Ja dat hoort gewoon in de verhaallijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Mag ik dan winnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:03 schreef TwyLight het volgende:
Super spel ditAlleen: ik ga hem kopen voor de xbox 360 maar heb nog nooit een spel als deze gespeeld op een console.
is dat een beetje te doen?
dat is toch nergens voor nodig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
Oeh en ik heb een nieuw systeem gekocht hiervoor.
Ik heb een pc van 6 jaar oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat is toch nergens voor nodig?
zo zwaar toch ook niet?
wat voor pc nodig voor alle opties high?
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kut. RA2 op de plastation oid. Ik koop deze lekker voor de pc
.
Hm. Ja, daarom heb ik deze keer ook maar voor een PC gekozen, eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een pc van 6 jaar oud. P4 1.7 768 mb werkgeheugen en dvd-roms die defect zijn. Dus ik moest toch aan een nieuwe
.
outlive zeker nooit gespeeld, dat is pas een kut RTSquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
die kaart heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Ja maar ik snap niet dat je kan spelen zonder muisquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoewel het wel gewoon mogenlijk is trouwens, met paralells maar dat is niet echt heel gunstig voor de snelheid.
En ik speel het natuurlijk liever op HD op mijn tv
Goeie PC's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. De budget en de high-end modellen presteren steeds meer gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Dus een gehypte game is ook een goede game? Zucht, onder welke steen lag jij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:22 schreef TwyLight het volgende:
Achja, de game wordt best wel gehyped ook voor de x360 dus het zal vast wel goed werken.
Is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen.
Wat is tdu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die kaart heb ik ookTDU draait nog bijna vloeiend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |