ik weet het niet... beide ploegen zijn natuurlijk niet te vergelijken, maar wat Ajax deze twee wedstrijden liet zien tegen Kopenhagen, deed mij een beetje denken aan de playoff wedstrijden tegen Groningen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat een wedstrijd tegen een uitermate zwak Feyenoord niet zoveel zegt hoor. Ik betwijfel of FCG een kans had gehad
Nee dan moet jij zeggen: niet doen, zonde gek, je bent gestopt, blablablablaquote:
Teringrobie was nog op de Toekomst vandaag, die heeft vast nog een leuke pot gezien vanavondquote:
Ik heb net een dubbele troostwhisky ingeschonken voor mijzelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
De Bazijntjes zijn populair vanavond!
ik schenk net de tweede inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net een dubbele troostwhisky ingeschonken voor mijzelf.
Da's raar ... dat is hetzelfde nummer voor hete telefoonsexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Bel 0900-CLAU voor geestelijke bijstand.
mag je daar ook hijgen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
doet 't nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben al lief door je getroost op MSN.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef clauwheee het volgende:
* Againzender smijt een vat naat dndiekquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al lief door je getroost op MSN.
Nu nog even je tieten laten zien en ik ben zo weer over het rot-gevoel heen.![]()
Lekker hoor! Een vol vat met naatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender smijt een vat naat dndiek
Ja zeg, ik ben ook niet gek of blond!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Wat een troost trouwensNiet een 0800 (gratis nummer), maar gewoon een 0900-betaalnummer inzetten!
En geen MSNquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is plotseling Ajac.......eeeeeeeeeeh nee, zelfs daar niet voor ... never nooit niet!
De kapster dacht van wel tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben ook niet gek of blond! :D
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Hijgen, tieten. Alle kerels zijn ook hetzelfde![]()
Dank jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender smijt een vat naat dndiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |