als ik de lowlands foto's doorgestuurd krijg zal ik eens wat postenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef pascalheister het volgende:
Festival foto's
eend waar bleef jij nou met het badderen?
onderweg is voor mond-op-mond-reincarnatiequote:
reincarnatie? mond op mond?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg is voor mond-op-mond-reincarnatie
de tandarts jou ook overleefd?quote:
Ik hoop het voor hem, zodat ie z'n vette rekening weer kan bijschrijven op z'n bankrekening.quote:
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?quote:
Ie!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?
Zit vanavond in 425, daarna ff bieren in rotjeknor?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
reincarnatie? mond op mond?
Is dat weer wat nieuws Bjoro?
Nee hoor, ik mag en kan gewoon alles eten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond aardappelpuree met tot snot gekookte rode kool en een ei op het menu met vla toe?
Si, heb R. ook al gesprokenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Zit vanavond in 425, daarna ff bieren in rotjeknor?
Topquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Si, heb R. ook al gesproken
ik ben er alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is naar Amsterdam
nooit gezien icmquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
reincarnatie? mond op mond?
Is dat weer wat nieuws Bjoro?
De Daila Lamaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk naar een Mongools restaurant...
wat krijg je daar te eten
Die komt toch uit Tibetquote:
Zon?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk naar een Mongools restaurant...
wat krijg je daar te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |