* Eilanden is werkzaam in Marketing dus ik begrijp je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
Dat is waar, maar ik vind dit wel meevallen, uiteindelijk heb je een mooie kamer in het centrum van de stad.
Dit alles zeg ik trouwens ook alleen maar, omdat ik ervoor betaalt krijg.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van gesprek met headhunter.
Gauw pakkie weer uitgedaan.
Gesprek ging goed. Hij gaat mij voordragen bij zijn opdrachtgever.
Nu dus maar afwachten of ze zo'n ouwe knar ook willen hebben daar.
En wat is het verschil met als je normaal thuis bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef rubbereend het volgende:avond
tis erg wennen thuis......... ik heb de hele tijd al zin in bier; wil alles op de grond flikkeren en pissen in de struiken.......
ze ruiken gewoon dat je een ajacied bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef VoreG het volgende:
De hele dag wezen promoten in Eindhoven, ik dacht dat Brabant zo gezellig en gemoedelijk was, mensen durfden je niet eens aan te spreken of dingen aan je te vragen. In Delft werd je echt bestookt met vragen enz.
Wel leuk werk
ja ik ik lust thuis geen bierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En wat is het verschil met als je normaal thuis bent
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Schiet niet op hier met de nieuwe masscotte...
Dan ga je toch aan de sterke drankquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze ruiken gewoon dat je een ajacied bent
Ikke nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef DeTolk het volgende:
Hoop sollicitatieperikelen weer, golfer, Clau, ikke, en nog wel een paar denk ik???
Hij/zij wacht op de start van de Serie A natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Schiet niet op hier met de nieuwe masscotte...
Ik hoop het niet voor huize DDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij/zij wacht op de start van de Serie A natuurlijk.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef DeTolk het volgende:
Hoop sollicitatieperikelen weer, golfer, Clau, ikke, en nog wel een paar denk ik???
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Sien!
Noca en clauwheee hebben een huis gekocht!
Yep super.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef golfer het volgende:
Hey Digger!
Hebben jullie een lekkere vakantie gehad?
Het is inderdaad een vreselijk lelijk gebouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:29 schreef pascalheister het volgende:
Iemand nog Nova gezien zaterdag, kwam dus de nominatie langs van lelijkste gebouw van Nederland (Nieuwe school in Doetinchem)
met recht lelijk.![]()
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4565
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Yep super.
Veel gezwommen, veel wijn geproefd en gekocht (De uitlaatpijpen van de auto sleepten bijna over de weg zo laag lag ie op de terugweg) en gewoon lekker gerelaxed.
Wel op zoek, maar op dit moment niks lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
wel druk bezig met solliciteren???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |