Heerlijk nummerquote:
Jahquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Het weekend zit er weer bijna op...
Ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Hey, valt me nu pas op, de nieuwe mascotte is de 2e op rij met een streepje. Wie maakt de hattrick?
Nee, ik noem mn kind Demouge die heeft geen streepje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef DIGGER het volgende:
Hey, valt me nu pas op, de nieuwe mascotte is de 2e op rij met een streepje. Wie maakt de hattrick?
Ach, er fikken in Den Bosch in elk geval wat minder auto's af op jaarbasis.quote:
ik niet in ieder geval....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand de film "Omagh"?
Die begint dadelijk en die duurt tot een uur of 3.quote:
waarschijnlijk z'n DVD's aan het ordenen/poetsenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Waar is Pascalheister als je hem nodig hebt he?
Trusten en succesquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Waar is Pascalheister als je hem nodig hebt he?
Het zou me niets verbazenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk z'n DVD's aan het ordenen/poetsen
Trusten, succes morgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
Geef ze van katoen met je doedelzak!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat slapen
Morgen D-Day.
Ga dan op de hometrainer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook pitten![]()
Morgen weer een gigantische hoeveelheid takkenweer in het verschietleuk op de fiets
Een gast die ik sinds kort kende van het uitgaan, een gast waar je echt wel mee kon lachen!quote:Dode bij brand in Maastrichtse wijk Amby
Bij een uitslaande brand in een woning in Maastricht is zondagochtend een 18-jarige man om het leven gekomen.
De brand in een hoekwoning aan de Berkenhoven in de wijk Amby brak door onbekende oorzaak rond 5.00 uur uit. De brandweer kon het slachtoffer pas na het blussen bereiken. Rond 6.30 uur werd het sein brand meester gegeven. De ouders van de jongeman en zijn zus konden op tijd in veiligheid komen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag eens wat eerder naar bed, morgen begin het weer allemaal.
.
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Wat is van den Heerik toch een vieze vuile gladaal. Lult zich overal uit maar is wel verantwoordlijk voor het failisement van Feijenoord. Ze eten uit z'n hand terwijl ze hem moeten fileren.
Heb je dan WEL een Amerikaanse TV? Zo'n ding van 3 meter breed en 5 meter diep?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.
Zo, vrouw naar boven verbannen, geen Emmy's award show op mijn televisie.
HD all the way baby.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je dan WEL een Amerikaanse TV? Zo'n ding van 3 meter breed en 5 meter diep?
Gelukkig maar. Zit je in Amerika heb je nog niets, maar dat valt mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
HD all the way baby.
Zelfs hier in de jungle.
Ik zit hier niet voor m'n lol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zit je in Amerika heb je nog niets, maar dat valt mee.
Ik kan nu met een gerust hart slapen.
ik ook nog, maar daarna wel 2 tentamensquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen nog vrij.
Lefgozer dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee was saai. Het enige interesante is dat hij iemand kent die veel geld in Feyenoord zou willen steken a la abrahomovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |