Het was geen vraag. Althans, het was een rethorische vraag wat eigenlijk dus geen vraag is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Stereo, als je uitleg wilt => FAQ lezen, als het niet duidelijk is vragen stellen in het FB topic. Maar NIET hier.
Hier moeten we nog wel even wat aan doen Scanman, want we zijn het roerend eens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
En ik vind Milica wel een heel prettig ogende dame trouwens.
ze hebben geen alcohol hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben weer alcohol? Ik dacht dat er nog een noodrantsoen gaande was?
Water in wijnglas ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben weer alcohol? Ik dacht dat er nog een noodrantsoen gaande was?
Hij doet me steeds een beetje aan Danny (van Fok) denken, althans, op de foto's die ik van hem heb gezien.quote:
Ik hoop het, anders wordt het een compleet homo huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk dat dit broers zijn...
[afbeelding]
Ok, ik keek al een beetje raar opquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, ik keek al een beetje raar op
Ach, is wel eens prettig om het een keer eens te zijn. Er zullen wel andere figuren inzitten waar we het volkomen mee oneens zijn gok ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier moeten we nog wel even wat aan doen Scanman, want we zijn het roerend eens.![]()
[afbeelding]
elke maandagavond live uitzendingen (alleen morgen niet geloof ik)quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Kleihe het volgende:
Wanneer zijn de live uitzendingen, en zijn die elke week?
Kan er niks over vinden op site talpa.
Dat idee had ik al, maar het werd hier zo serieus gebracht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, dat hele verhaal dat Milica vanalles heeft laten verbouwen, dat is flauwekul, dat was als grapje bedoeld toen ze dat zei.
Zo ver hoef je ook niet te zoeken: FAQ, Policy en Streamsquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Kleihe het volgende:
Wanneer zijn de live uitzendingen, en zijn die elke week?
Kan er niks over vinden op site talpa.
Staat zelfs op de BB Blogquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al, maar het werd hier zo serieus gebracht.
Maar sommige fokkers begrijpen wel vaker niet dat iets als grapje is bedoeld.
Een beetje de ondeugende bibliothekaresse look zeg maarquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Die bril maakt haar wel een stuk lekkerder.... dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |