Wat werd er gezegd dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:29 schreef Pinball het volgende:
Serieus, ik zit hardop te lachen om die idiote verhalen van Tijn over zijn kont.
Hij had een heel verhaal over zijn onzekerheid. Over hoe Etiënne zo makkelijk met vrouwen omging, en Rik ook, maar Tijn niet, en op de 1 of andere manier kwam dat door zijn kont. Te groot, met putten, er was van alles mis mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat werd er gezegd dan?Ik zag de kickoff te kijken namelijk.
Twee streams op de gang, niet echt boeiend. Oh ja, nog wat "keukenverhalen" van twee damesquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef maanbo het volgende:
ik zie ff niks
Tijn isquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef Stamp_Kip het volgende:
precies weet ik het niet meer maar ik kreeg net nog een verhaal mee over
De nederlandse konten en konten met blubber en sinasappeldeuken..en dan zou tijn voor de normale nederlandse kont gaan..
Drna ging 't over boxershort maten hij had un XL meen ik..
En dat was niet omdat zijn vader van de paardenfamilie afstamde
ik vind um steeds leuker worden met die lekkere uitspraken van hem![]()
Ziet er wel lekker uit hoor ik iemand zeggen.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef Taz10 het volgende:
ze zijn hondevoer aan het maken
[afbeelding]
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..quote:ze zijn hondevoer aan het maken
Effe gemist wat ze aan het maken zijn, dus: Wat zijn ze aan het maken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..
Liefste warm..lekker zoet en nog een beetje kaneel erover![]()
Gaat het nog steeds over hondenvoer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef Stamp_Kip het volgende:
Het ziet dr niet lekker uit maar als je goed maakt is echt wel lekker..
Liefste warm..lekker zoet en nog een beetje kaneel erover![]()
Rijstepapquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Effe gemist wat ze aan het maken zijn, dus: Wat zijn ze aan het maken?
yeach... Zo te horen zijn de bewoners ook niet zo enthousiast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Rijstepap
Maar dan op zun bigbrothers..
met hagelslag dr doorheen voor de leuk![]()
*ril*quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Rijstepap
Maar dan op zun bigbrothers..
met banaan hagelslag dr doorheen voor de leuk![]()
Dat mag in de SCquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke uitzending was dat net op Talpa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |