quote:Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend
In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.
Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.
http://www.gamer.nl/doc/36308
hoe typischquote:
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe typisch9 van de 10 spellen die EA uitbrengt zijn een kleine grafische update van een vorig deel.. Komen ze met een spel dat juist helemaal het origineel moet terugbrengen, gaan ze het lopen veranderen
![]()
![]()
![]()
idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stapquote:Op maandag 11 december 2006 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo?
Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen.
Cabal heb je vernietigd in Firestormquote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen.
Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS.quote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cabal heb je vernietigd in Firestorm
85 missies, sodeju!quote:
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef Menn0 het volgende:
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!?
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezienquote:
Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beestenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien.
Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie?
Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio nietquote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef pberends het volgende:
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |