Gezellig kom je nog bij de RAI langs ?quote:
Moet jij geen feest vieren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vertel mij watAltijd als ik net een minuut op de fiets zit
![]()
Och arme stakker, moeten we een giro nummer voor je openen?quote:
Nee. Gewoon werken en zelfs het vuurwerk plus gedoe mis ik vanavond, door een vergadering. Daarbij, Noca is er niet dus alleen feesten heb ik ook niet zo'n zin inquote:
vergeet je paraplu nietquote:
Gewoon de noord-zuidlijn de schuld geven, doen we met alles tegenwoordigquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef appelsientje het volgende:
ZO bij de rai kwam net het water gewoon UIT de putten... in plaats van dat het erin gaat
Het is dan lekker als je binnen aan het werk bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef appelsientje het volgende:
ZO bij de rai kwam net het water gewoon UIT de putten... in plaats van dat het erin gaat
hehe is goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewoon de noord-zuidlijn de schuld geven, doen we met alles tegenwoordig
Vertel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Vanavond een leuk TV-avondje.
zekers, veel mooi gebouwen e.d. gezellige buurtjes (bijvoorbeeld vlakbij de Notre Dame). En niet te geloven hoe zuinig ze zijn op de stad. ipv bijvoorbeeld langs de seine de boel vol te rammen met dure kantoren bouwen ze daar een enorm prachtig museumquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad in
Big Broher Live, Expeditie Robinson, Voetbal Insite.quote:
Dat meen je niet he ? Kijk jij naar die onzin ? Ik stop er wel weer een DVD'tje in of zo. Ik heb dit wekend Munich gekocht, maar nog niet gekeken, komt mooi uit voor vanavond dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Big Broher Live, Expeditie Robinson, Voetbal Insite.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Big Broher Live, Expeditie Robinson, Voetbal Insite.
hij gaf tenminste netjes overal antwoord op terwijl er af en toe belachelijke vragen werden gesteld. Als je dan vragen over geldkwesties stelt, lees je dan fatsoenlijk inquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Wat is van den Heerik toch een vieze vuile gladaal. Lult zich overal uit maar is wel verantwoordlijk voor het failisement van Feijenoord. Ze eten uit z'n hand terwijl ze hem moeten fileren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |