okquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, een oude man met mss een nieuwe baan
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer moet je bij een headhunter solliciteren om in een bejaardentehuis te worden toegelaten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Omdat de headhunter de aula van een verpleeghuislokatie afgehuurd had voor het gesprek
Hij heeft wel leuke shirtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Eilanden het volgende:
Utreg is Tiendalli nu kwijt aan Feyenoord ..... hopelijk heeft het nog wat opgeleverd en hebben ze goede alternatieven achter de hand...![]()
Mooi kikkermotiefjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft wel leuke shirts
[afbeelding]
Waste je die dan wel eens?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef SCH het volgende:
Tering - mijn dag is goed.
Ik had Imca Marina aan de telefoon en ze zong Lang zal ze leven voor me.
Ik wasch mijn oren nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm maar het klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan zo rijst met groente en kerriesaus eten, lekker makkelijk. Vanavond weer eens naar ons nieuwe huis.
Zij jou aanspreken? Ik loop ze altijd met een groot mogelijke omweg voorbij, anders spreken ze mij aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef VoreG het volgende:
De hele dag wezen promoten in Eindhoven, ik dacht dat Brabant zo gezellig en gemoedelijk was, mensen durfden je niet eens aan te spreken of dingen aan je te vragen. In Delft werd je echt bestookt met vragen enz.
Wel leuk werk
Ik heb ook een hekel aan die mensen die je van alles proberen aan te smerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij jou aanspreken? Ik loop ze altijd met een groot mogelijke omweg voorbij, anders spreken ze mij aan.
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerdersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan die mensen die je van alles proberen aan te smeren.
Maar ik promoot dat je een kamer kan kopen waar je beter zit en minder betaalt dan bij het huren van een kamer, normaal zijn mensen daar gewoon in geintresseerd en vragen ze ernaar, nu niet.
Primaquote:
VoreG is gewoon een aansmeerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerders.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima. Vandaag beoordelingsformulier van mij stage teruggehad.
25 keer een goed van de 25.
Ook wel goedquote:Hoe gaat het met ons Bosje?
Ik geef alleen informatie over hoe je goedkoper en beter kan wonen in een studentenstad, meer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerders.
Ja, maar dat zie je op afstand nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geef alleen informatie over hoe je goedkoper en beter kan wonen in een studentenstad, meer niet. Daarnaast gaat het voor mensen die gewoon geintresseerd zijn in goedkoper wonen (wie niet) via een goed initiatief.
Ik smeer geen abonnementen oid. aan.
EenSCHquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je op afstand niet. Voor mij zou je er iig uitzien als een aansmeerder en mijd ik je zoveel mogelijk
.
Het is op een grote informatiemarkt, waar we een mooie stand hadden waar duidelijk info stond. Daarnaast ben ik een aardige gozerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je op afstand niet. Voor mij zou je er iig uitzien als een aansmeerder en mijd ik je zoveel mogelijk
.
Zo'n markt is idd wat anders ja. Voor aardige meisjes wil ik ook wel eens een uitzondering makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is op een grote informatiemarkt, waar we een mooie stand hadden waar duidelijk info stond. Daarnaast ben ik een aardige gozer.
* Eilanden is werkzaam in Marketing dus ik begrijp je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
Dat is waar, maar ik vind dit wel meevallen, uiteindelijk heb je een mooie kamer in het centrum van de stad.
Dit alles zeg ik trouwens ook alleen maar, omdat ik ervoor betaalt krijg.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van gesprek met headhunter.
Gauw pakkie weer uitgedaan.
Gesprek ging goed. Hij gaat mij voordragen bij zijn opdrachtgever.
Nu dus maar afwachten of ze zo'n ouwe knar ook willen hebben daar.
En wat is het verschil met als je normaal thuis bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef rubbereend het volgende:avond
tis erg wennen thuis......... ik heb de hele tijd al zin in bier; wil alles op de grond flikkeren en pissen in de struiken.......
ze ruiken gewoon dat je een ajacied bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef VoreG het volgende:
De hele dag wezen promoten in Eindhoven, ik dacht dat Brabant zo gezellig en gemoedelijk was, mensen durfden je niet eens aan te spreken of dingen aan je te vragen. In Delft werd je echt bestookt met vragen enz.
Wel leuk werk
ja ik ik lust thuis geen bierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En wat is het verschil met als je normaal thuis bent
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Schiet niet op hier met de nieuwe masscotte...
Dan ga je toch aan de sterke drankquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze ruiken gewoon dat je een ajacied bent
Ikke nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef DeTolk het volgende:
Hoop sollicitatieperikelen weer, golfer, Clau, ikke, en nog wel een paar denk ik???
Hij/zij wacht op de start van de Serie A natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Schiet niet op hier met de nieuwe masscotte...
Ik hoop het niet voor huize DDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij/zij wacht op de start van de Serie A natuurlijk.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef DeTolk het volgende:
Hoop sollicitatieperikelen weer, golfer, Clau, ikke, en nog wel een paar denk ik???
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Sien!
Noca en clauwheee hebben een huis gekocht!
Yep super.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef golfer het volgende:
Hey Digger!
Hebben jullie een lekkere vakantie gehad?
Het is inderdaad een vreselijk lelijk gebouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
Iemand nog Nova gezien zaterdag, kwam dus de nominatie langs van lelijkste gebouw van Nederland (Nieuwe school in Doetinchem)
met recht lelijk.![]()
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4565
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Yep super.
Veel gezwommen, veel wijn geproefd en gekocht (De uitlaatpijpen van de auto sleepten bijna over de weg zo laag lag ie op de terugweg) en gewoon lekker gerelaxed.
Wel op zoek, maar op dit moment niks lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
wel druk bezig met solliciteren???
quote:Hartelijk dank voor het plezierige gesprek van vanmiddag.
Met genoegen kunnen wij u bevestigen, dat uw gegevens met een positief advies deze week worden aangeboden aan onze opdrachtgever.
Indien u wordt uitgenodigd, verzoeken wij u om dit aan ons te laten weten. Veelal kunnen wij kandidaten op de hoogte brengen van de actualiteiten m.b.t. de vacature en zo mogelijk nog wat praktische tips geven, waarmee uw kansen groter worden.
Voor nu wensen wij u veel succes toe tijdens het verdere verloop van uw sollicitatie!
Als die hunter fokker is, kan je het nu wel schudden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Mail van de headhunter:
[..]
Wat een formeel gedoe.![]()
Ik schat in dat die man nog nooit van fok! heeft gehoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef Beschouw het volgende:
Als die hunter fokker is, kan je het nu wel schudden.![]()
Dacht al dat je iets mankeerde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Vlak voor het gaan slapen eindelijk verbinding
O, zo'n jong knulletje dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat in dat die man nog nooit van fok! heeft gehoord.
Lijkt mij er niet het type voor. Kaal, grijs mannetje van jouw leeftijd.
En jij wacht niet op de tandarts?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Maar goed, straks nog iets veel spannenders dan headhunters of mogelijke nieuwe banen:
om 1 uur wacht de tandarts op mij.![]()
Liever niet.quote:
watisserquote:
ahaquote:
Ik ga zo maar eens mailen naar het een en ander. Als ik morgen niets terug heb gaan we maar eens bellen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Ja verstandig. Maar zijn die alweer aanwezig? Zou me inderdaad wel goed voorbereiden, je kunt nooit weten!
Spannend!! Hopelijk dat het een beetje goed gaat komen!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb bericht van de examencommissie. Ik ben uitgenodigd om maandag naar een hoorzitting tekomen. Pfff...
quote:
Jij hoort nog helemaal niet op te zijnquote:
als ik de lowlands foto's doorgestuurd krijg zal ik eens wat postenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef pascalheister het volgende:
Festival foto's
eend waar bleef jij nou met het badderen?
onderweg is voor mond-op-mond-reincarnatiequote:
reincarnatie? mond op mond?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg is voor mond-op-mond-reincarnatie
de tandarts jou ook overleefd?quote:
Ik hoop het voor hem, zodat ie z'n vette rekening weer kan bijschrijven op z'n bankrekening.quote:
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?quote:
Ie!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?
Zit vanavond in 425, daarna ff bieren in rotjeknor?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
reincarnatie? mond op mond?
Is dat weer wat nieuws Bjoro?
Nee hoor, ik mag en kan gewoon alles eten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?
Si, heb R. ook al gesprokenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zit vanavond in 425, daarna ff bieren in rotjeknor?
Topquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Si, heb R. ook al gesproken
ik ben er alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is naar Amsterdam
nooit gezien icmquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
reincarnatie? mond op mond?
Is dat weer wat nieuws Bjoro?
De Daila Lamaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk naar een Mongools restaurant...
wat krijg je daar te eten
Die komt toch uit Tibetquote:
Zon?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
De Mongoolse barbecue, een oeroud gerecht afkomstig van Kublai Khans nomadenkrijgers, bestaat uit reepjes gemarineerd vlees - meestal dun gesneden rundvlees - die snel op een hete ijzeren bakplaat worden dicht geschroeid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Mooi werk VoreG.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef VoreG het volgende:
BHV training gehad en ik heb m'n certificaat gehaald. Leuke training.
Josti Kaas/Ham.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Ik mag niet eens rijdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi werk VoreG.![]()
Mag je nu ook met zo'n karretje rijden?
[afbeelding]
kun je niet zeggen dat jij je niet voor 100% op je werk hebt gerichtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
ook weer even on-line is
een nieuwe baan is best leuk, maar als het tenkoste gaat van je Fok!-leven, ga je toch je kanttekeningen plaatsen![]()
Ik zal er rekening meehouden bij een mogelijk nieuwe baan van mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
een nieuwe baan is best leuk, maar als het tenkoste gaat van je Fok!-leven, ga je toch je kanttekeningen plaatsen![]()
Gelukkig zag ik bij Bo^Rent ook Fok! op een scherm staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
ook weer even on-line is
kijk eens op www.thuiswerken.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:37 schreef golfer het volgende:
Ik zal er rekening meehouden bij een mogelijk nieuwe baan van mij.![]()
en schimmel enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef DeTolk het volgende:
Gaat anders zo stinken he.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en schimmel enzoen hij moet weer 9 maanden de zolder op......
veel plezier......nou mis je wel een avondje prachtig voetbalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
zo de 1e training van badminton begint weer
laters
en..en...en...en issie al gevallen ??quote:
sorry ik loop deze keer ff doorquote:
als Rik zijn shampootjes maar droog blijvenquote:
quote:
owwwwwwwwwwwwbquote:
ik heb al een halve liter whiky op, dus dat valt wat slecht danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
Zet maar alvast een groot vat azijn hier neer voor ons.
het niet-mod zijn heeft voordelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef rubbereend het volgende:
gaat vast gezellig worden op het forum de komende dagen
Ja, ze zullen wel vanonder allerlei stenen vandaan kruipen, de Ajax-haters.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef rubbereend het volgende:
gaat vast gezellig worden op het forum de komende dagen
ook lekker handig van het publiek om te beginnen met "helemaal niets in rotterdam"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze zullen wel vanonder allerlei stenen vandaan kruipen, de Ajax-haters.
tja. dat blijft toch een reactie-op-hun. en laten we wel wezen, ze hebben in Rotterdam ook nog niksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook lekker handig van het publiek om te beginnen met "helemaal niets in rotterdam"
veul geldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja. dat blijft toch een reactie-op-hun. en laten we wel wezen, ze hebben in Rotterdam ook nog niks
ach, met geld moet je ook weten wat je moet doen. Sinds de overgang naar de arena is onze begroting geexplodeerd, maar de prestaties houden niet echt een gelijke trend daarmee.quote:
mwah we houden ook maar net het hoofd boven water, maar dat er nu al geld gereserveerd is voor het vertrek van cocu en Alex te ondervangen doet me goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, met geld moet je ook weten wat je moet doen. Sinds de overgang naar de arena is onze begroting geexplodeerd, maar de prestaties houden niet echt een gelijke trend daarmee.
Wat dat betreft blijft PSV een voorbeeld van hoe je een club bedrijfsmatig kan leiden.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat vanavond de azijn in Hools niet aan te slepen zal zijn.....Van de tap On the Rocks Puur Bazijntje (Bacardi - Azijn) Etc
doe mij maar een bazijntjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat vanavond de azijn in Hools niet aan te slepen zal zijn.....Van de tap On the Rocks Puur Bazijntje (Bacardi - Azijn) Etc
Perez moet sowiezo z'n grote bel eens houden totdat hij wat fatsoenlijks laat zien. Geldt voor elke speler trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik had dit niet verwacht en ben wél zo chauvinistisch dat ik Ajax die CL plek had toebedacht. Maar net goed voor Perez, met z'n groot bekkie afgelopen seizoen.
Ik denk dat een wedstrijd tegen een uitermate zwak Feyenoord niet zoveel zegt hoor. Ik betwijfel of FCG een kans had gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
Groningen had in de huidige vorm trouwens best kans gehad tegen Kopenhagen denk ik
mwah dan hadden ze in CL net zo goed weinig punten gehaald.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Je kan niet zeggen dat het goed is voor het Nederlandse voetbal. En alle Ajacieden die zeggen dat Ajax veel UEFA Cup-punten gaat halen: dat valt nog te bezien, zeker kijkend naar vanavond en bovendien wil je als ploeg toch op het hoogste niveau acteren.
Meid .. doe eens gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben nog steeds in staat om peuken te halen
ik weet het niet... beide ploegen zijn natuurlijk niet te vergelijken, maar wat Ajax deze twee wedstrijden liet zien tegen Kopenhagen, deed mij een beetje denken aan de playoff wedstrijden tegen Groningen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat een wedstrijd tegen een uitermate zwak Feyenoord niet zoveel zegt hoor. Ik betwijfel of FCG een kans had gehad
Nee dan moet jij zeggen: niet doen, zonde gek, je bent gestopt, blablablablaquote:
Teringrobie was nog op de Toekomst vandaag, die heeft vast nog een leuke pot gezien vanavondquote:
Ik heb net een dubbele troostwhisky ingeschonken voor mijzelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
De Bazijntjes zijn populair vanavond!
ik schenk net de tweede inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net een dubbele troostwhisky ingeschonken voor mijzelf.
Da's raar ... dat is hetzelfde nummer voor hete telefoonsexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Bel 0900-CLAU voor geestelijke bijstand.
mag je daar ook hijgen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
doet 't nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben al lief door je getroost op MSN.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
* Againzender smijt een vat naat dndiekquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al lief door je getroost op MSN.
Nu nog even je tieten laten zien en ik ben zo weer over het rot-gevoel heen.![]()
Lekker hoor! Een vol vat met naatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender smijt een vat naat dndiek
Ja zeg, ik ben ook niet gek of blond!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Wat een troost trouwensNiet een 0800 (gratis nummer), maar gewoon een 0900-betaalnummer inzetten!
En geen MSNquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is plotseling Ajac.......eeeeeeeeeeh nee, zelfs daar niet voor ... never nooit niet!
De kapster dacht van wel tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben ook niet gek of blond! :D
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Hijgen, tieten. Alle kerels zijn ook hetzelfde![]()
Dank jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender smijt een vat naat dndiek
lowlandsmodus aan/quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Ja. Maar ach die was zelf blond, weet zij veelquote:
Ik niet. Ik ben meer van de poesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef clauwheee het volgende:
en terecht, je haarkleur zoals ik het gezien heb, is veel mooier dan blondquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Maar ach die was zelf blond, weet zij veel
* clauwheee nog steeds in de ontkenningsfase zit
slijm slijm slijmquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en terecht, je haarkleur zoals ik het gezien heb, is veel mooier dan blond
die was erg goed iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
Nigel de Jong op de Duitse TV![]()
De reporter vroeg of hij kwalificatie voor de CL ging vieren....
Vielleicht mit etwas Sekt?
De Jong: Nein nein kein Sex, Ich habe eine Freundin zu Hause
Dat ben je ook helemaal niet verplicht hoor. Iemand anders vindt het heus niet erg om er zelf 1 te openen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef Againzender het volgende:
WTF? Gooi ik het PSV topic dicht? Ik ga dus geen nieuwe open
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Eilanden het volgende:
GeenStijl beweert dat ze de reclameborden vanavond in de Arena gehackt hebben
Ik ook niet. Lijkt me eerder een (goede) PR stunt om meer aandacht op die sponsoring te schenkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef RayMania het volgende:
Onzin natuurlijk, ze melden dat Ajax dat soort reclameborden voor het eerst gebruiken op hun site. Fout, op het Amsterdam Tournament 2002 werd het eerder gebruikt. En in vier jaar tijd nooit gehackt en hun beweren dat het heel simpel is. Geloof er niks van.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me eerder een (goede) PR stunt om meer aandacht op die sponsoring te schenken
Het was al een paar uur aan het doordringen bij mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |