Wat werd er gezegd dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:29 schreef Pinball het volgende:
Serieus, ik zit hardop te lachen om die idiote verhalen van Tijn over zijn kont.
Hij had een heel verhaal over zijn onzekerheid. Over hoe Etiënne zo makkelijk met vrouwen omging, en Rik ook, maar Tijn niet, en op de 1 of andere manier kwam dat door zijn kont. Te groot, met putten, er was van alles mis mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat werd er gezegd dan?Ik zag de kickoff te kijken namelijk.
Twee streams op de gang, niet echt boeiend. Oh ja, nog wat "keukenverhalen" van twee damesquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef maanbo het volgende:
ik zie ff niks
Tijn isquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef Stamp_Kip het volgende:
precies weet ik het niet meer maar ik kreeg net nog een verhaal mee over
De nederlandse konten en konten met blubber en sinasappeldeuken..en dan zou tijn voor de normale nederlandse kont gaan..
Drna ging 't over boxershort maten hij had un XL meen ik..
En dat was niet omdat zijn vader van de paardenfamilie afstamde
ik vind um steeds leuker worden met die lekkere uitspraken van hem![]()
Ziet er wel lekker uit hoor ik iemand zeggen.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef Taz10 het volgende:
ze zijn hondevoer aan het maken
[afbeelding]
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..quote:ze zijn hondevoer aan het maken
Effe gemist wat ze aan het maken zijn, dus: Wat zijn ze aan het maken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..
Liefste warm..lekker zoet en nog een beetje kaneel erover![]()
Gaat het nog steeds over hondenvoer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Stamp_Kip het volgende:
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..
Liefste warm..lekker zoet en nog een beetje kaneel erover![]()
Rijstepapquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Effe gemist wat ze aan het maken zijn, dus: Wat zijn ze aan het maken?
yeach... Zo te horen zijn de bewoners ook niet zo enthousiast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Rijstepap
Maar dan op zun bigbrothers..
met hagelslag dr doorheen voor de leuk![]()
*ril*quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Rijstepap
Maar dan op zun bigbrothers..
met banaan hagelslag dr doorheen voor de leuk![]()
Dat mag in de SCquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke uitzending was dat net op Talpa![]()
Plantjes onder de douchequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zijn de zussen de badkamer aan het doen? Smetvrees?
Ik doe ook wel eens mijn badkamer, heeft meestal te maken met dat ie vies is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het een waardeloze afscheiding vind tussen SC en COSquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij had een heel verhaal over zijn onzekerheid. Over hoe Etiënne zo makkelijk met vrouwen omging, en Rik ook, maar Tijn niet, en op de 1 of andere manier kwam dat door zijn kont. Te groot, met putten, er was van alles mis mee.
Niet te herhalen, maar ik vond het hilarisch.
quote:
Ze zitten nog niet zo lang in het huis en ik heb het nog niet één keer gezien dat er direct al zo uitbundig gepoetst werd. Ze kunnen niet schijten in het huis en in de douche durven ze ook al niet. Geloof me, ze hebben smetvrees...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens mijn badkamer, heeft meestal te maken met dat ie vies is?
Stond meen ik in het Big Brother boek dat de badkamer iedere dag en de wc twee keer per dag schoon gemaakt moesten worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Das dan wel weer leuk als er twee van die meiden hysterisch elk vlekje van een ander gaan zitten wegpoetsen. Kan ook weer tot leuke ontwikkelingen leiden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet zo lang in het huis en ik heb het nog niet één keer gezien dat er direct al zo uitbundig gepoetst werd. Ze kunnen niet schijten in het huis en in de douche durven ze ook al niet. Geloof me, ze hebben smetvrees...
Ik kan die 2 miepen niet meer horen, zie ik liever dat "gevoetbal"quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Das dan wel weer leuk als er twee van die meiden hysterisch elk vlekje van een ander gaan zitten wegpoetsen. Kan ook weer tot leuke ontwikkelingen leiden.
Waar moet dat dan wél gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen niet schijten in het huis
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Snoet123 het volgende:
De zusjes vertonen idd wat *dwangmatige* trekjes.
Vanochtend stond die ene die in tranen uitbarste toch ook al te snotteren over dat ze "haar eigen dingetjes" zo miste enzo?
Als dingen niet gaan zoals hun het willen/ gewend zijn gelijk helemaal van slag
Beetje vreemd gedrag als je het mij vraagt
Ja ze zijn ook ziekelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.
De zwembad gaat eruit zien als een modderpoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moet dat dan wél gebeurenAls je moet, dan moet je toch?
![]()
Dan gaat het één op de wc zitten en de ander gaat voor de deur staan coachen... "Kom maar, neem je moment"quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moet dat dan wél gebeurenAls je moet, dan moet je toch?
![]()
Maar dat is voor ons dan wel weer erg leuk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Snoet123 het volgende:
De zusjes vertonen idd wat *dwangmatige* trekjes.
Vanochtend stond die ene die in tranen uitbarste toch ook al te snotteren over dat ze "haar eigen dingetjes" zo miste enzo?
Als dingen niet gaan zoals hun het willen/ gewend zijn gelijk helemaal van slag
Beetje vreemd gedrag als je het mij vraagt
Aapjes kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef Mike1964 het volgende:
Maar dat is voor ons dan wel weer erg leuk...![]()
hahahaha .. het is echt ZO erg...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan gaat het één op de wc zitten en de ander gaat voor de deur staan coachen... "Kom maar, neem je moment"
Ga die vraag maar in de SC stellen, hier gaat het over de streamsquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Waarom hebben ze tijdens de live uitzending van vanavond niks gezegd over de afwezigheid van een tuin en ramen?
of ik heb iets gemist?
Verbaasde me sowieso dat geen van de bewoners bij binnekomst in het huis als eerste reactie had dat er geen ramen zijn.. zou toch mijn eerste opmerking zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |