Mooiquote:
Leuke cap!quote:
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.quote:
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
De dames zullen wel zweten nu, dus....
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geluid AAN hebt staan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Ja maar dat zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is die chick die die arobics geeft? Net zo'n irritante stem als Nathalie vorig jaar.
Heeft die Tijn met die aparte oorbel geen relatie met die jongen met het lange haar?
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zodat ze niet hoeven te douchen gok ik.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Dwangneurose.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Zo vaak dat ik denk 'Waar zit ik eigenlijk naar te kijken' .... en toch blijven kijken.
Voer voor psychologen dit
Pfff.. ieder jaar weer....quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet jouw vrouw eigenlijk dat jij van allerlei Bigbrothers naar blote tieten zit te kijken, je daar ook echt op verheugd en daar caps van maakt?
1- Moniquequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook. Weg ermee!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik ook en volgens mij iedereen. Zij willen volgens mij nog koste wat het kost niet douchen omdat dat allemaal nog onwennig is. Volgens mij moet je gewoon de eerste dag daar gaan staan, douchen, en dan ben je van je gene af.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo smerig hè, zonder eerst afspoelen een zwembad ingaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |