Ik vrees van welquote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de frameratet wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Bij dat HD-filmpje;quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch primaHet ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Helaas helaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij dat HD-filmpje;
http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv
zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplantsquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2
Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]
Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik.
Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5].
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de enginequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo'squote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Joepie!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the gamequote:Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game![]()
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.quote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!
Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Goh, zijn we het toch eens!quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.
Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |