Gamer.nlquote:Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.
Gamed.nlquote:De Command and Conquer serie is één van de meest succesvolle Real Time Strategieseries op de markt. Met de constante kwaliteit en lange speelbaarheid heeft de serie veel fans gekregen.
In deel drie staan de GDI en de NOD weer tegen over elkaar en vechten om het goedje Tiberium. De GDI wil de wereld vrijmaken van Tiberium terwijl de NOD er veel geld in ziet. Geld is de voornaamste oorzaak van de meeste oorlogen dus ook hier zal weer hard gevochten worden.
Dat had ik in TS ook niet bepaald.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Evil_Jur het volgende:
De screens op gamespot zien er wel aardig uit, maar ik krijg er niet echt het C&C gevoel van.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:18 schreef Q. het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een nieuwe pc.
Waar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef G-Mart het volgende:
Dat 'Kane Lives!' filmpje is echt supervet!
Kijk eens in de OPquote:
Ik heb al geld voor een halve PCquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:18 schreef Q. het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een nieuwe pc.
Ik vond de eerste terugkomst vetter thoughquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef G-Mart het volgende:
Dat 'Kane Lives!' filmpje is echt supervet!
Die was erg gaaf jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:09 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik vond de eerste terugkomst vetter though
Op YouTube: http://youtube.com/watch?v=EKy4BdOVsZI
Ziet er goed uit! De HUD weer netjes oldskool aan de rechterkant, en ik vind het dope om al die bevestigingen te horen (building complete. unit ready. etc).quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg.
Kunnen ze niet alvast een beta uitbrengen ofzo, ik MOET dat gewoon spelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg.
Ik kan me vergissen maar ik hoorde iets over dat er een open beta gaat komen zodat EA LA de game nog verder kan tweaken. Wat ik ook dope vind is dat de game er nu al best af ziet, terwijl hij pas volgend jaar ergens in de winkels komt te liggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Prowl het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alvast een beta uitbrengen ofzo, ik MOET dat gewoon spelen
lekker!!!!! alleen hoor ik wel veel stemmetjes uit generals en da vind ik wel een beetje matig. Verder lijken me die stealth bombers wel erg bruutquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:06 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! De HUD weer netjes oldskool aan de rechterkant, en ik vind het dope om al die bevestigingen te horen (building complete. unit ready. etc).
Ja, ik hoop dat ze wel meer terug gaan naar de voice-overs van bijv. Tiberian Sun ofzo.. daar klonken de infanterie ook echt als infanterie en ook wanneer ze stierven klonk dat "erger" als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lekker!!!!! alleen hoor ik wel veel stemmetjes uit generals en da vind ik wel een beetje matig. Verder lijken me die stealth bombers wel erg bruut
Ja, je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef bigshadow het volgende:
In dit spel heb ik nu al heel veel zin![]()
Ziet er leuk uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg.
Als dat zo is dan haal ik die game dus NIET!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:07 schreef Ontopic het volgende:
Hopelijk weer meer als RA2 en TS i.p.v. Generals.
van mij hoeft het niet op Generals te lijken..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als dat zo is dan haal ik die game dus NIET!
RA2 en TS waren beiden slappe aftreksels van het sublieme C&C!
Geef mij maar een gameplay als C&C, dan ben ik tevreden!
TS was gewoon ronduit slecht, maar dat is mijn mening, ik vond C&C subliem, toen RA kwam vond ik het wat minder en vanaf toen is het hard bergafwaards gegaan, dus ik ben bang dat deze een kans heeft dat ie tegenvalt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
van mij hoeft het niet op Generals te lijken..Generals was op zich wel een leuk spel, maar totaal geen C&C-gevoel.. Niet dat ik er vertrouwen in heb dat dat gevoel in deze game wel zit, maar ze kunnen op zn minst proberen
TS was wel leuk trouwens
ik vind het juist opvallen hoe enorm onherkenbaar alle units zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef McGilles het volgende:
Alhoewel, ze stoppen niet voor niets heel veel units van de originele C&C terug in het spel, dat kan heel veel goedmaken, de stealthtanks en flametanks in oude uitvoering!
Orca, stealthtank, flametank, etc etc, allemaal dezelfde 'look' als in de oude C&Cquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het juist opvallen hoe enorm onherkenbaar alle units zijnEn ik denk dat het herinvoeren van de oude units voor 50% telt.. Er zijn veel meer dingen die C&C C&C maken
http://www.electronicarts.nl/games/8623/movies/1505/quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef MrFl0ppY het volgende:
dude links... we want links!
volgens gamespot "Q1 2007"quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef JOHAN410 het volgende:
Is er al een release datum bekend?
Ik reken op Q3... ze stellen altijd alles uit duzzz deze game zeker ook. Kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
volgens gamespot "Q1 2007"
Geen precieze datum dus...
Westwood ja, maar of evil EA dat ook doet... ze willen centjes zien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik reken op Q3... ze stellen altijd alles uit duzzz deze game zeker ook. Kan het alleen maar meevallen
Die mechs vind ik ook maar raar, het speelt zich misschien wel af in 2047 geloof ik, maar het is verdomme geen Starwarsquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:07 schreef MrSleep het volgende:
Ik ben vast de enige die niet erg enthoussiast kan worden van deze nieuwe C&C. Het ziet er nogal futuristisch uit en heeft IMO weinig met Command & Conquer te maken. Zal wel te maken hebben met de lichtinval in de game, de mechs(?) en lasers. Ben meer de originele C&C gewend en Red Alert...
Het is dan ook niet meer logisch dat je soldaten gaat training, want da's gewoon zelfmoord plegen als je de slagvelden niet op de screens. En C&C zonder soldaten isquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die mechs vind ik ook maar raar, het speelt zich misschien wel af in 2047 geloof ik, maar het is verdomme geen Starwars.
Tsja, die megs zijn idd een beetje vreemd. De eerste screenie heeft trouwens wel een uber sfeer.. Ziet er erg strak uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Obelisk. Die mammoth tanks zijn trouwens niet echt heel stoer, ze zien er te weinig 'tank' uit.
ik krijg er ook nogsteeds geen C&C gevoel bij.. En zijn die "mechs" niet gewoon Titans van de GDI?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:07 schreef MrSleep het volgende:
Ik ben vast de enige die niet erg enthoussiast kan worden van deze nieuwe C&C. Het ziet er nogal futuristisch uit en heeft IMO weinig met Command & Conquer te maken. Zal wel te maken hebben met de lichtinval in de game, de mechs(?) en lasers. Ben meer de originele C&C gewend en Red Alert...
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.quote:Op maandag 20 november 2006 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik krijg er ook nogsteeds geen C&C gevoel bij.. En zijn die "mechs" niet gewoon Titans van de GDI?
Ik heb TS ook kapot gespeeld maar the C&C feeling heb ik bij dit spel nog niet gezienquote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Stranglem het volgende:
[..]
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.
Tis geen Red Alert stijl, maar word zeker wel een cool spel. Kweeni wat je bedoelt met C&C "gevoel". Tis gewoon een RTS zoals ik em verwacht van Westwood. En Red alert was toch niet een "echt" project volgens mij toen, meer zon even-de-tijd-opvullen- spel
TS rules! maar dit lijkt er niet veel opquote:Op donderdag 23 november 2006 19:00 schreef Stranglem het volgende:
[..]
ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank.
Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergamequote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
TS rules! maar dit lijkt er niet veel open de graphics zijn niet kewl, hebben weer last van het typische 3d RTS syndroom - Alles behalve overzichtelijk
TB = Tiberium Bars?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:03 schreef Stranglem het volgende:
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo.
Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla
bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen
bij zero hour vond ik het nog wel meevallen. Op deze screenshots lijkt het erger.. Maarja, je kent EA hequote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
dat was een stuk minder irritant dan die silo'squote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen.
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
Tis gewoon gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet
Vind je? Ik vind het gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was een stuk minder irritant dan die silo's
Datum bekend: Release Date: 3/16/2007quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef kcin22 het volgende:
Nieuwe footage
Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen.
Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit.
New construction options... building.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
RA2 en TS waren juist meer C&C-gericht dan Generals..
en de vrouwenstem is terug![]()
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloomquote:Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef knep het volgende:
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel.
ik vond het niet echt irritant.. Het was wel stom dat je idd al gauw 10 van die dingen nodig had, maar goed, das nog te overzienquote:
dat zou wel erg dom zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom.
Ik vrees van welquote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de frameratet wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Bij dat HD-filmpje;quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch primaHet ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Helaas helaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij dat HD-filmpje;
http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv
zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplantsquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2
Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]
Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik.
Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5].
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de enginequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo'squote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Joepie!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the gamequote:Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game![]()
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.quote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!
Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Goh, zijn we het toch eens!quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.
Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
quote:Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.
Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.
http://www.gamer.nl/doc/36308
hoe typischquote:
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe typisch9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen
![]()
![]()
![]()
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stapquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
Cabal heb je vernietigd in Firestormquote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.quote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
85 missies, sodeju!quote:
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezienquote:
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beestenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien.
Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmvquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv
Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit!
Check die NOD Rocketeers, ze zijn zichtbaar aan die vage rode vleugels in het filmpjequote:
Alsof die niet binnen 10 minuten beschikbaar zijn voor alle andere spelersquote:zoals vijf extra multiplayermaps
Ach, het glas is halfvol of het is halfleeg. Ik vind het erg vet iig dat er een deluxe editie uitkomt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
"Voor de echte fans"
Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken.
exclusief = staat niet op EA website, wel op die honderden andere C&C-sitesquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt?
De Juggernaut zat ook al in Firestorm hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Die 3 kanon mech is echt te vet.
dat filmpje is dus echt geen reet aan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:48 schreef Q. het volgende:
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten.
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen
mwah.. niet echt hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd.
TIberian Sun was al een spel met tempo hoor.
Goed, tis geen total annihilation maar het was een duidelijk verschil ten opzichte van de eerste C&C en Dune II daar weer voor.quote:
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen.
Ik weet niet precies wat er in de mijne zit maar hij is flink oud en vrienden zeggen me dat hij te pre-historisch is voor deze spellenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef fallrite het volgende:
[..]
2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe!
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die command center bij die mechs.
Net robots, allemaal met gespreide benenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet.
Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef G-Mart het volgende:
Dope![]()
<heel veel knip>
... en drie unieke skins voor de drie legers. ...
<heel veel knip>
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogstquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Net robots, allemaal met gespreide benenLekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst![]()
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
...
Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen![]()
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer. Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").
Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat. Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).
Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.
Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaaldquote:Op maandag 25 december 2006 15:07 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaalquote:Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal![]()
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam isquote:Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is![]()
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
Ja, de engine is baggeroide.quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.quote:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
right onquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
alsquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
quote:Mutant Mercenaries
In their November 2006 podcast, EALA revealed the existence of a "mutant hovel", a type of tech building that a player can take over and use to build a variety of mutant mercenary units. While they do not make up a new side on their own, they are a useful addition to any army as mutant soldiers traditionally have greater combat skills than the basic Nod and GDI infantry units.
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen....quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:
Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE)
Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE).
RP = Rating Pending.. de rating is nog niet bekend dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Gelukkigzijdank op dvd, je zal net zien dat ze het nog op cd's gaan uitbrengen.
Alleen jammer van dat EA-logo.
Voor welke leeftijden is ie nou? ik kan het niet opmaken uit het rating-logo...
Zelfde engine maar je zult zien dat er flink aan gewerkt is. BFME 1 en 2 gebruiken ook SAGE en het verschil daartussen is ook al ontzettend groot. Denk dat je de engine van Generals ook echt niet meer kunt vergelijken met die van Generals.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:
Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE)
Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE).
RP = Rating Pending, het 'board' dat die ratings doet heeft er nog geen rating over gegeven.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Gelukkigzijdank op dvd, je zal net zien dat ze het nog op cd's gaan uitbrengen.
Alleen jammer van dat EA-logo.
Voor welke leeftijden is ie nou? ik kan het niet opmaken uit het rating-logo...
Dit EA logo valt nog mee, bij mn Red Alert 2, Yuri's Revenge, Tiberian Sun, Firestorm staat er zo'n mega groot logo onderaan, ongeveer 1/4de van de doos in uitgesneden maan vorm Hoe heet dat ookm alweerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Gelukkigzijdank op dvd, je zal net zien dat ze het nog op cd's gaan uitbrengen.
Alleen jammer van dat EA-logo.
Voor welke leeftijden is ie nou? ik kan het niet opmaken uit het rating-logo...
Dat kan nog wel een tijdje duren en we hebben mazzel dat we niet in Duitsland wonen, want dan had het nog langer geduurd . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef G-Mart het volgende:
RP = Rating Pending, het 'board' dat die ratings doet heeft er nog geen rating over gegeven.
Ah, ik dacht al zoiets.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef fallrite het volgende:
[..]
RP = Rating Pending.. de rating is nog niet bekend dus.
En groen bloedquote:Op donderdag 28 december 2006 16:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje duren en we hebben mazzel dat we niet in Duitsland wonen, want dan had het nog langer geduurd . . .![]()
Maar dan bestellen veel Duitsers toch hun spellen in het buitenland? Of mag dat niet? EU is toch vrijhandel?quote:
alleen als het de EU toevallig zo uitkomt he..quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dan bestellen veel Duitsers toch hun spellen in het buitenland? Of mag dat niet? EU is toch vrijhandel?
Die mammouth tank is echt een bummer, hij ziet er helemaal niet stoer uitquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef RickoKun het volgende:
dit spel lijkt mij een beetje zuigerig
Hij komt ook op de pc.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop dat hij goed gaat wordenDe besturing van LOTR:BFMEII op de XBOX360 was wel okee
Alleen liep de framrate niet helemaal okee.
Ja, maar gamen op de pc daar doe ik niet aanquote:
Hoe kan een framerate op console sloom zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop dat hij goed gaat wordenDe besturing van LOTR:BFMEII op de XBOX360 was wel okee
Alleen liep de framrate niet helemaal okee.
Gaycubequote:Op donderdag 28 december 2006 21:39 schreef outcast_within het volgende:
pff nog nooit op een gamecube gespeeld dus?
Ik vrees van wel voor je, maar dat is niet het grootste probleem, want met je netwerk kan je zat hulp verwachten vanuit de community of de boards en anders wil ik wel een gooi doen om alles aan de praat te krijgen. Het probleem bij EA zit hem in de support die ze geven aan de game. Twee patches en dan verklaren ze het spel voor dood of af, terwijl er nog zat te fixen valt. Ik betrek weer Blizzard erbij en niet omdat ik een blizzard fanboy ben, maar omdat ze nog steeds warcraft 3 en starcraft ondersteunen met patches en fixes. EA zou zich rot moeten schamen, wat minder geld in PR en iets meer in support. Kijk naar Zero Hour vier patches. EA ging verder en de community klaagt steen en been. Alleen daarom zou je een aanschaf al moeten heroverwegen, of EA moet de MP opties uit een spel slopen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen....
Valt nu toch wel mee? Er kwam nog niet zo lang geleden ook nog een patch uit voor BFME 1 en ik zie steeds vaker patches verschijnen voor EA games dus volgens mij is die 'slechte' patch tijd die we hadden ten tijden van Generals wel over ondertussen. Ze moeten nu ook wel aangezien EA ook bezig is met de Warhammer MMORPG, die The White Council game en EA Phenomic is ook bezig met een nieuwe RTS dus ik denk dat ze het licht wel hebben gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik vrees van wel voor je, maar dat is niet het grootste probleem, want met je netwerk kan je zat hulp verwachten vanuit de community of de boards en anders wil ik wel een gooi doen om alles aan de praat te krijgen. Het probleem bij EA zit hem in de support die ze geven aan de game. Twee patches en dan verklaren ze het spel voor dood of af, terwijl er nog zat te fixen valt. Ik betrek weer Blizzard erbij en niet omdat ik een blizzard fanboy ben, maar omdat ze nog steeds warcraft 3 en starcraft ondersteunen met patches en fixes. EA zou zich rot moeten schamen, wat minder geld in PR en iets meer in support. Kijk naar Zero Hour vier patches. EA ging verder en de community klaagt steen en been. Alleen daarom zou je een aanschaf al moeten heroverwegen, of EA moet de MP opties uit een spel slopen.
kon ik het maar zo rooskleurig inzien als jij. Helaas heb ik een nare nasmaak van in mijn mond. En of die Kane editie duurder zal worden, natuurlijk wordt die duurder, maar of de meer waarde ook tegen eht bedrag op weegt weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Valt nu toch wel mee? Er kwam nog niet zo lang geleden ook nog een patch uit voor BFME 1 en ik zie steeds vaker patches verschijnen voor EA games dus volgens mij is die 'slechte' patch tijd die we hadden ten tijden van Generals wel over ondertussen. Ze moeten nu ook wel aangezien EA ook bezig is met de Warhammer MMORPG, die The White Council game en EA Phenomic is ook bezig met een nieuwe RTS dus ik denk dat ze het licht wel hebben gezien.
je vergeet gewoon RA1 en Firestormquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Kane cover komt nog het meest overeen met de vorige C&C delen (op Generals na). Dan ga ik toch liever voor de Kane edition.
Ook Counterstrike, Aftermath en Renegade, maar ik had geen zin om alle covers op te zoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je vergeet gewoon RA1 en Firestorm![]()
Counterstrike en Aftermath tellen we gewoon met RA1 mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook Counterstrike, Aftermath en Renegade, maar ik had geen zin om alle covers op te zoeken.![]()
Kort samengevat:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Kane cover komt nog het meest overeen met de vorige C&C delen (op Generals na). Dan ga ik toch liever voor de Kane edition.
Das voor de mensen die niet alle dozen op een rij willen hebben (of C&C delen hebben gemist)quote:
Ja dat vond ik ook.... wel grappig om het in 3D te spelen.quote:
soort The Forgotten.. met van die schijtende gemuteerde koeienquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Cool, je krijgt nog een vierde onpartijdige "side":
[..].
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveauquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Maar zonder dat achterlijk 0900 nummer + tarief . . .quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau![]()
Ja tuurlijk, maar we willen iedereen kennis laten maken met het spel. Als we het dan extreem moeilijk maken is het voor de beginners aan C&C niet leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Zet er ook nog even Leider van de NOD bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Wat hebben we hier trouwens aan? Echte C&C fans hebben alle games natuurlijk allang, deze packs zijn voor de nepperds.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Kunnen we tegen die tijd wel regelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Krijgen we geen prijsvraag met C&C3 als hoofdprijs???
Lijkt me onzin, op Gamer.nl, de officiele site van C&C3 en Wiki is niets te vinden over uberhaupt een demo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef St.Eddy het volgende:
Er zou toch vandaag een demo uit moeten komen voor dit spel??
kan iemand dat bevestigen (of ontkennen (maar liever bevestigen))
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Goede voornemens!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Er is ooit wel eens een demo verschenen van Red Alert . . .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef JOHAN410 het volgende:
Komen er uberhaupt wel eens demos uit voor c&c spellen?
Ai, de gevechten met de aliens zien er totaal niet spectactulair uit. Vrij nepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef MrSleep het volgende:
In het kader van screenshots zeggen soms meer dan woorden en om de boel hier wat op te leuken:
[afbeelding]
Helaas nog geen screenshots gezien met een sidebar zoals in voorgaande delen en echte gameplay. Of belangrijker nog: Kun je inzoomen en tot hoever, want op een meeste plaatjes is het nogal onoverzichtelijk IMO
Ze schieten met slijm ofzo, heel vaag en vooral heel nep. Ik wil liever gewoon normale wapens zien, zoals raketten en kogels.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Het is me niet helemaal duidelijk wat hun wapen is?!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Haijo het volgende:
Of een sniper of een hele goedkope infantry. Die linker zal wel een flamethrower hebben en die in midden een heavy machinegun oid? disc thrower (van tiberian sun)
Erg jammer inderdaad. Ik denk dat C&C1 met name een succes was omdat het vrij realistisch was met een futuristische draai.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Die disc throwers in TS single player waren zo meester. Force Fire kon je ze een half scherm ver weg gooienquote:
Niet, ik heb daar vele uren mee gespeeld.. maar er zijn idd wel betere RTS'enquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
Ja dat hoort gewoon in de verhaallijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Mag ik dan winnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:03 schreef TwyLight het volgende:
Super spel ditAlleen: ik ga hem kopen voor de xbox 360 maar heb nog nooit een spel als deze gespeeld op een console.
is dat een beetje te doen?
dat is toch nergens voor nodig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
Oeh en ik heb een nieuw systeem gekocht hiervoor.
Ik heb een pc van 6 jaar oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat is toch nergens voor nodig?
zo zwaar toch ook niet?
wat voor pc nodig voor alle opties high?
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kut. RA2 op de plastation oid. Ik koop deze lekker voor de pc
.
Hm. Ja, daarom heb ik deze keer ook maar voor een PC gekozen, eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een pc van 6 jaar oud. P4 1.7 768 mb werkgeheugen en dvd-roms die defect zijn. Dus ik moest toch aan een nieuwe
.
outlive zeker nooit gespeeld, dat is pas een kut RTSquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
die kaart heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Ja maar ik snap niet dat je kan spelen zonder muisquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoewel het wel gewoon mogenlijk is trouwens, met paralells maar dat is niet echt heel gunstig voor de snelheid.
En ik speel het natuurlijk liever op HD op mijn tv
Goeie PC's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. De budget en de high-end modellen presteren steeds meer gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Dus een gehypte game is ook een goede game? Zucht, onder welke steen lag jij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:22 schreef TwyLight het volgende:
Achja, de game wordt best wel gehyped ook voor de x360 dus het zal vast wel goed werken.
Is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen.
Wat is tdu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die kaart heb ik ookTDU draait nog bijna vloeiend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |