Volgens mij zit er bij de zusjes ook nog best wel wat zeer over vroeger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef schatje het volgende:
Monique was dan ook al vroeg moeder met die zoon van 15 jaar. Toen ze 20 jaar was.
hehehehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel zijn heel kinky joh... Partnerruilavonden enzo... Heerlijk. Dikke pret hier in huis.
Zie de smiley jongen, zie het.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg, weet jouw vrouw/vriendin wel dat je op BB chicks loopt te geilen?
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BBquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het nog steeds vreemd.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Ga eens wieberen heb jou nog nooit eerder gezien met een BB
Ja pleurt op! en jou site is ook kutquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja mensen in mijn omgeving vinden ook dat het raar is dat ik BB kijk als 26 jarige hetro-man... die vinden het maar wat voor homo's en vrouwen... denk je dat ik me er ene reet van aantrek? Ik heb zoiets van... dat maakt iedereen zelf uit... maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het ietwat sneue karakter van: een BB-deelneemster met de camera willen volgen als ze zich gaat douchen. Vandaar die smiley.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |