Info klopt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo ver hoef je ook niet te zoeken: FAQ, Policy en Streams
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Taz10 het volgende:
en de barbies discusseren tussen iedereen gewoon met elkaar![]()
[afbeelding]
ze zijn dom.. dus neequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zouden ze zelf door hebben dat dat niet slim is qua populariteit enzo
Oef.quote:
Jij ging toch voor Viola Holt... uhhhh, ik bedoel Hilde......quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Die laat je echt alle hoeken van het bed zien en neemt tussendoor nog een paar jointjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje de ondeugende bibliothekaresse look zeg maar![]()
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies denkt dat het 2uur 's nachts is
Ze lijkt me een akelig meisje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft opeens een beetje een zeikstemmetje trouwens
Daar gaat mijn favoriet.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze lijkt me een akelig meisje.
Drie uur uit de pas in drie dagen.. vind het niet echt schokkend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
echt erg dat je zo snel je ritme kwijt bent![]()
Ze kijkt stiekem uit haar ogen, heeft iets heel berekenends over zich. Nergens op gebaseerdquote:
Denk het ook, anders slapen ze tot 2 en hebben ze niks om uit te zenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens net als vorig jaar dat na een week of 2 BB de haan weer gaat gebruiken om toch het dag/nacht ritme enigzins op peil te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |