Ja ze zijn ook ziekelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.
De zwembad gaat eruit zien als een modderpoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moet dat dan wél gebeurenAls je moet, dan moet je toch?
![]()
Dan gaat het één op de wc zitten en de ander gaat voor de deur staan coachen... "Kom maar, neem je moment"quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moet dat dan wél gebeurenAls je moet, dan moet je toch?
![]()
Maar dat is voor ons dan wel weer erg leuk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Snoet123 het volgende:
De zusjes vertonen idd wat *dwangmatige* trekjes.
Vanochtend stond die ene die in tranen uitbarste toch ook al te snotteren over dat ze "haar eigen dingetjes" zo miste enzo?
Als dingen niet gaan zoals hun het willen/ gewend zijn gelijk helemaal van slag
Beetje vreemd gedrag als je het mij vraagt
Aapjes kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef Mike1964 het volgende:
Maar dat is voor ons dan wel weer erg leuk...![]()
hahahaha .. het is echt ZO erg...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan gaat het één op de wc zitten en de ander gaat voor de deur staan coachen... "Kom maar, neem je moment"
Ga die vraag maar in de SC stellen, hier gaat het over de streamsquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Waarom hebben ze tijdens de live uitzending van vanavond niks gezegd over de afwezigheid van een tuin en ramen?
of ik heb iets gemist?
Verbaasde me sowieso dat geen van de bewoners bij binnekomst in het huis als eerste reactie had dat er geen ramen zijn.. zou toch mijn eerste opmerking zijn hoor
Zie ik ook nog wel gebeuren idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zoeken ook niet echt aansluiting bij de rest. Klampen zichzelf gewoon aan elkaar vast. Als één van de twee eruit moet vertrekt de ander óf meteen óf een dag of wat later. Dit is bijna ziekelijk.
verboden gebied , sorry wahquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ga die vraag maar in de SC stellen, hier gaat het over de streams
Ja wat is dat nou precies? Het familiegeheim of wat?.. Ik vraag het even ergens anders waar het kan want ben toch wel beniewd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
De zusjes zijn een beetje op zichzelf!
Ik vind ze wel ok!
Hou er ook rekening dat die een rot tijd hebben gehad met mannen etc...
Voor die mannen zal het ook geen feest zijn geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Hou er ook rekening dat die een rot tijd hebben gehad met mannen etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |