het ziet er mooi uit maar wel ondiepquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:38 schreef Suuz_ het volgende:
dat zwembad ziet er echt tof uit trouwens
De trap naar beneden naar de dagboekkamer en die naar boven gaat nergens heen. Misschien voor een volgende BB waar misschien een extra etage bij wordt gebouwd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Waar gaat die trap eigenlijk naar toe?
Er wordt door BB bewéérd dat die trap naar boven puur voor de sier is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Naar een schatkamer met 10 maagdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Observator het volgende:
Dat heb ik dan gemist. Okee, dan moet hij het maar aanleggen met Hildequote:
dakterras misschien...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door BB bewéérd dat die trap naar boven puur voor de sier is.
Maar je weet het maar nooit..
dream onquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef eborn het volgende:
Volgens mij gaat die trap naar een geheime SM kamer...
OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.quote:
nee das waar en het water is koud dus om lekker in het nat te zitten zou ik eerder de jacuzzi opzoekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
het ziet er mooi uit maar wel ondiep
ze kunnen geen banen trekken ofzo![]()
Die weten het best wat goeie sex is, Gertquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.![]()
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Het begint op te vallen dat mijn hand na enige tijd uit zichzelf naar de volumeknop gaat, zodra Janine in beeld (en dús te horen) is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef Debbus het volgende:
Het valt me op dat in de kamer waarin Janine aan het woord is, elke 5 minuten iemand wegloopt...
Het zou me nix verbazen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Ervaring? Vertel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die weten het best wat goeie sex is, Gert
Ik wel. helemaal wel toen het hier 35 graden wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef mazaru het volgende:
Zo'n zwembad zou ik nog niet gratis willen hebben
Fuck de SC!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Ervaring? Vertel.![]()
In de SC uiteraard.
quote:
Waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijk
Vervelend... nah dat niet. Waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijk
Precies, anders worden je berichten abgeführtquote:
Weet ik niet. De dingen die ze zegt en vooral hoe ze vaak verveeld zit rond te kijken. De spontaniteit straalt er niet vanaf. Ze lijkt me een beetje een zeikerd.quote:
Nuecken in de SC, flugel?quote:
Rascist, zeker omdat er een Turk in heeft gezeten....quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef mazaru het volgende:
Zo'n zwembad zou ik nog niet gratis willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |