het ziet er mooi uit maar wel ondiepquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:38 schreef Suuz_ het volgende:
dat zwembad ziet er echt tof uit trouwens
De trap naar beneden naar de dagboekkamer en die naar boven gaat nergens heen. Misschien voor een volgende BB waar misschien een extra etage bij wordt gebouwd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Waar gaat die trap eigenlijk naar toe?
Er wordt door BB bewéérd dat die trap naar boven puur voor de sier is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Naar een schatkamer met 10 maagdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Dat heb ik dan gemist. Okee, dan moet hij het maar aanleggen met Hildequote:
dakterras misschien...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door BB bewéérd dat die trap naar boven puur voor de sier is.
Maar je weet het maar nooit..
dream onquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef eborn het volgende:
Volgens mij gaat die trap naar een geheime SM kamer...
OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.quote:
nee das waar en het water is koud dus om lekker in het nat te zitten zou ik eerder de jacuzzi opzoekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
het ziet er mooi uit maar wel ondiep
ze kunnen geen banen trekken ofzo![]()
Die weten het best wat goeie sex is, Gertquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.![]()
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Het begint op te vallen dat mijn hand na enige tijd uit zichzelf naar de volumeknop gaat, zodra Janine in beeld (en dús te horen) is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef Debbus het volgende:
Het valt me op dat in de kamer waarin Janine aan het woord is, elke 5 minuten iemand wegloopt...
Het zou me nix verbazen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Ervaring? Vertel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die weten het best wat goeie sex is, Gert
Ik wel. helemaal wel toen het hier 35 graden wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef mazaru het volgende:
Zo'n zwembad zou ik nog niet gratis willen hebben
Fuck de SC!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Ervaring? Vertel.![]()
In de SC uiteraard.
quote:
Waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijk
Vervelend... nah dat niet. Waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijk
Precies, anders worden je berichten abgeführtquote:
Weet ik niet. De dingen die ze zegt en vooral hoe ze vaak verveeld zit rond te kijken. De spontaniteit straalt er niet vanaf. Ze lijkt me een beetje een zeikerd.quote:
Nuecken in de SC, flugel?quote:
Rascist, zeker omdat er een Turk in heeft gezeten....quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef mazaru het volgende:
Zo'n zwembad zou ik nog niet gratis willen hebben
Ze zegt niet veel maar is ook niet irritantquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Marcia maakt wel kans de nieuwe Sandy te worden... en dus ongemerkt door te sluipen naar de finale en te winnen.
Precies. Net Sandy dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zegt niet veel maar is ook niet irritantdus dat is wel veilig
Dat is dan weer minder. Na een kwartier de Lama's wordt het wat mij betreft zéér vermoeiend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef Kinga het volgende:
Ah Semih vindt De Lama's leuk.
My kind of guy!
*en* lekker om naar te kijken.quote:
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder. Na een kwartier de Lama's wordt het wat mij betreft zéér vermoeiend.
Denk het!quote:
Als je dat soort berichten niet meer kunt posten hier, dan wordt het wel een beetje een dictatuur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dit is SC toch?
Of is SC en commentaren niet te scheiden en was het een debiel idee om ze uberhaupt te scheiden?![]()
Ontopic: Valt me op dat Milica ondanks plastische chirurgie nog steeds geen lekker ding is. Neem dan een voorbeeld aan Chelsea Clinton.
Om winterdepressies tegen te gaan dus kunnen ze toch licht krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!![]()
On topic: Dat licht boven het zwembad ziet er behoorlijk echt uit...
Is De Lama's humorquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor!![]()
Het was geen vraag. Althans, het was een rethorische vraag wat eigenlijk dus geen vraag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Stereo, als je uitleg wilt => FAQ lezen, als het niet duidelijk is vragen stellen in het FB topic. Maar NIET hier.
Hier moeten we nog wel even wat aan doen Scanman, want we zijn het roerend eens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
En ik vind Milica wel een heel prettig ogende dame trouwens.
ze hebben geen alcohol hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben weer alcohol? Ik dacht dat er nog een noodrantsoen gaande was?
Water in wijnglas ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben weer alcohol? Ik dacht dat er nog een noodrantsoen gaande was?
Hij doet me steeds een beetje aan Danny (van Fok) denken, althans, op de foto's die ik van hem heb gezien.quote:
Ik hoop het, anders wordt het een compleet homo huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk dat dit broers zijn...
[afbeelding]
Ok, ik keek al een beetje raar opquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, ik keek al een beetje raar op
Ach, is wel eens prettig om het een keer eens te zijn. Er zullen wel andere figuren inzitten waar we het volkomen mee oneens zijn gok ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier moeten we nog wel even wat aan doen Scanman, want we zijn het roerend eens.![]()
[afbeelding]
elke maandagavond live uitzendingen (alleen morgen niet geloof ik)quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Kleihe het volgende:
Wanneer zijn de live uitzendingen, en zijn die elke week?
Kan er niks over vinden op site talpa.
Dat idee had ik al, maar het werd hier zo serieus gebracht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, dat hele verhaal dat Milica vanalles heeft laten verbouwen, dat is flauwekul, dat was als grapje bedoeld toen ze dat zei.
Zo ver hoef je ook niet te zoeken: FAQ, Policy en Streamsquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Kleihe het volgende:
Wanneer zijn de live uitzendingen, en zijn die elke week?
Kan er niks over vinden op site talpa.
Staat zelfs op de BB Blogquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, maar het werd hier zo serieus gebracht.
Maar sommige fokkers begrijpen wel vaker niet dat iets als grapje is bedoeld.
Een beetje de ondeugende bibliothekaresse look zeg maarquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Die bril maakt haar wel een stuk lekkerder.... dat wel.
Info klopt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo ver hoef je ook niet te zoeken: FAQ, Policy en Streams
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Taz10 het volgende:
en de barbies discusseren tussen iedereen gewoon met elkaar![]()
[afbeelding]
ze zijn dom.. dus neequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzo
Oef.quote:
Jij ging toch voor Viola Holt... uhhhh, ik bedoel Hilde......quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Die laat je echt alle hoeken van het bed zien en neemt tussendoor nog een paar jointjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje de ondeugende bibliothekaresse look zeg maar![]()
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies denkt dat het 2uur 's nachts is
Ze lijkt me een akelig meisje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze lijkt me een akelig meisje.
Drie uur uit de pas in drie dagen.. vind het niet echt schokkend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bent![]()
Ze kijkt stiekem uit haar ogen, heeft iets heel berekenends over zich. Nergens op gebaseerdquote:
Denk het ook, anders slapen ze tot 2 en hebben ze niks om uit te zenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens net als vorig jaar dat na een week of 2 BB de haan weer gaat gebruiken om toch het dag/nacht ritme enigzins op peil te houden
opzich niet.. maar toch is is 2 uur wel nacht zegmaar terwijl ze nog echt actief zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie uur uit de pas in drie dagen.. vind het niet echt schokkend.
Misschien dat ze het gewoon niet over TV mogen hebben. Algemene regel omdat ze anders toch weer over het programma gaan praten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
Waarom denken ze nou toch steeds dat ze niet de naam avn andere programma's of van BN'ers mogen noemen? Dat is me de afgelopen dagen al een aantal maal opgevallen...
Wil iemand het streamen overnemen?
wie kon precies volgen waar ze het even over hadden ??quote:
Als je Janine even achter 'irritant' zet, dan ben ik het aardig met je eens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef superhero87 het volgende:
Leuk: Janine, Semih, Jeroen, Tijn, Marlies, Milica, Micheline
Gewoon: Marcel, Egbert, Rik, Hilde
Saai: Marcia
Dom: Sabrina, Monique
Irritant: Etienne
Ik hoorde haar zeggen "ik vind hem wel een schatje hoor, maar meer niet"quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij vroeg Marlies aan Tijn of ie haar leuk vindt waarop hij jullie antwoordde.
Misschien keekkie naar r tieten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij vroeg Marlies aan Tijn of ie haar leuk vindt waarop hij 'jullie vind ik leuk' antwoordde.
Het zou kunnen, maar misschien heeft Marlies ook wel een verrassing in petto.quote:
Ik dacht dat ze de ovenklok gebruikten of wat dan ook. Vanmiddag wisten ze wel precies hoe laat het wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bent![]()
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen "ik vind hem wel een schatje hoor, maar meer niet"
Second that.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Janine even achter 'irritant' zet, dan ben ik het aardig met je eens.
Die liep toen 1 uur achter, het was 14.00 uur toen en daarop stond 13.00 uurquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de ovenklok gebruikten of wat dan ook. Vanmiddag wisten ze wel precies hoe laat het was
Dus Tijn wil weten hoe Marlies over Jeroen denkt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.![]()
Daar sta ik ook niet negatief tegenover.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar misschien heeft Marlies ook wel een verrassing in petto.
[afbeelding]
ahhh naar Jeroen dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.![]()
En wtf doet uberhaupt een klok in dat huis? dit seizoen is toch klokkenloos? zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erinquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die liep toen 1 uur achter, het was 14.00 uur toen en daarop stond 13.00 uur
Maar die was later uit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn wil weten hoe Marlies over Jeroen denkt?
Ah, ik dacht dat ik ze zogenaamd kennis hoorde maken, vandaar. Ik werd al bang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef Kinga het volgende:
Ruby, ze gaan sporten.
Ja, alsof ze de sportschool binnen kwamen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik ze zogenaamd kennis hoorde maken, vandaar. Ik werd al bang.
En wat dan nog? Wat is de toegevoegde waarde als ze geen klok hebben of als ze geen toegang hebben tot luxe tuinartikelen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
En wtf doet uberhaupt een klok in dat huis? dit seizoen is toch klokkenloos? zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erin
jah mooie cap!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
De drie lekkerste dames naast elkaar
[afbeelding]
hahaha zou me niets verbazenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erin
Ik ben het er niet mee eens dat je foto's gaat zitten bewerken eigenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
Deze zusjes verdienen een zuurstokfiltertje.
[afbeelding]
Kleurtjes enhancen is iets anders dan nieuwe dingen erin shoppenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat je foto's gaat zitten bewerken eigenlijk.
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker om half 12 's avonds BBB-training doen.
Mijn beste vriendin verklaart me al voor gek als ik van 21:00 -22:00 uur ga bodypumpen![]()
Ze hebben echt geen besef van tijd![]()
Die verdienen helemaal niksquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
Deze zusjes verdienen een zuurstokfiltertje.
[afbeelding]
Huh? Wtf? Echt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verméld het netjes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Smaken ze Scan? De baco's?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.
nou ik wordt altijd wat actiever na het sporten.... Het is gewoon heerlijk... zeker als je de volgende dag spierpijn heb in je buik en benen..... heeeeeerlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.
Als jij Herman Finkers met anorexia een mooi lichaam vindt hebben.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HeejHeejquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat is waar ja. Het was ook wel enigszins zichtbaar trouwensquote:
Zo off-topic, maar....PICS!! Bepalen wij wel of het klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, maar heb nog steeds een perfect lichaam.
Ja, dat is waar. Spierpijn is lekker...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik wordt altijd wat actiever na het sporten.... Het is gewoon heerlijk... zeker als je de volgende dag spierpijn heb in je buik en benen..... heeeeeerlijk
Dit jaar de blote voeten, vorig jaar liep iedereen in dustersquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen loopt daar op blote voeten. Nouja niets mis mee, maar opvallend dat echt íedereen dat doet.
Deprimerend typje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
Marcia kijkt altijd sip. Zelfs tijdens een workout.
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
daar lijkt ze zeker wel opquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
En die rooie doet me denken aan Plien, van Bianca.
[afbeelding]
De linker dus.
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, sjurl! Kon er al niet opkomen aan wie ze me deed denken.![]()
Mooiquote:
Leuke cap!quote:
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.quote:
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
De dames zullen wel zweten nu, dus....
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geluid AAN hebt staan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Ja maar dat zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Dwangneurose.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Zo vaak dat ik denk 'Waar zit ik eigenlijk naar te kijken' .... en toch blijven kijken.
Voer voor psychologen dit
Pfff.. ieder jaar weer....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?
1- Moniquequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Weg ermee!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik ook en volgens mij iedereen. Zij willen volgens mij nog koste wat het kost niet douchen omdat dat allemaal nog onwennig is. Volgens mij moet je gewoon de eerste dag daar gaan staan, douchen, en dan ben je van je gene af.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.![]()
Dus je vrouw geniet van andere mannen die ergens in 1 of ander huis in de zwembroek onder de douche staan, en ze heeft jou, met je perfecte lichaam. Ik bedoel het niet raar, ik vind het wel vreemd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. ieder jaar weer....
Nog 1 keer dan: Ja, die zit mee te kijken en geniet wel van de blote mannen onder de douche... en mijn dochter volgt het ook heel intensief. Tevreden?
Vraag je het ook nog aan alle anderen?
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
Milica gaat er vandoor.
Die gaat zich natuurlijk buiten het bereik van een stream even lekker afsoppen.![]()
Wel zijn heel kinky joh... Partnerruilavonden enzo... Heerlijk. Dikke pret hier in huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus je vrouw geniet van andere mannen die ergens in 1 of ander huis in de zwembroek onder de douche staan, en ze heeft jou, met je perfecte lichaam. Ik bedoel het niet raar, ik vind het wel vreemd.
Volgens mij zit er bij de zusjes ook nog best wel wat zeer over vroeger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef schatje het volgende:
Monique was dan ook al vroeg moeder met die zoon van 15 jaar. Toen ze 20 jaar was.
hehehehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel zijn heel kinky joh... Partnerruilavonden enzo... Heerlijk. Dikke pret hier in huis.
Zie de smiley jongen, zie het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BBquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BB
Ja pleurt op! en jou site is ook kutquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja mensen in mijn omgeving vinden ook dat het raar is dat ik BB kijk als 26 jarige hetro-man... die vinden het maar wat voor homo's en vrouwen... denk je dat ik me er ene reet van aantrek? Ik heb zoiets van... dat maakt iedereen zelf uit... maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het ietwat sneue karakter van: een BB-deelneemster met de camera willen volgen als ze zich gaat douchen. Vandaar die smiley.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |