het niet-mod zijn heeft voordelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef rubbereend het volgende:
gaat vast gezellig worden op het forum de komende dagen
Ja, ze zullen wel vanonder allerlei stenen vandaan kruipen, de Ajax-haters.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef rubbereend het volgende:
gaat vast gezellig worden op het forum de komende dagen
ook lekker handig van het publiek om te beginnen met "helemaal niets in rotterdam"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze zullen wel vanonder allerlei stenen vandaan kruipen, de Ajax-haters.
tja. dat blijft toch een reactie-op-hun. en laten we wel wezen, ze hebben in Rotterdam ook nog niksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook lekker handig van het publiek om te beginnen met "helemaal niets in rotterdam"
veul geldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja. dat blijft toch een reactie-op-hun. en laten we wel wezen, ze hebben in Rotterdam ook nog niks
ach, met geld moet je ook weten wat je moet doen. Sinds de overgang naar de arena is onze begroting geexplodeerd, maar de prestaties houden niet echt een gelijke trend daarmee.quote:
mwah we houden ook maar net het hoofd boven water, maar dat er nu al geld gereserveerd is voor het vertrek van cocu en Alex te ondervangen doet me goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, met geld moet je ook weten wat je moet doen. Sinds de overgang naar de arena is onze begroting geexplodeerd, maar de prestaties houden niet echt een gelijke trend daarmee.
Wat dat betreft blijft PSV een voorbeeld van hoe je een club bedrijfsmatig kan leiden.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat vanavond de azijn in Hools niet aan te slepen zal zijn.....Van de tap On the Rocks Puur Bazijntje (Bacardi - Azijn) Etc
doe mij maar een bazijntjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat vanavond de azijn in Hools niet aan te slepen zal zijn.....Van de tap On the Rocks Puur Bazijntje (Bacardi - Azijn) Etc
Perez moet sowiezo z'n grote bel eens houden totdat hij wat fatsoenlijks laat zien. Geldt voor elke speler trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik had dit niet verwacht en ben wél zo chauvinistisch dat ik Ajax die CL plek had toebedacht. Maar net goed voor Perez, met z'n groot bekkie afgelopen seizoen.
Ik denk dat een wedstrijd tegen een uitermate zwak Feyenoord niet zoveel zegt hoor. Ik betwijfel of FCG een kans had gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
Groningen had in de huidige vorm trouwens best kans gehad tegen Kopenhagen denk ik
mwah dan hadden ze in CL net zo goed weinig punten gehaald.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Je kan niet zeggen dat het goed is voor het Nederlandse voetbal. En alle Ajacieden die zeggen dat Ajax veel UEFA Cup-punten gaat halen: dat valt nog te bezien, zeker kijkend naar vanavond en bovendien wil je als ploeg toch op het hoogste niveau acteren.
Meid .. doe eens gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:44 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben nog steeds in staat om peuken te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |