alsquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
quote:Mutant Mercenaries
In their November 2006 podcast, EALA revealed the existence of a "mutant hovel", a type of tech building that a player can take over and use to build a variety of mutant mercenary units. While they do not make up a new side on their own, they are a useful addition to any army as mutant soldiers traditionally have greater combat skills than the basic Nod and GDI infantry units.
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen....quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:
Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE)
Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE).
RP = Rating Pending.. de rating is nog niet bekend dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Gelukkigzijdank op dvd, je zal net zien dat ze het nog op cd's gaan uitbrengen.
Alleen jammer van dat EA-logo.
Voor welke leeftijden is ie nou? ik kan het niet opmaken uit het rating-logo...
Zelfde engine maar je zult zien dat er flink aan gewerkt is. BFME 1 en 2 gebruiken ook SAGE en het verschil daartussen is ook al ontzettend groot. Denk dat je de engine van Generals ook echt niet meer kunt vergelijken met die van Generals.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:
Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE)
Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE).
RP = Rating Pending, het 'board' dat die ratings doet heeft er nog geen rating over gegeven.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Dit EA logo valt nog mee, bij mn Red Alert 2, Yuri's Revenge, Tiberian Sun, Firestorm staat er zo'n mega groot logo onderaan, ongeveer 1/4de van de doos in uitgesneden maan vorm Hoe heet dat ookm alweerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
De cover is uit...
[afbeelding]
Dat kan nog wel een tijdje duren en we hebben mazzel dat we niet in Duitsland wonen, want dan had het nog langer geduurd . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef G-Mart het volgende:
RP = Rating Pending, het 'board' dat die ratings doet heeft er nog geen rating over gegeven.
Ah, ik dacht al zoiets.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef fallrite het volgende:
[..]
RP = Rating Pending.. de rating is nog niet bekend dus.
En groen bloedquote:Op donderdag 28 december 2006 16:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een tijdje duren en we hebben mazzel dat we niet in Duitsland wonen, want dan had het nog langer geduurd . . .![]()
Maar dan bestellen veel Duitsers toch hun spellen in het buitenland? Of mag dat niet? EU is toch vrijhandel?quote:
alleen als het de EU toevallig zo uitkomt he..quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dan bestellen veel Duitsers toch hun spellen in het buitenland? Of mag dat niet? EU is toch vrijhandel?
Die mammouth tank is echt een bummer, hij ziet er helemaal niet stoer uitquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef RickoKun het volgende:
dit spel lijkt mij een beetje zuigerig
Hij komt ook op de pc.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop dat hij goed gaat wordenDe besturing van LOTR:BFMEII op de XBOX360 was wel okee
Alleen liep de framrate niet helemaal okee.
Ja, maar gamen op de pc daar doe ik niet aanquote:
Hoe kan een framerate op console sloom zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop dat hij goed gaat wordenDe besturing van LOTR:BFMEII op de XBOX360 was wel okee
Alleen liep de framrate niet helemaal okee.
Gaycubequote:Op donderdag 28 december 2006 21:39 schreef outcast_within het volgende:
pff nog nooit op een gamecube gespeeld dus?
Ik vrees van wel voor je, maar dat is niet het grootste probleem, want met je netwerk kan je zat hulp verwachten vanuit de community of de boards en anders wil ik wel een gooi doen om alles aan de praat te krijgen. Het probleem bij EA zit hem in de support die ze geven aan de game. Twee patches en dan verklaren ze het spel voor dood of af, terwijl er nog zat te fixen valt. Ik betrek weer Blizzard erbij en niet omdat ik een blizzard fanboy ben, maar omdat ze nog steeds warcraft 3 en starcraft ondersteunen met patches en fixes. EA zou zich rot moeten schamen, wat minder geld in PR en iets meer in support. Kijk naar Zero Hour vier patches. EA ging verder en de community klaagt steen en been. Alleen daarom zou je een aanschaf al moeten heroverwegen, of EA moet de MP opties uit een spel slopen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen....
Valt nu toch wel mee? Er kwam nog niet zo lang geleden ook nog een patch uit voor BFME 1 en ik zie steeds vaker patches verschijnen voor EA games dus volgens mij is die 'slechte' patch tijd die we hadden ten tijden van Generals wel over ondertussen. Ze moeten nu ook wel aangezien EA ook bezig is met de Warhammer MMORPG, die The White Council game en EA Phenomic is ook bezig met een nieuwe RTS dus ik denk dat ze het licht wel hebben gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik vrees van wel voor je, maar dat is niet het grootste probleem, want met je netwerk kan je zat hulp verwachten vanuit de community of de boards en anders wil ik wel een gooi doen om alles aan de praat te krijgen. Het probleem bij EA zit hem in de support die ze geven aan de game. Twee patches en dan verklaren ze het spel voor dood of af, terwijl er nog zat te fixen valt. Ik betrek weer Blizzard erbij en niet omdat ik een blizzard fanboy ben, maar omdat ze nog steeds warcraft 3 en starcraft ondersteunen met patches en fixes. EA zou zich rot moeten schamen, wat minder geld in PR en iets meer in support. Kijk naar Zero Hour vier patches. EA ging verder en de community klaagt steen en been. Alleen daarom zou je een aanschaf al moeten heroverwegen, of EA moet de MP opties uit een spel slopen.
kon ik het maar zo rooskleurig inzien als jij. Helaas heb ik een nare nasmaak van in mijn mond. En of die Kane editie duurder zal worden, natuurlijk wordt die duurder, maar of de meer waarde ook tegen eht bedrag op weegt weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Valt nu toch wel mee? Er kwam nog niet zo lang geleden ook nog een patch uit voor BFME 1 en ik zie steeds vaker patches verschijnen voor EA games dus volgens mij is die 'slechte' patch tijd die we hadden ten tijden van Generals wel over ondertussen. Ze moeten nu ook wel aangezien EA ook bezig is met de Warhammer MMORPG, die The White Council game en EA Phenomic is ook bezig met een nieuwe RTS dus ik denk dat ze het licht wel hebben gezien.
je vergeet gewoon RA1 en Firestormquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Kane cover komt nog het meest overeen met de vorige C&C delen (op Generals na). Dan ga ik toch liever voor de Kane edition.
Ook Counterstrike, Aftermath en Renegade, maar ik had geen zin om alle covers op te zoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je vergeet gewoon RA1 en Firestorm![]()
Counterstrike en Aftermath tellen we gewoon met RA1 mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook Counterstrike, Aftermath en Renegade, maar ik had geen zin om alle covers op te zoeken.![]()
Kort samengevat:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Kane cover komt nog het meest overeen met de vorige C&C delen (op Generals na). Dan ga ik toch liever voor de Kane edition.
Das voor de mensen die niet alle dozen op een rij willen hebben (of C&C delen hebben gemist)quote:
Ja dat vond ik ook.... wel grappig om het in 3D te spelen.quote:
soort The Forgotten.. met van die schijtende gemuteerde koeienquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Cool, je krijgt nog een vierde onpartijdige "side":
[..].
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveauquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Maar zonder dat achterlijk 0900 nummer + tarief . . .quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau![]()
Ja tuurlijk, maar we willen iedereen kennis laten maken met het spel. Als we het dan extreem moeilijk maken is het voor de beginners aan C&C niet leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Zet er ook nog even Leider van de NOD bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:06 schreef fallrite het volgende:
[..]
omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau
Wat hebben we hier trouwens aan? Echte C&C fans hebben alle games natuurlijk allang, deze packs zijn voor de nepperds.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten:
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93
Kunnen we tegen die tijd wel regelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef pberends het volgende:
Krijgen we geen prijsvraag met C&C3 als hoofdprijs???
Lijkt me onzin, op Gamer.nl, de officiele site van C&C3 en Wiki is niets te vinden over uberhaupt een demo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef St.Eddy het volgende:
Er zou toch vandaag een demo uit moeten komen voor dit spel??
kan iemand dat bevestigen (of ontkennen (maar liever bevestigen))
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kunnen we tegen die tijd wel regelen
Goede voornemens!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er is ooit wel eens een demo verschenen van Red Alert . . .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef JOHAN410 het volgende:
Komen er uberhaupt wel eens demos uit voor c&c spellen?
Ai, de gevechten met de aliens zien er totaal niet spectactulair uit. Vrij nepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef MrSleep het volgende:
In het kader van screenshots zeggen soms meer dan woorden en om de boel hier wat op te leuken:
[afbeelding]
Helaas nog geen screenshots gezien met een sidebar zoals in voorgaande delen en echte gameplay. Of belangrijker nog: Kun je inzoomen en tot hoever, want op een meeste plaatjes is het nogal onoverzichtelijk IMO
Ze schieten met slijm ofzo, heel vaag en vooral heel nep. Ik wil liever gewoon normale wapens zien, zoals raketten en kogels.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
Het is me niet helemaal duidelijk wat hun wapen is?!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Haijo het volgende:
Of een sniper of een hele goedkope infantry. Die linker zal wel een flamethrower hebben en die in midden een heavy machinegun oid? disc thrower (van tiberian sun)
Erg jammer inderdaad. Ik denk dat C&C1 met name een succes was omdat het vrij realistisch was met een futuristische draai.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Die disc throwers in TS single player waren zo meester. Force Fire kon je ze een half scherm ver weg gooienquote:
Niet, ik heb daar vele uren mee gespeeld.. maar er zijn idd wel betere RTS'enquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
Ja dat hoort gewoon in de verhaallijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben....
Mag ik dan winnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:03 schreef TwyLight het volgende:
Super spel ditAlleen: ik ga hem kopen voor de xbox 360 maar heb nog nooit een spel als deze gespeeld op een console.
is dat een beetje te doen?
dat is toch nergens voor nodig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
Oeh en ik heb een nieuw systeem gekocht hiervoor.
Ik heb een pc van 6 jaar oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat is toch nergens voor nodig?
zo zwaar toch ook niet?
wat voor pc nodig voor alle opties high?
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kut. RA2 op de plastation oid. Ik koop deze lekker voor de pc
.
Hm. Ja, daarom heb ik deze keer ook maar voor een PC gekozen, eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een pc van 6 jaar oud. P4 1.7 768 mb werkgeheugen en dvd-roms die defect zijn. Dus ik moest toch aan een nieuwe
.
outlive zeker nooit gespeeld, dat is pas een kut RTSquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit.
die kaart heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Ja maar ik snap niet dat je kan spelen zonder muisquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoewel het wel gewoon mogenlijk is trouwens, met paralells maar dat is niet echt heel gunstig voor de snelheid.
En ik speel het natuurlijk liever op HD op mijn tv
Goeie PC's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. De budget en de high-end modellen presteren steeds meer gelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro
Dus een gehypte game is ook een goede game? Zucht, onder welke steen lag jij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:22 schreef TwyLight het volgende:
Achja, de game wordt best wel gehyped ook voor de x360 dus het zal vast wel goed werken.
Is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen.
Wat is tdu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die kaart heb ik ookTDU draait nog bijna vloeiend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |