quote:Goed onderhouden jaren 30 benedenwoning met diepe tuin op het oosten en een grote(9m2) en kleine (4m2) stenen berging, gelegen in de wijk Helpman.
Indeling: tochtportaal, hal, woonkamer (voormalig en suite) 3.35x4 en 3.35x4.4 totaal ca. 30m2 met erker, schouwen en openslaande deuren naar de tuin, dichte keuken, slaapkamer ca. 8m2 met inbouwkast, slaapkamer ca. 8m2 met openslaande deuren, toilet/douche combinatie.
Algemeen: In 2003 is de woning voorzien van een cv-installatie, een nieuw keukenblok en een toilet/douche combinatie. Op de vloer in de woonkamer, hal en keuken ligt laminaat.
Geweldigquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Is waar, voor je het weet is het zover, en nu hoeft er niks halsoverkop en kunnen we rustig meubels shoppen enzo
Nou het ging voornamelijk heel snelGisteravond werden we gebeld door onze makelaar dat ze een leuk huis wisten, of we vanochtend om 9 uur wilden gaan kijken. Ik kon dat niet regelen op m'n werk (laatste tijd erg druk en al vaker weg geweest voor huizen) maar Noca gelukkig wel. Hij en de makelaar waren heel enthousiast, en toen heeft onze makelaar met de verkopende makelaar geregeld dat ik, in mijn lunchpauze, na 10 anderen, ook nog mocht kijken (wij waren de eersten). Zij hadden toen na overleg met mij al wel een bod gedaan want ik vertrouw de heren volledig
Onze makelaar zei ook, dit is het voor jullie. Als je iets wilt moet je snel handelen. De verkopende makelaar had door dat we enthousiast waren (tja...) en heeft het toen van ons af laten hangen. Hij had 'sochtends 10 kijkers gehad, wij hadden als enige gelijk een concreet bod gedaan, en maandag was het plan, zouden er ook nog 12 kijkers komen. Hij heeft toen gezegd, als je dit en dat gaat bieden is het huis van jullie en hoeven die andere 12 niet meer te komen maandag. Wij wisten alledrie vantevoren wat we hadden afgesproken en wat redelijk was, en we hoefden maaar heeel weinig boven de VP te gaan zitten en het huis was van ons. Klaaaaar!!!!!!!!
![]()
![]()
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden voegt ook maar eenaan het topic toe!
Misschien is 1 oktober ook maar beter... hoef je niet in die tropische Nederlandse hitte te werken!
Yupquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Voor ons cadeau?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Om te helpen klussen en verhuizen! Wat lief zijn jullie ook!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
een paar opstap-punten nog even aangeven ..... met een half lege bus aankomen is ook geen gezicht natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
als je een uitnodiging krijgt moet je wel een cadeau meenemen natuurlijk !quote:
Eilanden bestuurt de bus en brengt iedereen weer thuis.....iedereen kan dus volop aan het bier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Volgende VBL-meet in Grun bij Noca en Clau!
Ik ben het best op de kleine ruimtequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een klein voetbalveldje
Weet niet? Wij zijn al wel sinds vorig jaar aan het zoeken en paar keer ergens mee bezig geweest maar niet dat we al iets gekocht hadden en het niet meer door gingquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:28 schreef bixister het volgende:
clauwhee & noca, gefeliciteerd!!! gek genoeg dacht ik dat jullie een half jaar geleden ofzo al iets gekocht hadden! ben ik helemaal in de war met iemand anders of is dat gewoon op 't laatst niet doorgegaan?
Je bent nog beter op de reservebankquote:
Heb je niet misquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning !! waar mag dit mooie stulpje staan ?![]()
Op het oog zie ik niet veel dingen die gedaan moeten worden behalve het nodige behang, schilderwerk en een andere vloer leggen
Of heb ik dat mis![]()
Mits de woning na de jaren 1970 is gebouwd of gerenoveerd dan loop je niet meer de kans op de oude kleuren (Groen, Rood, Grijs) aan bedrading.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb je niet mis
Dit mooie stulpje staat in Groningen, wijk Helpman.
Een punt is wel de elektriciteit. Zitten 2 groepen in op dit moment en er zal even naar de bedrading gekeken moeten worden. Maar buiten dat om is het voornamelijk het nodige schilderwerk en eventueel de vloer inderdaad.
Als jij foto's maakt van de huidige siuatie die hier plaatst en verteld wat je wilt veranderenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:25 schreef Noca het volgende:
Ik weet dat er nog redelijk ouderwets spul inzit, weet zo even niet van wanneer.
Maar ik denk dat we het sowieso gaan vervangen, een of twee extra groepen erbij en klaar.
Moet eerlijk bekennen dat ik er verder weinig van weet en dus geen idee heb hoeveel werk dit is.
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijvenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verkijk je niet op hoeveel werk daar nog in gaat zitten![]()
(Mensen vinden het zo vanzelfsprekend dat als ze een stekker in het stopcontact steken dat het betreffende apparaat dan werkt; of als je de schakelaar omzet dat je dan licht hebt in de desbetreffende ruimte)
Die deurklink laten we er lekker inzittenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Stroom zit er al en er loopt een afvoer langs, dat gaat dus ook weinig problemen geven. Moeten we die van de wasmachine dus op aan gaan sluiten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef Gompy58 het volgende:
Die wasmachine daar stallen is toch niet zo'n probleem ? Hebje natuurlijk wel 220 prik en een water aansluiting en afvoer nodig daar. Op zich lijkt me dat prima te realiseren, als je een klein beetje klusbudget hebt. Waarom zou je trouwens isoleren daar? OP zich ook prima te doen hoor, raggelwerk tegen de muur om gipsplaat op te schroeven en tussen gips en muur van dat glaswol spul.
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vindenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijven![]()
en wat die vanzelfsprekendheid betreft, die is nu ook op het nuchtere niveau gekomen. Ik zi enu stopcontacten etc en in gedachten zie ik de draadjes lopen![]()
Het is trouwens echt een leuk huis joh!. Dat tuintje met die extra bergingen gaan jullie ws nog zeer waarderen. Niets vervelenders dan niet weten waar je spullen prima kunt opbergen.
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Daar zou ik mij direct voor aanmelden. Stroomloze draden genoeg dat dan weer wel...quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
Bestaat dat dan nog nietquote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
weet je dat zeker ?quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef Noca het volgende:
Het liefst zou ik daar ook de wasmachine kwijt willen. Even iets op vinden dat het goed geïsoleerd is. Het duurt alleen nog allemaal zo lang..![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je dat zeker ?
niets beroerder dan met je volle wasmandje door de regen/kou weet ik nog van een vorige woning
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef clauwheee het volgende:
En you know, ik ben een bikkel, een paar regendruppels houden mij niet tegen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]dat was ik in alle consternatie gewoon vergeten, ging eigenlijk uit van mijn eiegn niet-bikkel gehalte en projecteerde dat op jullie ....waarvoor excuses
![]()
Wij hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouw project en waren niet door de loting heen gekomen en op een reservelijst geplaatst.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
En over jullie lange wachttijd: die tijd loopt echt wel vol.
nog een tipje....als je klaar bent met klussen (DE ultieme test voor je relatie) ga dan ff lekker op vakantie (als je nog dagen oven geld er hebt natuurlijk !).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Jullie hebben ook gelijk
En de komende tijd hebben we het allebei heel druk dus dan is het zover voor we er erg in hebben
Draadloze schakelaars wel; die kun je zo ergens opplakken en dan draadloos schakelenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Bestaat dat dan nog niet![]()
Volgens mij moet dat mbv eletromagnetische velden wel te realiseren zijn?
Ja maar dan is de voeding nog niet draadloos, zou wel een uitvinding zijn toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze schakelaars wel; die kun je zo ergens opplakken en dan draadloos schakelen; ontvanger zit dan in of op de centraaldoos of het apparaat..
Maar draadloze stroom en opplakbare wandcontaclozen bestaan opzich niet![]()
![]()
Dat is al nagenoeg bijna hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
We hebben bericht gehad dat we 29 september de sleutel krijgen in plaats van 1 oktober. Dat valt op een zondag en ze hebben het naar voren gehaald zodat we voor het weekend nog kunnen beginnen
Klinkt toch al veeeeel dichterbij, 29 september???![]()
Mens dat is al over een paar nachtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
We hebben bericht gehad dat we 29 september de sleutel krijgen in plaats van 1 oktober. Dat valt op een zondag en ze hebben het naar voren gehaald zodat we voor het weekend nog kunnen beginnen
Klinkt toch al veeeeel dichterbij, 29 september???![]()
Ligt er helemaal aan wat je nu allemaal wilt laten veranderen en wat de huidige situatie isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Noca het volgende:
Iemand trouwens een idee wat het kost om 2 groepen bij te plaatsen of misschien zelfs een nieuwe meterkast te plaatsen met 6 groepen ofzo? Niet echt iets wat ik zelf ga doen, dus ben benieuwd wat dat ongeveer gaat kosten voordat ik daadwerkelijk prijzen op ga vragen
Alle meubels?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:33 schreef clauwheee het volgende:
Vanmiddag hebben we alle meubels besteld
We zitten al over de helft van het wachten![]()
Om de hoek bij de westerhaven ergens toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:46 schreef clauwheee het volgende:
Dude je dacht aan onsWaar dacht je dat zo ongeveer dan?
Een bank. Twee stoelen. Salontafeltjes. Eethoek. Dressoir. Dat was het geloof ik
Ow, en zo rond de 150 ongeveer
Ooow ja! Dat klopt. Boven Baby Pander, schuin tegenover de Mcquote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om de hoek bij de westerhaven ergens toch?
150 euro voor al die meubelen???![]()
![]()
Zeg Clau, wat voor soort meubelen hebben jullie dan gekocht, maak ons eens lekker![]()
We hebben ook nog slaapkamers Yeahinhoquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Cool. Gaan jullie ook nog ergens slapen, of gewoon op de bank in de huiskamer?
En dat misvormde grasveldje kan echt niet. Maar er valt wel een mooi tuintje van te maken
.
Noca zei dat ie goed was op de kleine ruimte, dus dat grasstukje is perfect voor hemquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Cool. Gaan jullie ook nog ergens slapen, of gewoon op de bank in de huiskamer?
En dat misvormde grasveldje kan echt niet. Maar er valt wel een mooi tuintje van te maken
.
Vraag het dan niet!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:01 schreef Yeahinho het volgende:
Goed op de kleine ruimte? Zeg hou die slaapkamergeheimen bij je.
Klinkt hééél leukquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ooow ja! Dat klopt. Boven Baby Pander, schuin tegenover de Mc
Ja man, koopie!Ik dacht dat ie het huis bedoelde
Een driezitsbank in een nieuwe donkerantraciet kleur, bijpassende stoelen, teakhouten meubels en een heule mooie groen-kleurige eetkamerstoelenZal tzt fotootjes proberen te zoeken
Nu heb ik toch wel erg behoefte aan foto'squote:Op zondag 9 juli 2006 01:18 schreef clauwheee het volgende:
We waren het over alles snel eens, ook over de eetkamerstoelenIk heb een groentik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |