Weet niet? Wij zijn al wel sinds vorig jaar aan het zoeken en paar keer ergens mee bezig geweest maar niet dat we al iets gekocht hadden en het niet meer door gingquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:28 schreef bixister het volgende:
clauwhee & noca, gefeliciteerd!!! gek genoeg dacht ik dat jullie een half jaar geleden ofzo al iets gekocht hadden! ben ik helemaal in de war met iemand anders of is dat gewoon op 't laatst niet doorgegaan?
Je bent nog beter op de reservebankquote:
Heb je niet misquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning !! waar mag dit mooie stulpje staan ?![]()
Op het oog zie ik niet veel dingen die gedaan moeten worden behalve het nodige behang, schilderwerk en een andere vloer leggen
Of heb ik dat mis![]()
Mits de woning na de jaren 1970 is gebouwd of gerenoveerd dan loop je niet meer de kans op de oude kleuren (Groen, Rood, Grijs) aan bedrading.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb je niet mis
Dit mooie stulpje staat in Groningen, wijk Helpman.
Een punt is wel de elektriciteit. Zitten 2 groepen in op dit moment en er zal even naar de bedrading gekeken moeten worden. Maar buiten dat om is het voornamelijk het nodige schilderwerk en eventueel de vloer inderdaad.
Als jij foto's maakt van de huidige siuatie die hier plaatst en verteld wat je wilt veranderenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:25 schreef Noca het volgende:
Ik weet dat er nog redelijk ouderwets spul inzit, weet zo even niet van wanneer.
Maar ik denk dat we het sowieso gaan vervangen, een of twee extra groepen erbij en klaar.
Moet eerlijk bekennen dat ik er verder weinig van weet en dus geen idee heb hoeveel werk dit is.
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijvenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verkijk je niet op hoeveel werk daar nog in gaat zitten![]()
(Mensen vinden het zo vanzelfsprekend dat als ze een stekker in het stopcontact steken dat het betreffende apparaat dan werkt; of als je de schakelaar omzet dat je dan licht hebt in de desbetreffende ruimte)
Die deurklink laten we er lekker inzittenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Stroom zit er al en er loopt een afvoer langs, dat gaat dus ook weinig problemen geven. Moeten we die van de wasmachine dus op aan gaan sluiten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef Gompy58 het volgende:
Die wasmachine daar stallen is toch niet zo'n probleem ? Hebje natuurlijk wel 220 prik en een water aansluiting en afvoer nodig daar. Op zich lijkt me dat prima te realiseren, als je een klein beetje klusbudget hebt. Waarom zou je trouwens isoleren daar? OP zich ook prima te doen hoor, raggelwerk tegen de muur om gipsplaat op te schroeven en tussen gips en muur van dat glaswol spul.
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vindenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijven![]()
en wat die vanzelfsprekendheid betreft, die is nu ook op het nuchtere niveau gekomen. Ik zi enu stopcontacten etc en in gedachten zie ik de draadjes lopen![]()
Het is trouwens echt een leuk huis joh!. Dat tuintje met die extra bergingen gaan jullie ws nog zeer waarderen. Niets vervelenders dan niet weten waar je spullen prima kunt opbergen.
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Daar zou ik mij direct voor aanmelden. Stroomloze draden genoeg dat dan weer wel...quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
Bestaat dat dan nog nietquote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
weet je dat zeker ?quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef Noca het volgende:
Het liefst zou ik daar ook de wasmachine kwijt willen. Even iets op vinden dat het goed geïsoleerd is. Het duurt alleen nog allemaal zo lang..![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je dat zeker ?
niets beroerder dan met je volle wasmandje door de regen/kou weet ik nog van een vorige woning
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef clauwheee het volgende:
En you know, ik ben een bikkel, een paar regendruppels houden mij niet tegen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]dat was ik in alle consternatie gewoon vergeten, ging eigenlijk uit van mijn eiegn niet-bikkel gehalte en projecteerde dat op jullie ....waarvoor excuses
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |