Je mot nog fotooows maken van je nieuwe meubeltjesquote:Op maandag 31 juli 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:Dude!
Euh...euh...popo...euhm, nee klopt
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Waar in groningen precies? welke gedeelte....
Ben je gek joh, hartstikke leuk is ut in Grunnquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Gefeliciteerd
Jammer dat het in Grunn is... Verder wel mooi huis!
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef clauwheee het volgende:
We zijn net wezen kijken
Het is nog steeds zooo leuk![]()
Aardige mensen ('Welkom in jullie nieuwe huis!') Doen nergens moeilijk over. We mogen nog zo vaak kijken als we willen. Echt prima.
Ik zag me er al helemaal zitten![]()
Jij was toch geen mod meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig worden![]()
Fijn dat die mensen zo hartelijk zijn. Dat is heel prettig, ook na de overdracht als je eens vragen hebt of zo.
Ja het is perfect voor ons. Gezellig, mooie buurt, het gevoel is goed, het huis ziet er voor een jaren 30 woning (op de electriciteit na) goed uit. Niet te groot en niet te klein. Precies wat we ook allemaal dachten toen we het huis kochten werd nu weer bevestigd. Wel lekker weer even hoor, er zijn enzo. Was na die tijd best bang dat het zou tegenvallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig worden![]()
Fijn dat die mensen zo hartelijk zijn. Dat is heel prettig, ook na de overdracht als je eens vragen hebt of zo.
Ach joh, geen mod meer zijn is zóó'n relatief begripquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch geen mod meer?
Nee, maar omdat je die tag nog steeds hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach joh, geen mod meer zijn is zóó'n relatief begrip![]()
Ja popolon, dat doen ze leuk hè? Steeds al die foto's!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Nice pics.
Die voordeur.quote:
Dat stukje grasquote:
golfer had al ooit eens in zo'n huis als dit gewoond, en ik was er ook meteen helemaal weg van toen ik er eenmaal eentje van binnen had gezien... de eerste die vrij kwam (wij huren) was zo ongelofelijk verwaarloosd en bijna in onbewoonbare staat achtergelaten, dat ik begon te twijfelen..quote:Ik had bij ons huis niet meteen die 'klik', mijn vrouw wel. Ik ben niet zo van de klikkerige.
Dan moeten ze nog ingescand wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
wegwerpcameraatje was ook teveel moeite?
En we hebben ook geen scannerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog ingescand worden
Dit wordt hopeloosquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef Noca het volgende:
Ow! Maar we hebben natuurlijk altijd de filmpjes nog!
filmpie 1 <<-- speciaal voor Bluezz het stukje gras
filmpie 2 <<-- de woonkamer en de keuken die eruit gaat
Rechter muisknop, opslaan als!
En nee, de kwaliteit is niet best...maar het is tenminste iets!!
Een FCU logo! Dat hadden jullie nou niet moeten doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook nog steeds hilarischDe tuin ligt pas voor volgens voorjaar in de planning, maar eens kijken of we daar het FC logo van kunnen maken
Dat wil ik hier ook welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon alles of gras maken of dat gras eruit en betegelen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef Marsepein het volgende:
Wat is dit voor een bazooka?
[afbeelding]
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Dus geen HR ketel, en ik vraag me af of dit mag.
Geen idee, maar als jij er niet moeilijk over doet doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Dus geen HR ketel, en ik vraag me af of dit mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |