okquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, een oude man met mss een nieuwe baan
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer moet je bij een headhunter solliciteren om in een bejaardentehuis te worden toegelaten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Omdat de headhunter de aula van een verpleeghuislokatie afgehuurd had voor het gesprek
Hij heeft wel leuke shirtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Eilanden het volgende:
Utreg is Tiendalli nu kwijt aan Feyenoord ..... hopelijk heeft het nog wat opgeleverd en hebben ze goede alternatieven achter de hand...![]()
Mooi kikkermotiefjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft wel leuke shirts
[afbeelding]
Waste je die dan wel eens?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef SCH het volgende:
Tering - mijn dag is goed.
Ik had Imca Marina aan de telefoon en ze zong Lang zal ze leven voor me.
Ik wasch mijn oren nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm maar het klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan zo rijst met groente en kerriesaus eten, lekker makkelijk. Vanavond weer eens naar ons nieuwe huis.
Zij jou aanspreken? Ik loop ze altijd met een groot mogelijke omweg voorbij, anders spreken ze mij aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef VoreG het volgende:
De hele dag wezen promoten in Eindhoven, ik dacht dat Brabant zo gezellig en gemoedelijk was, mensen durfden je niet eens aan te spreken of dingen aan je te vragen. In Delft werd je echt bestookt met vragen enz.
Wel leuk werk
Ik heb ook een hekel aan die mensen die je van alles proberen aan te smerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zij jou aanspreken? Ik loop ze altijd met een groot mogelijke omweg voorbij, anders spreken ze mij aan.
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerdersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan die mensen die je van alles proberen aan te smeren.
Maar ik promoot dat je een kamer kan kopen waar je beter zit en minder betaalt dan bij het huren van een kamer, normaal zijn mensen daar gewoon in geintresseerd en vragen ze ernaar, nu niet.
Primaquote:
VoreG is gewoon een aansmeerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerders.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima. Vandaag beoordelingsformulier van mij stage teruggehad.
25 keer een goed van de 25.
Ook wel goedquote:Hoe gaat het met ons Bosje?
Ik geef alleen informatie over hoe je goedkoper en beter kan wonen in een studentenstad, meer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar ik zie het verschil op afstand niet tussen mensen als jij en aansmeerders.
Ja, maar dat zie je op afstand nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geef alleen informatie over hoe je goedkoper en beter kan wonen in een studentenstad, meer niet. Daarnaast gaat het voor mensen die gewoon geintresseerd zijn in goedkoper wonen (wie niet) via een goed initiatief.
Ik smeer geen abonnementen oid. aan.
EenSCHquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je op afstand niet. Voor mij zou je er iig uitzien als een aansmeerder en mijd ik je zoveel mogelijk
.
Het is op een grote informatiemarkt, waar we een mooie stand hadden waar duidelijk info stond. Daarnaast ben ik een aardige gozerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je op afstand niet. Voor mij zou je er iig uitzien als een aansmeerder en mijd ik je zoveel mogelijk
.
Zo'n markt is idd wat anders ja. Voor aardige meisjes wil ik ook wel eens een uitzondering makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is op een grote informatiemarkt, waar we een mooie stand hadden waar duidelijk info stond. Daarnaast ben ik een aardige gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |