Die liep toen 1 uur achter, het was 14.00 uur toen en daarop stond 13.00 uurquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de ovenklok gebruikten of wat dan ook. Vanmiddag wisten ze wel precies hoe laat het was
Dus Tijn wil weten hoe Marlies over Jeroen denkt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.![]()
Daar sta ik ook niet negatief tegenover.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar misschien heeft Marlies ook wel een verrassing in petto.
[afbeelding]
ahhh naar Jeroen dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.![]()
En wtf doet uberhaupt een klok in dat huis? dit seizoen is toch klokkenloos? zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erinquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die liep toen 1 uur achter, het was 14.00 uur toen en daarop stond 13.00 uur
Maar die was later uit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn wil weten hoe Marlies over Jeroen denkt?
Ah, ik dacht dat ik ze zogenaamd kennis hoorde maken, vandaar. Ik werd al bang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef Kinga het volgende:
Ruby, ze gaan sporten.
Ja, alsof ze de sportschool binnen kwamen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ik ze zogenaamd kennis hoorde maken, vandaar. Ik werd al bang.
En wat dan nog? Wat is de toegevoegde waarde als ze geen klok hebben of als ze geen toegang hebben tot luxe tuinartikelen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
En wtf doet uberhaupt een klok in dat huis? dit seizoen is toch klokkenloos? zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erin
jah mooie cap!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
De drie lekkerste dames naast elkaar
[afbeelding]
hahaha zou me niets verbazenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
zou je net zien dat er dalijk ineens een deur opengaat met een 5-sterren tuin, met wildwaterbaan en golfslagbad erin
Ik ben het er niet mee eens dat je foto's gaat zitten bewerken eigenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
Deze zusjes verdienen een zuurstokfiltertje.
[afbeelding]
Kleurtjes enhancen is iets anders dan nieuwe dingen erin shoppenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat je foto's gaat zitten bewerken eigenlijk.
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker om half 12 's avonds BBB-training doen.
Mijn beste vriendin verklaart me al voor gek als ik van 21:00 -22:00 uur ga bodypumpen![]()
Ze hebben echt geen besef van tijd![]()
Die verdienen helemaal niksquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
Deze zusjes verdienen een zuurstokfiltertje.
[afbeelding]
Huh? Wtf? Echt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verméld het netjes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Smaken ze Scan? De baco's?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.
nou ik wordt altijd wat actiever na het sporten.... Het is gewoon heerlijk... zeker als je de volgende dag spierpijn heb in je buik en benen..... heeeeeerlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben 42, doe niets aan sport en fitness enzo... maar heb nog steeds een perfect lichaam. Dus waar die jonge meiden de noodzaak zien van dit soort activiteiten is mij een raadsel.
Als jij Herman Finkers met anorexia een mooi lichaam vindt hebben.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HeejHeejquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |