Zie ik ook nog wel gebeuren idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.
verboden gebied , sorry wahquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ga die vraag maar in de SC stellen, hier gaat het over de streams
Ja wat is dat nou precies? Het familiegeheim of wat?.. Ik vraag het even ergens anders waar het kan want ben toch wel beniewd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
De zusjes zijn een beetje op zichzelf!
Ik vind ze wel ok!
Hou er ook rekening dat die een rot tijd hebben gehad met mannen etc...
Voor die mannen zal het ook geen feest zijn geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Hou er ook rekening dat die een rot tijd hebben gehad met mannen etc...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan gaat het één op de wc zitten en de ander gaat voor de deur staan coachen... "Kom maar, neem je moment"
quote:
Welke hoop?quote:
erger nog: het poepen gebeurde pas toen het hele duo zich in de wc had opgeslotenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke hoop?
Dit is al letterlijk zo gebeurd!
en de wc prompt verstopt raakte van de billendoekjes (omdat ze geen wc-papier wilden gebruiken)quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
[..]
erger nog: het poepen gebeurde pas toen het hele duo zich in de wc had opgesloten
Ik vind hem wel schattig hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Tijn is zo lief.
Tegen Semih, "Ik vind het zo schattig dat jouw vriendin zo met de handdoek om rond blijft lopen, niet zo als de rest"
En dan denk ik aan Brabant...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind hem wel schattig hooralleen een beetje irritant stemmetje
Hij heeft wel trekjes jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik denk wel dat hij een kasthomo is. Homoseksualiteit is toch genetisch, dus best een grote kans.
Maarja, die trekjes kan hij ook gewoon opgepikt hebben van zijn broerquote:
Marcia, Milica en Egbert mogen daar ook nog bij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
De leuke mensen trekken wel naar elkaar toe:Semih, Jeroen, Tijn, Micheline en Marlies
![]()
Ja dat zou ook goed kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maarja, die trekjes kan hij ook gewoon opgepikt hebben van zijn broer![]()
Maar die horen nog niet echt bij dat clubje geloof ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia, Milica en Egbert mogen daar ook nog bij.
die heeft een vriend tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Maar Egbert wil dus wel een nieuwe vrouw opduikelen in het huis. Monique iets voor hem?
Ik dacht dat jij Egbert wel aardig vond?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Maar Egbert wil dus wel een nieuwe vrouw opduikelen in het huis. Monique iets voor hem?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Egbert wel aardig vond?![]()
Wie is Monique?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |