abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43832104
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

TS rules! maar dit lijkt er niet veel op en de graphics zijn niet kewl, hebben weer last van het typische 3d RTS syndroom - Alles behalve overzichtelijk
Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame
  donderdag 23 november 2006 @ 20:54:43 #77
128360 luminary
Spring eens in the air!
pi_43832286
Geef mij maar een vervolg op C&C Generals (Zero:Hour)
Anders open je er een topic over...
pi_43834785
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo.

Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla

bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
pi_43837868
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:03 schreef Stranglem het volgende:
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo.

Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla

bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen
TB = Tiberium Bars?

Op de EA Hyve ( ) staan twee trailers van de game
pi_43843604
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame
bij zero hour vond ik het nog wel meevallen. Op deze screenshots lijkt het erger.. Maarja, je kent EA he Graphics zijn belangrijker voor hun dan speelbaarheid. En gezien we alleen sterk ingezoomde screenshots te zien krijgen, vrees ik het ergste
pi_43843663
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
pi_43844785
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen .
pi_43883548
ach, als je daar doorheen kijkt, is het wel leuk spel:P
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
pi_43885030
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen .
dat was een stuk minder irritant dan die silo's
pi_43885251
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef LoggedIn het volgende:
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!"
Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet
pi_43888587
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef McGilles het volgende:

[..]

Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet
Tis gewoon gezeik.
pi_43888594
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat was een stuk minder irritant dan die silo's
Vind je? Ik vind het gezeik.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:08:42 #88
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_44235453
Nieuwe footage

Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen.
Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit.
pi_44235888
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef kcin22 het volgende:
Nieuwe footage

Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen.
Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit.
Datum bekend: Release Date: 3/16/2007

HD-trailer :

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

Overigens zeer sneu dat de framerate zo baggertraag is. Je zou denken dat als ze zo'n trailer uitbrengen ze dat filmpje hebben gemaakt op een supersnelle pc. Maar zelfs op die supersnelle pc is het traagjes.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:26:55 #90
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_44235938
Tvp, speel geen games meer. Maar heb dit echt uren gedaan, ga hem zeker spelen als ie uitkomt.
ada fare stop stalking me
pi_44236025




Die mechs, met triple cannon Who needs a fucking mammouthtank now??

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 07-12-2006 22:45:22 ]
pi_44236056
Dat is een Juggernaut die zat al in Tiberian Sun: Firestorm
pi_44236127
Die trailer ziet er wel goed uit!
  donderdag 7 december 2006 @ 22:41:24 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_44236191
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2006 @ 22:46:25 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44236343
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
RA2 en TS waren juist meer C&C-gericht dan Generals..
en de vrouwenstem is terug
New construction options... building.
Komt er ook een psp versie?
pi_44236596
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef knep het volgende:
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel .
Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom .
  donderdag 7 december 2006 @ 22:56:35 #97
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44236655
C&C is stom .
Tiberian Sun vond ik ook niet echt lang interessant.
Red Alert is gewoon veel gaver . Vooral de bootjes mis ik.
pi_44236726
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het gezeik.
ik vond het niet echt irritant.. Het was wel stom dat je idd al gauw 10 van die dingen nodig had, maar goed, das nog te overzien
pi_44236732
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom .
dat zou wel erg dom zijn
pi_44236827
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate t wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
pi_44237016
Die trailer maakt me gelukkig weer enthoussiaster en ik kreeg weer wat van het C&C gevoel terug. Op sommige beelden lijkt het ook met de onoverzichtelijkheid mee te vallen. Ben benieuwd verder
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:08:08 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_44238347
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate t wordt toch niet weer zon spel dat eigenlijk heel leuk is, maar wordt verziekt door de onspeelbaarheid?
Ik vrees van wel
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:09:49 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44238383
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44238475
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
pi_44241761
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef MrSleep het volgende:
De framerate is toch prima Het ligt volgens mij meer aan het filmpje zelf?!
Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
pi_44246773
Spamalert...
















Die boten . Groot gemis bij Generals. Die guntowers van GDI zijn ook erg vet.
pi_44248749
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij dat HD-filmpje;

http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv

zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units.
Helaas helaas
pi_44255372
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
pi_44257700
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Ai, nog 2 nadelen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2

Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5]

Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik .

Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5]

.
die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplants

Tiberium opslagplaats gezeik komt dus ook weer terug
pi_44257830
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
pi_44257860
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C
om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de engine
pi_44257889
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
pi_44257936
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
pi_44258027
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. Heb zelfs een keer een aparte basis voor mijn silo's gemaakt omdat ik er een beetje veel nodig had. Dus deze 'toevoeging' mogen ze van mij gelijk schrappen.
Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo's
pi_44260431
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef MrSleep het volgende:
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen
Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
pi_44260463
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:20 schreef MrSleep het volgende:
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander
Joepie!!!!

Wat een crapshit man.
pi_44294565
Haha, daar komen EA en Westwood weer aan met hun ladingen mooie screenshots, waarna je als speler maar weer eens van een koude kermis thuiskomt na tien minuten spelen.

En dan die veredelde gameplaymechanieken. SIlo's Wat een tijd- en energieverspilling. Natuurlijk ook weer zo'n mooie lompe sidebar, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn en je op hard het leven zuur maken met belachelijke tijdslimieten, balans die pas na maanden patchen (als ea tenminste besluit dat er geld beschikbaar is, want ook dat is al geen zekerheid meer) ergens op begint te lijken... Ik pas bij voorbaat

Maar het ziet er in ieder geval wel mooi uit allemaal
quote:
Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game

[ Bericht 14% gewijzigd door Off-ShoRe op 10-12-2006 07:23:52 ]
Ik doe hier niet aan mee.
  zondag 10 december 2006 @ 17:30:03 #119
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44307675
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
, twee campagnes die op easy veel te makkelijk zijn
!!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44308029
quote:
Op zondag 10 december 2006 07:17 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]

Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game
Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van.
pi_44308434
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn.
Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
pi_44308509
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen!

Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg.
Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
pi_44308973
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter.
Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
pi_44309110
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd.

Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk.
Goh, zijn we het toch eens!
  zondag 10 december 2006 @ 22:49:47 #125
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_44314957
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Goh, zijn we het toch eens!
ada fare stop stalking me
pi_44325694
quote:
Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.

Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.

http://www.gamer.nl/doc/36308
pi_44326142
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:04 schreef MrSleep het volgende:

[..]

hoe typisch 9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen

pi_44326386
Op zich is de introductie van een nieuw ras in het Tiberium universum ook wel iets wat Westwood gedaan had kunnen hebben. Bovendien is het niet een totaal nieuw ras, aliens zaten ook al in de eerdere spellen.
pi_44326641
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

hoe typisch 9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen

Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
  maandag 11 december 2006 @ 15:37:47 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44327038
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stap
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 11 december 2006 @ 16:07:53 #132
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44328173
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44328509
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
  maandag 11 december 2006 @ 16:36:10 #134
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44329274
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Cabal heb je vernietigd in Firestorm
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44337391
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:04 schreef MrSleep het volgende:

[..]

85 missies, sodeju!
pi_44337498
Die Aliens zijn prima. 3 sides brengt zoveel gameplay meer met z'n mee. 2 sides is altijd maar zo 1 tegen 1.
pi_44337568
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
  maandag 11 december 2006 @ 22:00:32 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44339908
*zoekt spoilers*
pi_44340060
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Reken er maar niet op.
pi_44548072
Dit spel lijkt me echt wel vet, ik zou het wel gaaf vinden als er weer honden in zouden zitten maar dat zal wel niet.
pi_44548261
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
pi_44548500
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Wat denk je zelf
pi_44557550




Aan deze beelden te zien komt het toch geloofwaardig op mij over
pi_44557706
Whow, vooral dat bovenste shot. Brute shit!
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:23:05 #145
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44565153
Ziet er idd niet verkeerd uit! ben altijd huiverig als ze aliens gaan invoeren maar dit ziet er wel stoer uit
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_44567723
Vet.

Lijkt mij een soort insectoïd ras, mss eventueel hivemind achig iets oid?
pi_44570061
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:04 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien .

Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
pi_44571462
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien .

Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beesten .
pi_44592715
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
  woensdag 20 december 2006 @ 15:56:29 #150
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44600778
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio niet
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')