Maar zonder dat achterlijk 0900 nummer + tarief . . .quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau![]()
Ja tuurlijk, maar we willen iedereen kennis laten maken met het spel. Als we het dan extreem moeilijk maken is het voor de beginners aan C&C niet leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Zet er ook nog even Leider van de NOD bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Wat hebben we hier trouwens aan? Echte C&C fans hebben alle games natuurlijk allang, deze packs zijn voor de nepperds.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Kunnen we tegen die tijd wel regelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Krijgen we geen prijsvraag met C&C3 als hoofdprijs???
Lijkt me onzin, op Gamer.nl, de officiele site van C&C3 en Wiki is niets te vinden over uberhaupt een demo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef St.Eddy het volgende:
Er zou toch vandaag een demo uit moeten komen voor dit spel??
kan iemand dat bevestigen (of ontkennen (maar liever bevestigen))
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Goede voornemens!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Er is ooit wel eens een demo verschenen van Red Alert . . .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef JOHAN410 het volgende:
Komen er uberhaupt wel eens demos uit voor c&c spellen?
Ai, de gevechten met de aliens zien er totaal niet spectactulair uit. Vrij nepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef MrSleep het volgende:
In het kader van screenshots zeggen soms meer dan woorden en om de boel hier wat op te leuken:
[afbeelding]
Helaas nog geen screenshots gezien met een sidebar zoals in voorgaande delen en echte gameplay. Of belangrijker nog: Kun je inzoomen en tot hoever, want op een meeste plaatjes is het nogal onoverzichtelijk IMO
Ze schieten met slijm ofzo, heel vaag en vooral heel nep. Ik wil liever gewoon normale wapens zien, zoals raketten en kogels.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Het is me niet helemaal duidelijk wat hun wapen is?!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Haijo het volgende:
Of een sniper of een hele goedkope infantry. Die linker zal wel een flamethrower hebben en die in midden een heavy machinegun oid? disc thrower (van tiberian sun)
Erg jammer inderdaad. Ik denk dat C&C1 met name een succes was omdat het vrij realistisch was met een futuristische draai.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Die disc throwers in TS single player waren zo meester. Force Fire kon je ze een half scherm ver weg gooienquote:
Niet, ik heb daar vele uren mee gespeeld.. maar er zijn idd wel betere RTS'enquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |