OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.quote:
nee das waar en het water is koud dus om lekker in het nat te zitten zou ik eerder de jacuzzi opzoekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
het ziet er mooi uit maar wel ondiep
ze kunnen geen banen trekken ofzo![]()
Die weten het best wat goeie sex is, Gertquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, Marcia heeft de TT opgevolgd, maar da's niet wat er bedoeld werd.![]()
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Het begint op te vallen dat mijn hand na enige tijd uit zichzelf naar de volumeknop gaat, zodra Janine in beeld (en dús te horen) is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef Debbus het volgende:
Het valt me op dat in de kamer waarin Janine aan het woord is, elke 5 minuten iemand wegloopt...
Het zou me nix verbazen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze maakt een beetje een truttige indruk, qua kleding en qua haren. Alsof ze uit een heel gelovig nest komt.
Ik vind Marcia een beetje vervelend worden eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo? Ervaring? Vertel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die weten het best wat goeie sex is, Gert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |