Wel op zoek, maar op dit moment niks lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
wel druk bezig met solliciteren???
quote:Hartelijk dank voor het plezierige gesprek van vanmiddag.
Met genoegen kunnen wij u bevestigen, dat uw gegevens met een positief advies deze week worden aangeboden aan onze opdrachtgever.
Indien u wordt uitgenodigd, verzoeken wij u om dit aan ons te laten weten. Veelal kunnen wij kandidaten op de hoogte brengen van de actualiteiten m.b.t. de vacature en zo mogelijk nog wat praktische tips geven, waarmee uw kansen groter worden.
Voor nu wensen wij u veel succes toe tijdens het verdere verloop van uw sollicitatie!
Als die hunter fokker is, kan je het nu wel schudden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Mail van de headhunter:
[..]
Wat een formeel gedoe.![]()
Ik schat in dat die man nog nooit van fok! heeft gehoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef Beschouw het volgende:
Als die hunter fokker is, kan je het nu wel schudden.![]()
Dacht al dat je iets mankeerde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
Vlak voor het gaan slapen eindelijk verbinding
O, zo'n jong knulletje dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schat in dat die man nog nooit van fok! heeft gehoord.
Lijkt mij er niet het type voor. Kaal, grijs mannetje van jouw leeftijd.
En jij wacht niet op de tandarts?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Maar goed, straks nog iets veel spannenders dan headhunters of mogelijke nieuwe banen:
om 1 uur wacht de tandarts op mij.![]()
Liever niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |