De Mongoolse barbecue, een oeroud gerecht afkomstig van Kublai Khans nomadenkrijgers, bestaat uit reepjes gemarineerd vlees - meestal dun gesneden rundvlees - die snel op een hete ijzeren bakplaat worden dicht geschroeid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk naar een Mongools restaurant...
wat krijg je daar te eten
Mooi werk VoreG.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef VoreG het volgende:
BHV training gehad en ik heb m'n certificaat gehaald. Leuke training.
Josti Kaas/Ham.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk naar een Mongools restaurant...
Ik mag niet eens rijdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:15 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi werk VoreG.![]()
Mag je nu ook met zo'n karretje rijden?
[afbeelding]
kun je niet zeggen dat jij je niet voor 100% op je werk hebt gerichtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
ook weer even on-line is
een nieuwe baan is best leuk, maar als het tenkoste gaat van je Fok!-leven, ga je toch je kanttekeningen plaatsen![]()
Ik zal er rekening meehouden bij een mogelijk nieuwe baan van mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
een nieuwe baan is best leuk, maar als het tenkoste gaat van je Fok!-leven, ga je toch je kanttekeningen plaatsen![]()
Gelukkig zag ik bij Bo^Rent ook Fok! op een scherm staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef Bjoro het volgende:
ook weer even on-line is
kijk eens op www.thuiswerken.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:37 schreef golfer het volgende:
Ik zal er rekening meehouden bij een mogelijk nieuwe baan van mij.![]()
en schimmel enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef DeTolk het volgende:
Gaat anders zo stinken he.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en schimmel enzoen hij moet weer 9 maanden de zolder op......
veel plezier......nou mis je wel een avondje prachtig voetbalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:59 schreef pascalheister het volgende:
zo de 1e training van badminton begint weer
laters
en..en...en...en issie al gevallen ??quote:
sorry ik loop deze keer ff doorquote:
als Rik zijn shampootjes maar droog blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |