Valt volgens mij nog weinig over terug te lezen. (of ik heb het ook gemistquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:vanmiddag terug gekomen uit Parijs
erg leuk weekend gehad
en Raul.......... ik ga eens even terug lezen om alles te weten te komen over nieuwe mascotte
Volgende week dan 1 en of meer punt(en)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat was al beter dan vorige week.
Bosquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog weinig over terug te lezen. (of ik heb het ook gemist)
Ja hoor, met jou ook?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos![]()
Alles goed? (ondanks ons verlies)
Druk druk druk weekend gehad... goed te doen allemaal!quote:
voor dat geld jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Tegenwoordig gaat iedereen naar Parijs
met engels kwam je overal, tenminste ik wel 2 jaar geledenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Het nadeel van Parijs: die 10 miljoen kut Fransen.
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad inquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik was er in 1994 met de voetbalclub. We hadden een toernooi in een voorstad. Dus echt veel van de stad heb ik niet kunnen zien, dus wie weet wil ik na mijn volgende bezoek er wel vaker heen.
We zijn ook even in de stad geweest. Onder ander op de Eifeltoren geweest. Maar echt veel tijd hadden we niet, dus dan kun je niet echt een goed oordeel hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |