Jaap Stamcellen, dat wil je toch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een wazige shit zeg:
'Britse voetbalprofs gebruiken stamcellen'
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Zomergastenfilm bekeken. Nu nog Studio Voetbal op de video, maar misschien stel ik dat uit tot later.![]()
Was dat de gast van vanavond?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.
Jij bent een echte Semihquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef popolon het volgende:
Niet te geloven dat die kwast er nog zit.
Zo, vrouw naar boven verbannen, geen Emmy's award show op mijn televisie.
Hoezo? Hij had tenminste een weerwoord... Had zijn zaakjes voorbereid, en leende zich niet voor het losse floddergedoe van Van Gelder... Interviewtechnisch gezien een pluim voor vd Herikquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.
Herkansingen he, nog 2 daagjes van mn zomervakantie zeg maar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu al? hoe lang ben je al bezig dan?
Een wat.quote:
quote:
Semih, vrouwen-onderdrukker in BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef popolon het volgende:
Een wat.
Maar goed, ik ben dan wel zo dat ik haar wat te drinken breng.
kwam er ook net achter....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[url=Tsja]Semih, vrouwen-onderdrukker in BB[/url]
Shit ik mis weer wat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Semih, vrouwen-onderdrukker in BB
vanzelfsprekendquote:
Minder erg als die racistische Etienne die in BB zit met zijn Lonsdale truien en zijn Hollands Pride ideeen.quote:
op dat moment zat ik gister op een verjaardag, de rest van het weekend geen internet thuis, vandaag maar weer eens dreigen bij upcquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Waar is Pascalheister als je hem nodig hebt he?
Vertel mij watquote:
Ik kwam daardoor in de file terechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vertel mij watAltijd als ik net een minuut op de fiets zit
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslagquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Mijn paraplu kon de wind niet echt aan op de fietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslag.
* Da_Sandman is naar Tilburg. Duim voor me!
Gezellig kom je nog bij de RAI langs ?quote:
Moet jij geen feest vieren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |