Info klopt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo ver hoef je ook niet te zoeken: FAQ, Policy en Streams
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Taz10 het volgende:
en de barbies discusseren tussen iedereen gewoon met elkaar![]()
[afbeelding]
ze zijn dom.. dus neequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzo
Oef.quote:
Jij ging toch voor Viola Holt... uhhhh, ik bedoel Hilde......quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Die laat je echt alle hoeken van het bed zien en neemt tussendoor nog een paar jointjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje de ondeugende bibliothekaresse look zeg maar![]()
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies denkt dat het 2uur 's nachts is
Ze lijkt me een akelig meisje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze lijkt me een akelig meisje.
Drie uur uit de pas in drie dagen.. vind het niet echt schokkend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bent![]()
Ze kijkt stiekem uit haar ogen, heeft iets heel berekenends over zich. Nergens op gebaseerdquote:
Denk het ook, anders slapen ze tot 2 en hebben ze niks om uit te zenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens net als vorig jaar dat na een week of 2 BB de haan weer gaat gebruiken om toch het dag/nacht ritme enigzins op peil te houden
opzich niet.. maar toch is is 2 uur wel nacht zegmaar terwijl ze nog echt actief zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie uur uit de pas in drie dagen.. vind het niet echt schokkend.
Misschien dat ze het gewoon niet over TV mogen hebben. Algemene regel omdat ze anders toch weer over het programma gaan praten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
Waarom denken ze nou toch steeds dat ze niet de naam avn andere programma's of van BN'ers mogen noemen? Dat is me de afgelopen dagen al een aantal maal opgevallen...
Wil iemand het streamen overnemen?
wie kon precies volgen waar ze het even over hadden ??quote:
Als je Janine even achter 'irritant' zet, dan ben ik het aardig met je eens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef superhero87 het volgende:
Leuk: Janine, Semih, Jeroen, Tijn, Marlies, Milica, Micheline
Gewoon: Marcel, Egbert, Rik, Hilde
Saai: Marcia
Dom: Sabrina, Monique
Irritant: Etienne
Ik hoorde haar zeggen "ik vind hem wel een schatje hoor, maar meer niet"quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij vroeg Marlies aan Tijn of ie haar leuk vindt waarop hij jullie antwoordde.
Misschien keekkie naar r tieten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij vroeg Marlies aan Tijn of ie haar leuk vindt waarop hij 'jullie vind ik leuk' antwoordde.
Het zou kunnen, maar misschien heeft Marlies ook wel een verrassing in petto.quote:
Ik dacht dat ze de ovenklok gebruikten of wat dan ook. Vanmiddag wisten ze wel precies hoe laat het wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bent![]()
Hij was duidelijk aan het vissen naar haar gevoelens richting Jeroen. Aandoenlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen "ik vind hem wel een schatje hoor, maar meer niet"
Second that.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Janine even achter 'irritant' zet, dan ben ik het aardig met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |