Groningen Zuid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef Muhammad het volgende:
Maar in welk gedeelte van groningen is dit nu?
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Misschien handig om de foto's van de situatie te plaatsen, dan is het denk ik ook wat makkelijker om tips etc te geven
Ik neem aan dat je het nu over de foto's hebt en niet de huidige bewoners?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu over de foto's hebt en niet de huidige bewoners?
Op afstand is er met goede foto's een redelijk idee te geven over het hoe en wat (als het over electriciteit gaat)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..
Wil er graag met iemand heen die verstand heeft van elektriciteit en loodgieterswerk, maar die is helaas niet beschikbaar in onze omgeving.
ik had op z'n minst een groene keuken verwachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat een zwart witte keuken wordenWitte hoogglans keuken met zwarte tegeltjes, zwarte vloer, zwart blad. Poetsen zal ik!
Ze liep zondag wel een aantal keren naar de bar om een poster te halen. Volgens mij kan ze het al als behang gaan gebruiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Uiteraard wel een Buijs-poster in de slaapkamer voor Clau![]()
Ga weg man, heb er niet eentje gehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Ze liep zondag wel een aantal keren naar de bar om een poster te halen. Volgens mij kan ze het al als behang gaan gebruiken.
Vergeet het strijken niet, en de afwasmasjienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef Lois het volgende:
Die meterkast![]()
Daar kan je echt een avondje leuk mee computeren terwijl je patatjes in de frituur hebt en ook nog popcorn in de magnetron.
![]()
Ziet er goed uit Clau!
verstandige keuze Clau en Noocquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Wel zo veilig Lois![]()
We hebben genoeg mensen in de familie die veel kunnen, maar dit laten we fijn door iemand doen die het elke dag doet
Gefeliciteerd jongens!!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef Noca het volgende:
Sleutel is binnen![]()
Straks er weer heen en een paar foto's schieten van het compleet lege huis en dan door naar de bouwmarkten...volgende week keihard aan de slag, zal proberen elke dag wat foto's te plaatsen van de voortgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |