abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44236827
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate t wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
pi_44237016
Die trailer maakt me gelukkig weer enthoussiaster en ik kreeg weer wat van het C&C gevoel terug. Op sommige beelden lijkt het ook met de onoverzichtelijkheid mee te vallen. Ben benieuwd verder
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:08:08 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_44238347
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate t wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Ik vrees van wel
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:09:49 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44238383
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44238475
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
pi_44241761
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
pi_44246773
Spamalert...

Die boten . Groot gemis bij Generals. Die guntowers van GDI zijn ook erg vet.
pi_44248749
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
Helaas helaas
pi_44255372
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
pi_44257700
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplants

Tiberium opslagplaats gezeik komt dus ook weer terug
pi_44257830
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
pi_44257860
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de engine
pi_44257889
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
pi_44257936
quote:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
pi_44258027
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo's
pi_44260431
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
pi_44260463
quote:
Joepie!!!!

Wat een crapshit man.
pi_44294565
Haha, daar komen EA en Westwood weer aan met hun ladingen mooie screenshots, waarna je als speler maar weer eens van een koude kermis thuiskomt na tien minuten spelen.

En dan die veredelde gameplaymechanieken. SIlo's Wat een tijd- en energieverspilling. Natuurlijk ook weer zo'n mooie lompe sidebar, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn en je op hard het leven zuur maken met belachelijke tijdslimieten, balans die pas na maanden patchen (als ea tenminste besluit dat er geld beschikbaar is, want ook dat is al geen zekerheid meer) ergens op begint te lijken... Ik pas bij voorbaat

Maar het ziet er in ieder geval wel mooi uit allemaal
quote:
Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game

[ Bericht 14% gewijzigd door Off-ShoRe op 10-12-2006 07:23:52 ]
Ik doe hier niet aan mee.
  zondag 10 december 2006 @ 17:30:03 #119
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44307675
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
!!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44308029
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]

Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.
pi_44308434
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
pi_44308509
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
pi_44308973
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
pi_44309110
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
Goh, zijn we het toch eens!
  zondag 10 december 2006 @ 22:49:47 #125
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_44314957
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Goh, zijn we het toch eens!
ada fare stop stalking me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties