Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergamequote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
TS rules! maar dit lijkt er niet veel open de graphics zijn niet kewl, hebben weer last van het typische 3d RTS syndroom - Alles behalve overzichtelijk
TB = Tiberium Bars?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:03 schreef Stranglem het volgende:
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo.
Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla
bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen
bij zero hour vond ik het nog wel meevallen. Op deze screenshots lijkt het erger.. Maarja, je kent EA hequote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
dat was een stuk minder irritant dan die silo'squote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen.
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
Tis gewoon gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet
Vind je? Ik vind het gezeik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was een stuk minder irritant dan die silo's
Datum bekend: Release Date: 3/16/2007quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef kcin22 het volgende:
Nieuwe footage
Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen.
Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit.
New construction options... building.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
RA2 en TS waren juist meer C&C-gericht dan Generals..
en de vrouwenstem is terug![]()
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloomquote:Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef knep het volgende:
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel.
ik vond het niet echt irritant.. Het was wel stom dat je idd al gauw 10 van die dingen nodig had, maar goed, das nog te overzienquote:
dat zou wel erg dom zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom.
Ik vrees van welquote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de frameratet wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Bij dat HD-filmpje;quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch primaHet ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Helaas helaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij dat HD-filmpje;
http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv
zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplantsquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2
Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]
Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik.
Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5].
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de enginequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo'squote:Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen.Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Joepie!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the gamequote:Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.quote:Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game![]()
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.quote:Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!
Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.quote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Goh, zijn we het toch eens!quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.
Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
quote:Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.
Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.
http://www.gamer.nl/doc/36308
hoe typischquote:
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe typisch9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen
![]()
![]()
![]()
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stapquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
Cabal heb je vernietigd in Firestormquote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.quote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
85 missies, sodeju!quote:
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezienquote:
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beestenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien.
Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |