Ja, hoor. Vandaag was het gelukkig redelijk rustig op het werk.quote:
Primaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hoor. Vandaag was het gelukkig redelijk rustig op het werk.
Met jou ook alles goed?
Leuke stageadres / collega's / opdracht?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste dag stage zit erop, was wel te doen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
in Eindhoven moeten ze Patrick nie
Tja, ik heb ook mijn twijfels over zijn komst. Als hij gewoon weer zijn oude vorm terugkrijgt is het gewoon een erg goede aanwinst. Maar ik ben juist bang dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
in Eindhoven moeten ze Patrick nie
Hé Van Bueren, ben je al fit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Hathor het volgende:
Het is echt perfect weer voor glazenwassers, ik hoef zelf helemaal niks te doen.![]()
tja hij scoorde iets op te jonge leeftijd een goal en werd een beetje gekquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook mijn twijfels over zijn komst. Als hij gewoon weer zijn oude vorm terugkrijgt is het gewoon een erg goede aanwinst. Maar ik ben juist bang dat dat niet gaat gebeuren.
Vraag even wie er kampioen wordt volgens Matty....quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Patrick Kluivert.
Vanavond naar de "bobo-avond" bij ASWH. Wel grappig, selectie wordt voorgesteld, tapasbuffetje en Matty Verkamman als gastspreker.
Feyenoord. En dat kan ie uitleggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vraag even wie er kampioen wordt volgens Matty....![]()
![]()
Van Bueren ?quote:
Glazenwasser, glazenwasser, glazenwasser olé olé!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |