hoor s'avonds internetten![]()
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Tja...waarheid is hard..maar mag gezegd worden!
ik gooi er wel weer een therapietje tegenaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt het aan Bjoor, dat weet ik zeker
Watjequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had je het niet langzaam kunnen brengen....ik ben best kwetsbaar op dat gebied hoor![]()
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:09 schreef dndiek het volgende:
Watje
Ajax leert je ook wel omgaan met tegenslagen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik echt zo makkelijk met tegenslagen om had kunnen gaan had ik natuurlijk net zo goed voor Feyenoord kunnen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |