mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel dat het normaal een puinhoop is en dat je normaal pizza's vreet en bier zuipt
Dat zeg ik ook altijd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om het idee![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denken
Vrouwen zijn zo simpel, die doorzien het meest doorzichtige nog nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hè dat schijnheilige gedoe. Als zn ouders terugrijden zegt mama "wat let onze jongen toch goed opzichzelf en wat is hij toch netjes" en vaders zal op dat moment minzaam lachen en het zijne ervan denken
Mwa. geef mij maar een suikerspinquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]die zijn echt zo lekker.. vooral als je nog warm zijn.... yummie
Jij woont toch in een vrouwenhuis, jij kan het wetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo simpel, die doorzien het meest doorzichtige nog niet
Die vind ik echt te zoet gewoon... tijdens het 'eten' heb je het gevoel dat je tanden eruit vallen....quote:
Daar heb ik eigenlijk geen last vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die vind ik echt te zoet gewoon... tijdens het 'eten' heb je het gevoel dat je tanden eruit vallen....
Klopt... Gek word je ervan..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij woont toch in een vrouwenhuis, jij kan het weten![]()
post eens wat foto's van je huisgenootjesquote:
als je iemand condoleerd....dan is de kans vaak groot dat hij dood isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef appelsientje het volgende:
Ludo ????
Wat is daarmee ?? van goede tijden slechte tijden?
hij heeft geen digitale cameraquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huisgenootjes
En hun tietuhhhhquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huisgenootjes
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je iemand condoleerd....dan is de kans vaak groot dat hij dood is
net als Faas Wilkes zeg maar..........WIE
Hard op weg, alleen een gekke limburger boven me die toch niet weet wat hij doet en de nummer 3 van vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
Stomme klaas.. moet eens gaan scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voetbalmanager lijkt me alweer beslist jongens
User Punten
BliksemSchigt 91
DarkShine 82
VoreG 81
Eilanden 66
borisz 53
popolon 46
golfer 44
appelsientje 32
AirRaid 24
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Stomme klaas.. moet eens gaan scoren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland 2
Klaas Jan schiet man van fiets onder leiding van Vermeegen!
Jij kent me écht niet hèquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de Viva?
alsof jij het verschil weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef appelsientje het volgende:
Wil jij goede tijden slechten tijden vergelijken met de beste voetballer ooit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |